Minkähän takia tuo Keskuskadun pysäköinti on suljettu? Tuleeko sinne jotain remonttia vai mikä on? En löytänyt kuukkelilla mitään tietoa.
Poliisitalon pysäköinti
4
201
Vastaukset
- kaaputntilenain
Keski Uusimaa- lehdessä on juttua, Sampolan pysäköinnistä. Ilmeisesti sen takia kun omistaja on itse suuri herra. Kaupunkikos se tän postitalon parkin omistaa tai on vuokrannut ja mikä on se korvaava pysäköinti?
- Viisas99
On taas älykääpiöillä jutut. Taitaa kumpikin kirjoittaja olla valmistunut päiväkummun koulusta.
- 7+6
Aseman parkkiin olen itse aina pysäköinyt.
- tekisjojokujotain
Näyttäisi olevan keravan päättäjät melkosen mettässä , keskustan aleksintori ammottanut tyhjyyttään ja ränsistyy jo hyvää aikaa,yrittäjät häädetty vuosia sitten , ihme touhua....et ei sinänsä enää ihmetytä mikään , tuo poliisin parkkis ammottaa tyhjillään portit kiinni ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440