Mulla on tämmönen ongelma että aina ulkona kun käyn paikoissa joissa oon paljon ollut (puistot) tms. lähellä isän vanhaa kotia jossa se asu siihen asti kun olin joku sanotaanko 5v. Niin tulee semmonen olo että alkaa itkettään kun miettii niitä aikoja kun oli pieni? Olen poika :D
Onko muilla tälläinen ongelma :D
memorieshhhhh
2
256
Vastaukset
- entinen ei palaa
Ei tuo mitään outoa ole. Varmaan noin kokee usempi terve ihminen.Lapsuuden ihanat muistot edesmenneett suvun jäsenet tulevat mieleen, lapsuuden leikit. Itsekkin kun käyn entisellä autiolla kotitilallani jokainen kivi pihlaja tuo nostaa mieleen noita muistoja.
Se on ihanaa jos nuo muistot ovat hyviä. Joillain muisot ovat kaikkea muuta kuin ihania. Onko sinun isä kuollut äskettäin? - näin
Hyvä jos tunnet jotakin. Lapsuusmuistot jos ne ovat hyviä kannattaa säilyttää mielessä läpi elämän. Niistä saa voimaa tuleviin koitoksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960