Naiset, jotka käskee nuolemaan pimppaansa!

Nuolen kovasti M!

Olen kuullut luotettavalta taholta huhua, että jopa Suomessa on runsaasti naisia mm kouluissa istuskelee sekä yökerhoissa kamalassa seksinnälässä sekä kiimassa, ketkä suorastaan pakottaa miehen pään haarojensa väliin ja sanoo sinä nuolet sekä hyväilet pimppaani. Tuo johtuu siitä todella kovasta naisten seksinnälästä. Tuo on ihana asia:)

42

5339

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie99988

      Kyllä, täällä on yksi komentelija.

      • Uuuuugh!!!

        Marie! Mäkin on seksinälkäinen Mies. Jospa yhdistetään nälkäämme!?! :)


    • Nuolkaa omaa persettänne

      Te runkkarit ette pääse ikinä edes sormella kokeilemaan pillua.

    • 7+19

      Heti näitä epätoivoisia miehiä ottamassa yhteyttä heti kun yhtään nainen vihjaa olevansa seksuaalisesti aktiivinen :D

    • sofiia

      täällä kans yks.

      • jelena69

        no sitten täälläkin yks tai ITSEasiassa kaks naapurit huomioiden neljä


      • Roger7

        Sofia! Mistä päin olet? Haluuksä nuoltavakseni?


      • siivooja_m
        jelena69 kirjoitti:

        no sitten täälläkin yks tai ITSEasiassa kaks naapurit huomioiden neljä

        Jelena eimuuta kuin itsesi ja naapurit jonoon ://


    • pillun alle minäkin

      Eipä ne naiset missään tule selvin päin vetämään hihasta. ei missään julk tiloissa saati luonnossa ..... enpä usko. ehkä sit päissäään laival tai baaris voivat

    • tight

      Läskiakat on seksinälässä, ei ainakaan itseä semmoset hikihäppärit kiihota. Jätetään ne pajatsomahoille!

    • kyl pilluu nuolen vaik ei käskettäiskää!!!nam!

    • letsgetwet

      Hmm, Miestähän ei tarvii käskee nuoleen ;), poikasia sitten pitää. Eiköhän se lähde siitäkin pikkasen, et miten halutuks mies saa naisen itsensä tuntemaan. Ei tarvi olla dominoiva saadakseen, pitää vaan vähän itekin antaa ;)

    • Nainen Pieksämäeltä

      Omalta mieheltäni kyllä saan silloin kuin haluan suu/-alapääseksiä.
      Miten päin vaan suuseksi on paras tapa saada penis seisomaan oikein kunnolla sitten vain yhdyntään ja se sit siinä.
      Tää onnistuu vain penis ja vagina yhdynnässä en suosittele anaaliyhdyntää.
      Peräaukko on vain kakkimiasta varten. Peräaukon ja virtsaaukon välissä on se reikä missä penis tekee kutaa.

    • iskuri.?

      jlauta. heti tommonen nainen mulle. misTÄ TEITÄ OIkeesti lööyttää. hgistä esim.?

    • Minua ei tarvitsisi käskeä mutta olisi se silti omalla tavallaan hyvin kiihottavaa tulla siten komennelluksi :)
      Nainen voisi vielä käskeä jatkamaan nuolemista hyvinkin pitkään...

    • Kielimaisteri

      Minun tapani on, että pyydän naistani yhdessä suihkuun. Pesemme toisemme
      hyvin. Sen jälkeen nautimme kylpytakit päällä vähän viiniä ja jotain pkiku purtavaa.
      Seuraavaksi siirymme sängylle hyväilemään. Kiihottumisen jälkeen nuolen
      naiseni erään televisiossa esiintyneen seksiterapeutin ohjeiden mukaan. Hänen ohje oli
      ettei kieli saa olla kova, vaan pillua pitää nuolla kuin jäätelöä. Jatkan nuolemista
      niin kauan kunnes naiseni sanoo, että minut ja siitä se sitten jatkuu loppuun
      asti. Tähän kaikkeen kuluu aikaa noin 1-2tuntia. Tällaisia hoitoja minulla on
      ollut noin 200 eli tosi vähän ikääni 65v. verrattuna. Ja homma jatkuu. Ota yhteyttä
      joskiinnostaa tulla hoitoon.

    • haluako joku nuolettavaksi, keksitään jotain hauska ja mä hoidan nuoleskelun, nam

      • KIPA4

        MINÄ HALUUN NUOLTAVAKSI


    • pizda

      äähhhhh

    • redhead2

      Teen aina niin, että sängyllä maatessa suudellessa painan miehen päätä alaspäin, todellakin haluan nuolentaa!

      • Minun pääni voisit kyllä hyvin mielellään ohjata jalkojesi välin ja
        sen jälkeen voisit vain keskittyä nauttimaan täysillä kielihoidostani.

        Kuinka pitkään haluaisit tulla nuolluksi?
        Tykkään siitä kun nainen tahtoo minun nuolevan todella kauan
        eikä ujostele pyytää jatkamaan yhä uudelleen.

