2- vai 4-veto

Traxia ostamassa

Moro. Olen ostamassa Traxia 1.4 T -moottorilla. Sitä saa nyt vain nelivetona mutta tulossa on myös etuveto. Auki on siis vain vetokysymys. Olen Qashqailla ajanut etuvetoisella eikä tarvetta nelivetoon ole ollut. Mitä nelivedon puolesta ja vastaan on muuta kuin nämä minun löytämäni.

pääsee sitten pahemmastakin paikasta jos tulee tarvetta

-vähän kalliimpi
-kulutus vähän isompi
-suorituskyky vähän huonompi
-mahdolliset rempat mutta en aio pitää kuin viisi vuotta eli ei koske minua

Mitäpä muuta olisi vai onko tässä tärkeimmät?

10

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traks

Ei ole vielä hinnastossa etuvetoturboa. Aika tiukka 1.6 etuvedon ja 1.4 turbo AWD väli hinnastossa. Paljoa halvempi se ei voi olla kuin neliveto.

• tupajumppaaja

Traxissa 4-veto on käytössä tarpeen mukaa, automaattisesti sitten kun alkaa suttua revittämään, ei muuten ole tarkoitettu metässä ryvettämiseen tuo 4veto! vain siihen että pääset irti pahasta paikasta. hyvä puoli on et tuontyyppinen nelkkari ei syö pensaa enempää kuin etuvetokaan. paha puoli hintaero.
      trax on kyyllä halvimpia 4vetoja luokassaan. ite tykkään muotoilutsa ja tuttujen auton tetsailuajojen perusteella.

• Traxia ostamassa

Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.

• Mokkailija
        Traxia ostamassa kirjoitti:

Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.

Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?

• 16+2
        Mokkailija kirjoitti:

Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?

Viime syksynä ensimmäinen Cruze farmari (MY13) tuli Turun Metroautoon syyskuun puolella.

• gs birotor

Eikös tuohon hinta ongelmaan saa hiukan kuvaa vertaamalla sitä opel mokan hinnastoon?

• Traxia ostamassa

Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.

• 16+2
        Traxia ostamassa kirjoitti:

Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.

Cruze HB:ssä 1.4T on 2500 kalliimpi kuin 1.6 ja Traxin 2/4-vetodieselissä vetotapojen ero on 2900. Minusta 1.6 koneen voisi hylätä kokonaan ja hinnoitella 1.4T etuvetoisena järkevästi.

• Traxia ostamassa

Ei vieläkään 1.4 T etuvetoista hinnastosta. Juuri tarkistin ja edelleen odotellaan.

• traks

Saksassa 1.6 FWD ja 1.4 T AWD hintaero on 4800. 1.4 T FWD on 3000 kalliimpi kuin 1.6. Saapa nähdä ,miten Suomen maahantuoja ratkaisee hinnoitteluasian!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe