Jessica spears

just

...Sattuu olemaan mun hyvä kaveri ja se ketä mustamaalaa Jessicaa ei oikeesti tada sitä tuntee!! Jessicast on vaan tehty diiva

8

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oona

      ai tehty? Mikäs sen sellaseks on tehny, ei vissiin ois HÄN ITSE, jessica ja jessican kunnioitettavat arvot ja ihanteet, just joo!!! Ja pyh.

    • jessica_fani

      must se Jessica oli just paras niistä!
      IHAN TOTTA!!!!!!!!!
      hyvää jatkoa siulle ja Jessicalle!

    • Mira

      Ja lisäksi Jessican kaveri ei osaa suomenkieltä:

      "ja se ketä mustamaalaa Jessicaa"

      Mikä IHMEEN "ketä" tuohon muka tulee, mistä KUMMASTA tuo "ketä" on tullut "kuka"-sanan synonyymiksi, kun ne ovat täysin eri sanoja.. Ei voi mitään, mutta ärsyttää.. Kun tuo lause kuulostaa niin idiootille, kun se ei tarkoita mitään.. Aaaaaargh.. Pienet on ärsytykset, mut ei voi mitään :D

      Mutta siis:
      "ja se KUKA.."

      "Ketä"-sanaa käytettäisiin esim. jos lause menisi "ja se ketä Jessica mustamaalaa.."

      P.S. Kyllä se Jessica taisi itse tehdä itsestään diivan oloisen, kun ei tiimityöt jne. kelvanneet, kyllähän siinä tulevassa bändissä pitäisi sentään tiimityötaitoja olla, eikö ;)

      • murretta

        Tää "ketä" taitaa olla vorssan murretta :o) Oon parhaimmillaan kuullu samassa yhteydessä käytettävän "kekä" :o)


      • ketä mies

        noi on just noita "me ollaan hesasta"
        ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
        =)
        typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
        tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
        heh..


      • Minäh*~
        ketä mies kirjoitti:

        noi on just noita "me ollaan hesasta"
        ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
        =)
        typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
        tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
        heh..

        Jessica on hyvä!eikä se kyllä mikään pentu ole vaan aikuinen nainen.ei Jessicassa ole mitään vikaa........!!!kaikki vaan haukkuu sitä kun se on ensimmäinen ihminen ensimmäisessä karsinnassa...ens viikolla on joku toinen jota haukutaan...kun tulee uusia karsintoja!


      • Mimmi_a

        Oon törmänny tuohon sanaihmeeseen täällä vuoden verran asusteltuani. Täällä on myös muita ihmeellisiä sanoja, kuten: "joovai?"
        Niin, et ei siitä sen enempää :)


    • Darianna^

      no ei kai kaikki ihmiset jessicaa tunne?
      Eihän kaikki tunne britney spearssiakaan muutenkun julkikuvan tapaan.
      Jos ei jessicasta tykkää turha ottaa itteensä, ei kaikki tykkää britneystäkään.
      Mutta mun mielestä jessica vaan vaikuttaa.. vaikuttaa siltä miltä näyttää.. 14vuotiaalta pissikseltä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe