Pikkujoulujuhlaan kokonaisuus?

Järjestelijä

Yrityksemme 20 henkilöiselle seurueelle pitäis nyt järjestää jotain hieman erilaista juhlaa - budjetti on alustavasti aika kohtuullinen, joten näiden ohjelmanumeroiden hankkiminen vaikuttaa aika kalliilta, lisäksi moni paikka tuntuu olevan jo varattu, kun tilavuokria kyselin. Ravintola oli viime vuonna, se oli melkoisen tylsä, kun ei ohjelmaa ollut (ja kallis) - porukka hajosi, kun baariin piti lähteä ja homma kusi siihen sitten.
Onko tiedossa jotain vinkkiä mistä idea tai miten sen rakentaisi?

3

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erilainen

Näillä on valmis pikkujoulupaketti, firman tilaisuus oli täällä - tosi tyylikäs paikka, varmasti erilainen:

www.huone.fi

• VinkkiVain

Hei, edullisemmin pääsee jos pitää bileet vaikka oman firman tiloissa (20 hlö ei ole paljon), tilaa ruoan jostain pitopalvelusta ja hommaa jonku kivan viihdyttäjän paikan päälle. Meillä oli viime vuonna tosi hauskaa musiikkikomediaa: http://villesaarenketo.com/, ei ollu kallis verrattuna esim. bändeihin tai taikureihin tms.

• HuonoVinkki

Suurimmalla osalla esiintyjistä on ihan tolkuttomat hinnat pikkujouluaikaan. Tuo eri juttujen palastelu kuulostaa "edulliselta" mutta laskepa yhteen:
        Ruoat 20-35 / hlö, jos haluaa parempaa niin enemmän maksaa ja catering on kans vaikeampaa järjestellä pikkujouluaikaan. Tilavuokra on 0€, joten siinä säästää. Joku joutuu hakemaan juomat jostain ja arvioimaan määrät, joten vaikka tulee "edulliseksi" niin siitä saa sitten ostettua joko liikaa tai liian vähän. Ohjelmanumerot maksaa 2-3 kertaa enemmän kuin normaaliaikana. 20 hlölle tulee nopeesti 2000€ ilman juomia täyteen...
        Parempi löytää valmis paketti ja idea, jossa ohjelmatkin ois sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe