Mulla on tämmönen ongelma että aina ulkona kun käyn paikoissa joissa oon paljon ollut (puistot) tms. lähellä isän vanhaa kotia jossa se asu siihen asti kun olin joku sanotaanko 5v. Niin tulee semmonen olo että alkaa itkettään kun miettii niitä aikoja kun oli pieni? Olen poika :D
Onko muilla tälläinen ongelma :D
memorieshhhhh
2
221
Vastaukset
- entinen ei palaa
Ei tuo mitään outoa ole. Varmaan noin kokee usempi terve ihminen.Lapsuuden ihanat muistot edesmenneett suvun jäsenet tulevat mieleen, lapsuuden leikit. Itsekkin kun käyn entisellä autiolla kotitilallani jokainen kivi pihlaja tuo nostaa mieleen noita muistoja.
Se on ihanaa jos nuo muistot ovat hyviä. Joillain muisot ovat kaikkea muuta kuin ihania. Onko sinun isä kuollut äskettäin? - näin
Hyvä jos tunnet jotakin. Lapsuusmuistot jos ne ovat hyviä kannattaa säilyttää mielessä läpi elämän. Niistä saa voimaa tuleviin koitoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101