Hei, sinä ihana nainen, joka olit eilen baarissa! Minä olin eilen kotona... tavataanko joskus?
Ihana nainen baarissa
20
2112
Vastaukset
- Tää on hyvä
Asiallinen viesti.Juuri tällaisia lisää.Tämän kirjoittja on hyvin tajunnut kuinka sekopäistä kirjoittelua täällä on.Tämän aloittajalle täydet pisteet :)
- korjaustäti
Pisteen jälkeen tulee muuten välilyönti.
- kielimiehii
korjaustäti kirjoitti:
Pisteen jälkeen tulee muuten välilyönti.
Annathan anteeksi...kaikessa en ole vaan niin hyvä
- Kuka ja missä?
Ja baarin nimi oli...?
- menikö jotain ohi
Voi Elämä....
- Kuka ja missä?
menikö jotain ohi kirjoitti:
Voi Elämä....
aloituksessa ei ole mainittu kaupunkia, eikä baaria.
- Nukahdin...
Kuka ja missä? kirjoitti:
aloituksessa ei ole mainittu kaupunkia, eikä baaria.
No, mistä vitusta mä voisin sen baarin tietää, kun olin kotona?
- Tuntomerkit
Nukahdin... kirjoitti:
No, mistä vitusta mä voisin sen baarin tietää, kun olin kotona?
Minkä näköinen tämä nainen oli? Mikä city? Millaiset vaatteet mulla oli? Vähän voisit antaa tuntomerkkejä..
- Nukahdin...
Tuntomerkit kirjoitti:
Minkä näköinen tämä nainen oli? Mikä city? Millaiset vaatteet mulla oli? Vähän voisit antaa tuntomerkkejä..
No, mistä vitusta mä voisin tietää, kun olin kotona?
Ilmeisesti olet blondi!? - Tuntomerkit
Nukahdin... kirjoitti:
No, mistä vitusta mä voisin tietää, kun olin kotona?
Ilmeisesti olet blondi!?No sano ees tän kyseisen baarin eka kirjain? Oliko mulla hame vai farkut..?
- Nukahdin...
Tuntomerkit kirjoitti:
No sano ees tän kyseisen baarin eka kirjain? Oliko mulla hame vai farkut..?
Sulla oli minihame ja sun karvaiset pallit roikkuivat polviesi alapuolella. Hengityksesi haisi kissanruoalle ja olit päästänyt "pienet" ilopisut pikkareihisi... niin ja olit hampaattoman äitisi kanssa liikenteessä (keskellä Manskua ruuhka-aikana).
Baarin eka kirjain oli Z.
Koska tavataan taas, ensimmäisen kerran (vai joko olet oppinut lukemaan)? - Tuntomerkit
Nukahdin... kirjoitti:
Sulla oli minihame ja sun karvaiset pallit roikkuivat polviesi alapuolella. Hengityksesi haisi kissanruoalle ja olit päästänyt "pienet" ilopisut pikkareihisi... niin ja olit hampaattoman äitisi kanssa liikenteessä (keskellä Manskua ruuhka-aikana).
Baarin eka kirjain oli Z.
Koska tavataan taas, ensimmäisen kerran (vai joko olet oppinut lukemaan)?Hihi, se olin todella minä! Sinä se olit siis, se kakalle tuoksuva, tuulen nussima vinkuheinä, lippa pystyssä 150cm, patukka sota-asennossa 4cm, hiiren pillu leuassa ja hampaat kuin vanhalla noita-akalla. Rumahan sä olit kuin rullaverho, mut ei se mitään.
Tavataan seuraavassa elämässä, vätys!:) - Nukahdin...
Tuntomerkit kirjoitti:
Hihi, se olin todella minä! Sinä se olit siis, se kakalle tuoksuva, tuulen nussima vinkuheinä, lippa pystyssä 150cm, patukka sota-asennossa 4cm, hiiren pillu leuassa ja hampaat kuin vanhalla noita-akalla. Rumahan sä olit kuin rullaverho, mut ei se mitään.
Tavataan seuraavassa elämässä, vätys!:)Siis mitä vittua? Sinäkö se olit, joka paskansi suuhuni ja kusi housuihini sinä yönä? Miten muuten osaisit kuvailla minut noin tarkasti, ja vieläpä tuoksujen kera, oikein?
- Tää on hyvä
ei hyvänen aika...nyt sitä rautalankaa ja nopeasti.Tätä mä just tarkotin....sloittajalle edelleen ne täydet pisteet :)
- Tuntomerkit
Hehe, täällä taitaa olla yks tosikko ja se olet sinä. Eihän siinä mitään, jos on yksinkertainen, mutta jätä nyt edes kommentoimatta. Myötähäpeät iskee tosikon jutuille!
- Epätietoinen nainen
Tarkentavia tietoja!!!??? Mihin nukahdit? Nukahditko omalle sohvalle vai sänkyyn?
- rautalangasta
joo tavattasko taas uudestaan samassa paikassa?ensimmäisen kerran huomenna.
- Nainen epätietoisena
Lisävihjeitä kaivataan!!!! Oliko minkä paksuista rautalankaa, 1,5mm vai 2mm??? Karkaistua vai karkaisematonta??? Minkä värinen rautalanka mulla oli mukana???!!!
- vaiko kenties piipur
oliko rautalanka, vaiko kenties piipunrassi:D
- hänkölie
Kaikkia niitä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802