...Sattuu olemaan mun hyvä kaveri ja se ketä mustamaalaa Jessicaa ei oikeesti tada sitä tuntee!! Jessicast on vaan tehty diiva
Jessica spears
8
2124
Vastaukset
- oona
ai tehty? Mikäs sen sellaseks on tehny, ei vissiin ois HÄN ITSE, jessica ja jessican kunnioitettavat arvot ja ihanteet, just joo!!! Ja pyh.
- jessica_fani
must se Jessica oli just paras niistä!
IHAN TOTTA!!!!!!!!!
hyvää jatkoa siulle ja Jessicalle! - Mira
Ja lisäksi Jessican kaveri ei osaa suomenkieltä:
"ja se ketä mustamaalaa Jessicaa"
Mikä IHMEEN "ketä" tuohon muka tulee, mistä KUMMASTA tuo "ketä" on tullut "kuka"-sanan synonyymiksi, kun ne ovat täysin eri sanoja.. Ei voi mitään, mutta ärsyttää.. Kun tuo lause kuulostaa niin idiootille, kun se ei tarkoita mitään.. Aaaaaargh.. Pienet on ärsytykset, mut ei voi mitään :D
Mutta siis:
"ja se KUKA.."
"Ketä"-sanaa käytettäisiin esim. jos lause menisi "ja se ketä Jessica mustamaalaa.."
P.S. Kyllä se Jessica taisi itse tehdä itsestään diivan oloisen, kun ei tiimityöt jne. kelvanneet, kyllähän siinä tulevassa bändissä pitäisi sentään tiimityötaitoja olla, eikö ;)- murretta
Tää "ketä" taitaa olla vorssan murretta :o) Oon parhaimmillaan kuullu samassa yhteydessä käytettävän "kekä" :o)
- ketä mies
noi on just noita "me ollaan hesasta"
ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
=)
typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
heh.. - Minäh*~
ketä mies kirjoitti:
noi on just noita "me ollaan hesasta"
ihmisiä.. ja muistakaa sanoa s kirjaimet sillee suhisemalla... kaikki yhdessä : Ketä shä luulet olevas , mä oon ainakin heshashta.
=)
typerä pentu se jessica... ja ihan samaa luokkaa
tuntuu olevan noi sen "ketä" kaverit..
heh..Jessica on hyvä!eikä se kyllä mikään pentu ole vaan aikuinen nainen.ei Jessicassa ole mitään vikaa........!!!kaikki vaan haukkuu sitä kun se on ensimmäinen ihminen ensimmäisessä karsinnassa...ens viikolla on joku toinen jota haukutaan...kun tulee uusia karsintoja!
- Mimmi_a
Oon törmänny tuohon sanaihmeeseen täällä vuoden verran asusteltuani. Täällä on myös muita ihmeellisiä sanoja, kuten: "joovai?"
Niin, et ei siitä sen enempää :)
- Darianna^
no ei kai kaikki ihmiset jessicaa tunne?
Eihän kaikki tunne britney spearssiakaan muutenkun julkikuvan tapaan.
Jos ei jessicasta tykkää turha ottaa itteensä, ei kaikki tykkää britneystäkään.
Mutta mun mielestä jessica vaan vaikuttaa.. vaikuttaa siltä miltä näyttää.. 14vuotiaalta pissikseltä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091