        Naisen nautinnollinen ääntely nuollessa on parasta musiikkia korvilleni ja innostaa
        minua jatkamaan lemmen työtäni loputtomasti...


      • intohimo_m.tre kirjoitti:

        Minun pääni voisit kyllä hyvin mielellään ohjata jalkojesi välin ja
        sen jälkeen voisit vain keskittyä nauttimaan täysillä kielihoidostani.

        Kuinka pitkään haluaisit tulla nuolluksi?
        Tykkään siitä kun nainen tahtoo minun nuolevan todella kauan
        eikä ujostele pyytää jatkamaan yhä uudelleen.

        Naisen nautinnollinen ääntely nuollessa on parasta musiikkia korvilleni ja innostaa
        minua jatkamaan lemmen työtäni loputtomasti...

        Uuhh...saa tulla heti vaikka...ihanaa


      • masi2
        mimosa50 kirjoitti:

        Uuhh...saa tulla heti vaikka...ihanaa

        Hei mimosa,täällä olis halukas nuoleen sinua,koska saa tulla???


    • julle1

      KYLLÄ !!!! SUUSEKSI ON IIHANAA !!!!!!!!!

    • dc75

      Tampereen seudulla tarjolla nelikymppinen naimisissa oleva mies, joka haluaisi löytää aikuisen naisen satunnaisen säännöllisiin tapaamisiin ihanan kiimaisen seksin merkeissä ja jos haluat niin toisinaan voidaan tavata ihan vaan muutenkin. Pidempiaikainen ystävyys etsinnässä.
      Ei mitään omituisia juttuja vaan normaalia, monipuolista seksiä. Erityisesti tykkäisin hieroa ja nuolla kiimaisen pimppisi oikein kunnolla märäksi, vaikka loppuun asti ja monta kertaa, ennenkuin työntyisin sisääsi kovana seisovalla kalulla haluamissasi asennoissa ja vaikka sen jälkeenkin vielä nuolen jos vaan haluat.
      Olen tavallinen, terve ja ns. peruskiltti mies, joka haluaisi nautiskella estottomasti aikuisen naisen kanssa.
      Ilmoittele jos kiinnostaa.

    • Kaikki te kielimiehet olette niin kaukana :(
      Eikö oikeasti keski-suomessa ole pillun nuolemisesta nauttivia miehiä? Miksei myös naisia... ;-)

      • lipuuttaja

        Hei täältä varkaudesta löytyisi halukas kieli


      • Tottakai on!


    • kikkeli kovana

      Huh huh,olisipa kiva jos kaunis nainen käskisi nuolla pimppasa,vaikka kauppareissulla.

    • kuka olikaan uudeltamaalta nuolettavana, mielellään naispuolisia

    • No suuseksi on melkeinpä parasta mitä tiedän ja sitä pitää tehdä pitkään ja hartaasti.

      Sielä jos löytäisi naisen joka nauttisi facesittingistä niin olisin aivan myyty :)

    • nälässä

      Löytyisikö Joensuun seudulta aikuista herrasmiestä joka haluaisi nuolla ja tulla nuolluksi?

    • Sais joku nainen komentaa muakin nuolemaan pimppaansa.

    • Sulotar:)

      Pitääkin kokeilla miehen käskee nuolemaan pimppiäni.voi kyllä tähän puutteeseen olla kivaa. Ihana levittää pimppi miehelle nuoltavaksi.

      • naamakirja1

        Niin se on ,miten ihana on myös miehen nähdä kun nainen avaa reitensä estottomasti ja saa aloittaa herkuttelun:olisipas täällä etelässä edes yksi halukas aikuinen nainen sellaiseen ;))


      • Nuolijamestari

        Moi Sulotar!!! Ilomielin nuolen sua pitkään ja nautinnollisesti. Tavoitteena sarjaorkut sulle :) Kiinnostaako?


    • 06045

      Mä odottelen naista Loimaan ympäristöstä, joka VAATII nuolemaan....ja minä nuolen, ja nuolen hitaasti....sormetan ja nuolen...välillä nuolen toisen reiän...maistelen kiima mehuja.....Mahtaavaa...nainen,sinä nautit,ja vapiset....

    • vantaamies

      no sanoaa mistä niitä löytää``? suomi24stako hakemalla "seksi"

    • Minusta suuseksin antaminen ns facesittingissä on parasta :) No kyllä se muutenkin käy ja miten tahansa kunhan vain toinen sitä haluu ja tykkää :)

    • vantaanmies34

      onse kumma mistään ei löysy naista nuolettavaks. ei kirjastosta ei luonnosta rannalta no misspä muualla sitä käyn bussissa..ei palstoilta ne vastaturhia on...

    • sehän ois kivaa kun rehevä, aikuinen nainen tulee naaman päälle ja käskee nuolemaan pillua, kulli seisoo ja ajatuksesta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe