lotossa nyt sunnuntaina niin ostan oman asunnon (nykyisin vuokrakämppä), ehkä jonkinsortin auton, en mitään ökyä tai urheilupaskaa vaan tavallisen kunnon auton, ja uusia vaatteita ja sitten sijoitan järkeviin kohteisiin 8-9 miljoonaa mitä on jäljellä, ja sitten alan katsella itselleni vaimoehdokasta.
Jos voitan 10 miljoonaa
näin suunnittelen
5
125
Vastaukset
- asft235
Ois upeeta ajaa ajokortti sitte omistaa useita autoja ja mm mersuja
- henrik ijäs72
ostasin urheiluauton englaonnista lontoon läheltä
75000- 7789204
Olisin ulkomailla toissa ja mm jenkeisåä
- 7789204
Olisin ulkomailla toissa ja mm jenkeisåä
- näin vaan mama
Minä voisin jättää huolet työelmästä joita sairauteni hankaloittavat.Antaisin lasteni tilille tulevaisuutta varten jemmaan ja miehelle kanssa.Minuahan ja perhettä hänen tuloilla (pienillä on pyöritelty) Muutaman kaverin veisin hemmottelulomalle ja mieheni ja lasten kanssa myös.Taloa rempattasiin ja autohankkintoja :D JUU KYLLÄ minä lottosin 2e...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725