hei kaikille jotka kärsivät niin sanotuista ulosteen pidätyskyvyttömyydestä.Minulta on leikattu jo kahdeksankymmen luvulla ns,peräaukon haava,ja samalla sisäisiä peräpukamia oli.Senjälkeen on pidätyskyky ollut aika huono,vaikka lääkäri sanoi ettei pitäisi jäädä mitään ongelmia.Mutta nyt vanhemmiten on niin peräsuoli kuin muut elimet alkaneet fuskata niinsanotusti.Nyt kuitenkin pitkän odottelun jälkeen pääsen kirurgin tutkittavaksi.Saa nähdä ,mitä ne tekevät,vai tekevätkö mitään.Itse olisin vielä virkeä eläkeläinen ja tekisi mieli matkustella j akäydä kylilemässä,mutta tälläinen häpeällinen ja outo ongelma estää kohta kaiken kodin ulkopuolisen kontaktien pidon.Mutta olen nyt varovaisen toiveikas,jospa apua tälläiseen ongelmaan voisi nykyaikana saada,Tsemppiä vaan kaikille jotka kärsivät samoista ongelmista.Meillähän on oma yhdistyskin.Anniko ry.muistaakseni,meinaan liittyä siihen,jos asiat menee niinkuin ajattelen.
anaaliinkonitensssi
4
511
Vastaukset
- mamikolmelle3
Hei!
Minulla on mennyt kakat jo muutaman vuoden housuun, ja vihdoinkin sain apua. Nyt ulostyöntyvän suolen verkkoleikkauksesta on runsas viikko ja elämä alkaa olla mallillaan. Toivottavasti sultakin löytyy jokin tällainen korjattavissa oleva vaiva. Voisiko se olla tämä sama, eli ulosluiskahtanut peräsuoli? Tsemppiä!- yksimonista1
hei,ei ole minulla luiskahtanut peräsuoli vaan lekurit epäilevät Selkäydinkanavan ahtautumaa.Ensikuulla pääsen vasta kirurgille,senjälkeen kai kokeisiin,ei voisi kuvitella miten inhottava vaiva kun ei voi lähteä mihinkään jos ei saa suolta tyhjäksi.Ainut pelastukseni on tämä Imodium,vaikka sekään ei pitemmän aikaa käytettynä ole terveelistä.Mutta päivä kerrallaan.Oletko muuten tässä yhdistyksessä josta kerroin.Jos tahdot puh,numeroni niin voitas soitella kuinka tässä käy.Mutta jos haluat pysyä nimettämänä niin sekin käy.Terv,vaan yksi Paljon kärsinyt ihminen.
- Eveliina
Minulta on leikattu aikoinaan peräpukamat, jolloin sulkijalihas vaurioitui. Vaivaan ehdotetaan neurostimulaatiohoitoa (tahdistin). Käyttä lievittää/ auttaa ulosteen ja ilman karkailuun. Myös virtsankarkailu voi hävitä. Neurostimulaattori asennetaan kirurgisesti HYKS Kirurgian klinikalla/ Dos. Pekka Luukkonen. Itse en sitä kuitenkaan ole ottanut edes kokeiltavaksi. Laitetta käyttävät joutuvat huuhtelemaan suolta ja lisäksi käyttämään housusuojia. Olen lukenut uudesta Botox -hoidosta, jossa Botoxia voidaan käyttää virtsankarkailuun. Voisiko Botox auttaa myös ulosteenkarkailuun??
- Lukemalla selviää
Hyvin tunnut tietävän vaikka et ole kokeillut. Ei ihan kuitenkaan osunut kohalleen nuo sun jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983