Minkähän takia tuo Keskuskadun pysäköinti on suljettu? Tuleeko sinne jotain remonttia vai mikä on? En löytänyt kuukkelilla mitään tietoa.
Vastaukset 4
- kaaputntilenain
Keski Uusimaa- lehdessä on juttua, Sampolan pysäköinnistä. Ilmeisesti sen takia kun omistaja on itse suuri herra. Kaupunkikos se tän postitalon parkin omistaa tai on vuokrannut ja mikä on se korvaava pysäköinti?
- Viisas99
On taas älykääpiöillä jutut. Taitaa kumpikin kirjoittaja olla valmistunut päiväkummun koulusta.
- 7+6
Aseman parkkiin olen itse aina pysäköinyt.
- tekisjojokujotain
Näyttäisi olevan keravan päättäjät melkosen mettässä , keskustan aleksintori ammottanut tyhjyyttään ja ränsistyy jo hyvää aikaa,yrittäjät häädetty vuosia sitten , ihme touhua....et ei sinänsä enää ihmetytä mikään , tuo poliisin parkkis ammottaa tyhjillään portit kiinni ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581646Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 136938
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14764Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 45529
- 45498
- 47475