Moro. Olen ostamassa Traxia 1.4 T -moottorilla. Sitä saa nyt vain nelivetona mutta tulossa on myös etuveto. Auki on siis vain vetokysymys. Olen Qashqailla ajanut etuvetoisella eikä tarvetta nelivetoon ole ollut. Mitä nelivedon puolesta ja vastaan on muuta kuin nämä minun löytämäni.
pääsee sitten pahemmastakin paikasta jos tulee tarvetta
-vähän kalliimpi
-kulutus vähän isompi
-suorituskyky vähän huonompi
-mahdolliset rempat mutta en aio pitää kuin viisi vuotta eli ei koske minua
Mitäpä muuta olisi vai onko tässä tärkeimmät?
2- vai 4-veto
10
192
Vastaukset
- traks
Ei ole vielä hinnastossa etuvetoturboa. Aika tiukka 1.6 etuvedon ja 1.4 turbo AWD väli hinnastossa. Paljoa halvempi se ei voi olla kuin neliveto.
- tupajumppaaja
Traxissa 4-veto on käytössä tarpeen mukaa, automaattisesti sitten kun alkaa suttua revittämään, ei muuten ole tarkoitettu metässä ryvettämiseen tuo 4veto! vain siihen että pääset irti pahasta paikasta. hyvä puoli on et tuontyyppinen nelkkari ei syö pensaa enempää kuin etuvetokaan. paha puoli hintaero.
trax on kyyllä halvimpia 4vetoja luokassaan. ite tykkään muotoilutsa ja tuttujen auton tetsailuajojen perusteella.- Traxia ostamassa
Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.
- Mokkailija
Traxia ostamassa kirjoitti:
Alkaa mieli kallistua nyt nelivedon puolelle. Odottelen kumminkin etuvetoista ja katson mitä hintaeroksi tulee.
Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?
- 16+2
Mokkailija kirjoitti:
Tuleeko MY14 autot lokakuussa vai meneekö marraskuuhun?
Viime syksynä ensimmäinen Cruze farmari (MY13) tuli Turun Metroautoon syyskuun puolella.
- gs birotor
Eikös tuohon hinta ongelmaan saa hiukan kuvaa vertaamalla sitä opel mokan hinnastoon?
- Traxia ostamassa
Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.
- 16+2
Traxia ostamassa kirjoitti:
Mokkassa hintaero on 3415,68. Traxissa 4-vetoturbo maksaa 24990 ja 1.6 etuveto 21490. Minä ajattelisin etuvetoturbon hinnan asettuvan 23 000 tienoille.
Cruze HB:ssä 1.4T on 2500 kalliimpi kuin 1.6 ja Traxin 2/4-vetodieselissä vetotapojen ero on 2900. Minusta 1.6 koneen voisi hylätä kokonaan ja hinnoitella 1.4T etuvetoisena järkevästi.
- Traxia ostamassa
Ei vieläkään 1.4 T etuvetoista hinnastosta. Juuri tarkistin ja edelleen odotellaan.
- traks
Saksassa 1.6 FWD ja 1.4 T AWD hintaero on 4800. 1.4 T FWD on 3000 kalliimpi kuin 1.6. Saapa nähdä ,miten Suomen maahantuoja ratkaisee hinnoitteluasian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865