2- vai 4-veto

Traxia ostamassa

Moro. Olen ostamassa Traxia 1.4 T -moottorilla. Sitä saa nyt vain nelivetona mutta tulossa on myös etuveto. Auki on siis vain vetokysymys. Olen Qashqailla ajanut etuvetoisella eikä tarvetta nelivetoon ole ollut. Mitä nelivedon puolesta ja vastaan on muuta kuin nämä minun löytämäni.

pääsee sitten pahemmastakin paikasta jos tulee tarvetta

-vähän kalliimpi
-kulutus vähän isompi
-suorituskyky vähän huonompi
-mahdolliset rempat mutta en aio pitää kuin viisi vuotta eli ei koske minua

Mitäpä muuta olisi vai onko tässä tärkeimmät?

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traks

      Ei ole vielä hinnastossa etuvetoturboa. Aika tiukka 1.6 etuvedon ja 1.4 turbo AWD väli hinnastossa. Paljoa halvempi se ei voi olla kuin neliveto.

    • tupajumppaaja

      Traxissa 4-veto on käytössä tarpeen mukaa, automaattisesti sitten kun alkaa suttua revittämään, ei muuten ole tarkoitettu metässä ryvettämiseen tuo 4veto! vain siihen että pääset irti pahasta paikasta. hyvä puoli on et tuontyyppinen nelkkari ei syö pensaa enempää kuin etuvetokaan. paha puoli hintaero.
      trax on kyyllä halvimpia 4vetoja luokassaan. ite tykkään muotoilutsa ja tuttujen auton tetsailuajojen perusteella.

      • Traxia ostamassa

        Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.


      • Mokkailija
        Traxia ostamassa kirjoitti:

        Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.

        Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?


      • 16+2
        Mokkailija kirjoitti:

        Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?

        Viime syksynä ensimmäinen Cruze farmari (MY13) tuli Turun Metroautoon syyskuun puolella.


    • gs birotor

      Eikös tuohon hinta ongelmaan saa hiukan kuvaa vertaamalla sitä opel mokan hinnastoon?

      • Traxia ostamassa

        Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.


      • 16+2
        Traxia ostamassa kirjoitti:

        Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.

        Cruze HB:ssä 1.4T on 2500 kalliimpi kuin 1.6 ja Traxin 2/4-vetodieselissä vetotapojen ero on 2900. Minusta 1.6 koneen voisi hylätä kokonaan ja hinnoitella 1.4T etuvetoisena järkevästi.


    • Traxia ostamassa

      Ei vieläkään 1.4 T etuvetoista hinnastosta. Juuri tarkistin ja edelleen odotellaan.

      • traks

        Saksassa 1.6 FWD ja 1.4 T AWD hintaero on 4800. 1.4 T FWD on 3000 kalliimpi kuin 1.6. Saapa nähdä ,miten Suomen maahantuoja ratkaisee hinnoitteluasian!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe