Iso peppu takaapäin

Khoikhoi-nainen

Helsingin sanomissa on upea kirjoitus otsikolla: "Iso peppu on pop! Se on suorastaan tieteellinen, eikä mikään humpuukikirjoitus. Kiitos toimittajalle.

Yritä lukea vaikka netin kautta jos ei muuten onnistu.

Hienoa, että naiset ei enää piilottele isojakaan peppuja. Se on nyt muodissa. Todella upeaa, te upeat isopeppuiset naiset.

Noita kirjoituksen nimiä ym kannattaa googlettaa ym.

36

5685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissMindi

      Minulla on ollut tollaset jo pitkään. Onhan noita push up-rinsikoitakin ollut niin miksei housujakin.

      Näillä saa peräänsä joskus komeankin uroksen. Koettu on.

      Miehet pitävät isosta pepusta, vaikka naiset ahertavat salilla saadakseen peppunsa pieneksi ja miehet karkotetuksi.

      • M40 ja iso on hyvä

        Kyllä, minusta myös iso peppu on ok. Ja otan mieluummin ison kuin pienen.


    • Tästävoilukea
    • fsreter
    • Eveliina

      Ei kai se netti olis täynnä isoja peppuja elleivät miehet tykkäis:

      Itselläni on iso joten se on aivan hyvä jos iso on pop.

      • jätkät84

        olen samaa mieltä.ehkä päästäs lähemminki tutustuun?oon29jätkä hesasasta


      • iso kulli

        rakastan big ass . laittakaa viestii numeroon 0400678553 kiimaset naiset.


    • Jagdpanther

      Riippuu vähän mistä se koko johtuu. Jos se salilla tai muulla liikunnalla on saatu aikaan niin nam ja jos syömällä niin...

      • seisoo2

        Noita peppuja mielellään takaapäin panisi.


    • mun suosikit
      • Haluisinamia

        Iso on nami!


    • xlvaimonmies50+

      Tämän kokoinen peppu mun vieressä nukkuu, ei kyllä kovin paljoa nukuta... Takaa on oikein herkkua naida:)

      • edellinen

      • Prvukm52Hki
        edellinen kirjoitti:

        http://lovebbw.tumblr.com/post/20344189078

        Kuva unohtui:)

        Munkin 44v vaimolla isot,muhkeat ulkonevat pakarat...😘 Itse vaan prv?,kun haaveilen että näkis kun joku vanhempi 'tuhma setä' puristelisi niitä ja nautiskelisi...


      • muodon_vuoksi
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        Munkin 44v vaimolla isot,muhkeat ulkonevat pakarat...😘 Itse vaan prv?,kun haaveilen että näkis kun joku vanhempi 'tuhma setä' puristelisi niitä ja nautiskelisi...

        Hhmm ... entä mitähän muodokas vaimosi mahtaisi ajatella tuosta visiosta ja missä käytännön olosuhteissa herkkupepun hyvälyt ja puristelut tapahtuisivat?

        Toinen asia sitten edelleen on se mikä olisi se seuraava etappi, kun näissä iloissa yksi asia tuppaa johtamaan seuraavaan ;-)


      • Prvukm52Hki
        muodon_vuoksi kirjoitti:

        Hhmm ... entä mitähän muodokas vaimosi mahtaisi ajatella tuosta visiosta ja missä käytännön olosuhteissa herkkupepun hyvälyt ja puristelut tapahtuisivat?

        Toinen asia sitten edelleen on se mikä olisi se seuraava etappi, kun näissä iloissa yksi asia tuppaa johtamaan seuraavaan ;-)

        Tilanteitahan voisi aina kehitellä...
        Ja jos asia johtaisi toiseen,se kai minulla loppujenlopuksi olisi myös 'toiveena'.... Laita yht.tietoja, jutellaan lisää...?.?


      • Prvukm52Hki
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        Tilanteitahan voisi aina kehitellä...
        Ja jos asia johtaisi toiseen,se kai minulla loppujenlopuksi olisi myös 'toiveena'.... Laita yht.tietoja, jutellaan lisää...?.?

        No,ei sitten kehitelty...😕


      • Nahaton
        muodon_vuoksi kirjoitti:

        Hhmm ... entä mitähän muodokas vaimosi mahtaisi ajatella tuosta visiosta ja missä käytännön olosuhteissa herkkupepun hyvälyt ja puristelut tapahtuisivat?

        Toinen asia sitten edelleen on se mikä olisi se seuraava etappi, kun näissä iloissa yksi asia tuppaa johtamaan seuraavaan ;-)

        No hö... Luulin että olit kiinnostunut edes keskustelemaan aiheesta...


      • muodon_vuoksi
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        Tilanteitahan voisi aina kehitellä...
        Ja jos asia johtaisi toiseen,se kai minulla loppujenlopuksi olisi myös 'toiveena'.... Laita yht.tietoja, jutellaan lisää...?.?

        Niin kysyin, että onko naisesi leikissä mukana vai onko tuossa kyse vain omasta ajatusesta, fantasiasta.

        Ps. En ole aktiivinen näillä seksi-palstoilla kävijä ja joskus voi mennä useita kuukausiakin etten edes vilkaise näille saiteille, vaikka seksi sen eri variaatioissaan onkin nautinnollinen asia.


      • Prvukm52Hki
        muodon_vuoksi kirjoitti:

        Niin kysyin, että onko naisesi leikissä mukana vai onko tuossa kyse vain omasta ajatusesta, fantasiasta.

        Ps. En ole aktiivinen näillä seksi-palstoilla kävijä ja joskus voi mennä useita kuukausiakin etten edes vilkaise näille saiteille, vaikka seksi sen eri variaatioissaan onkin nautinnollinen asia.

        No ehkä sitä fantasiapuolta,mistä olen kyllä avautunut vaimollekkin... Ajatuksena sellainen sinkku vakiotuttavuus,
        jonkunlainen perhetuttu...
        Mitenhän vähän privaatimpi keskustelukanava aiheesta...?


      • muodon_vuoksi
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        No ehkä sitä fantasiapuolta,mistä olen kyllä avautunut vaimollekkin... Ajatuksena sellainen sinkku vakiotuttavuus,
        jonkunlainen perhetuttu...
        Mitenhän vähän privaatimpi keskustelukanava aiheesta...?

        Hhmm ... ihan kutkuttava ajatus sinänsä tilanteessa, jossa frendi-tyyliin kemiat toimii ja muutenkin rennon vapaa fiilis ja sitten kaikien yteisestä halusta muodokkaasta herkkupepusta hitaan-rauhalliseen nautiskeluun, nautinto silmille ja käsille. Sasi varmaan sinullakin hormonit liikkeelle ja pinkeyttä etumukseen ;-)

        Miten naisesi reagoi tuohon kutkuttavaan ajatukseen kun otiti sen puheeksi?


      • Prvukm52Hki
        muodon_vuoksi kirjoitti:

        Hhmm ... ihan kutkuttava ajatus sinänsä tilanteessa, jossa frendi-tyyliin kemiat toimii ja muutenkin rennon vapaa fiilis ja sitten kaikien yteisestä halusta muodokkaasta herkkupepusta hitaan-rauhalliseen nautiskeluun, nautinto silmille ja käsille. Sasi varmaan sinullakin hormonit liikkeelle ja pinkeyttä etumukseen ;-)

        Miten naisesi reagoi tuohon kutkuttavaan ajatukseen kun otiti sen puheeksi?

        Ei nyt varsinaista 'reagointia',ehkä vähän toppuuttelevaan tyyliin,itse en ole samaa mieltä,niistä lisää miel. privana ; )


      • muodon_vuoksi
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        Ei nyt varsinaista 'reagointia',ehkä vähän toppuuttelevaan tyyliin,itse en ole samaa mieltä,niistä lisää miel. privana ; )

        Olen tunkeilematonta tyyppiä, joten jos toppuuttelu on naisen ragointina teemasta, kiinnostumisen / uteliaisuuden ja silmäkulmasa olevan pilkkeen sijaan, niin parempi pitäytyä leikistä, sillä mihinkään näissäkään asioissa ei tule toista painostaa.


      • Prvukm52Hki
        muodon_vuoksi kirjoitti:

        Olen tunkeilematonta tyyppiä, joten jos toppuuttelu on naisen ragointina teemasta, kiinnostumisen / uteliaisuuden ja silmäkulmasa olevan pilkkeen sijaan, niin parempi pitäytyä leikistä, sillä mihinkään näissäkään asioissa ei tule toista painostaa.

        En nyt tietenkään vaimoa mihinkään painostaisi ; )
        Mutta ihan tutustuminen ensin,siitä asiat saisivat rullata omalla painollaan/tahdillaan...
        En välttämättä tiedä siitä pilkkeestä,mutta katse hakeutuu kyllä helposti esim. miesten etumuksiin ja baarissakin huomautellut;'hei,sulla on vetskari auki'...


      • Prvukm52Hki
        Prvukm52Hki kirjoitti:

        En nyt tietenkään vaimoa mihinkään painostaisi ; )
        Mutta ihan tutustuminen ensin,siitä asiat saisivat rullata omalla painollaan/tahdillaan...
        En välttämättä tiedä siitä pilkkeestä,mutta katse hakeutuu kyllä helposti esim. miesten etumuksiin ja baarissakin huomautellut;'hei,sulla on vetskari auki'...

        Ai että se siitä : (


    • iso muhkee

      Parasta on panna takaapäin sekä omalla että kaverin vaimolla kunnon bubble butt. Vuoro viikkoina...nam

    • Suurionkaunista

      Todella ihanaa kun naiset eivät ujostele suuriakaan peppujaan sillä naisen peppu on aina kaunis.

    • Campos

      Makunsa kullakin. Omalla avokki on ruumiinrakenteeltaan melko laiha ja hänellä on aika pieni peppu, mutta kuitenkin hieman pyöreä. Tykkään naida takaapäin, kun hänen pyllistyässään pillu työntyy mukavasti ulos ja näkee hyvin, kun kalu työntyy sisään.

    • Etukankee

      Se on kiva ajella hyväpyllyistä naista takaapäin. Lätinä vain kuuluu somasti, kun nainen on sopivassa kulmassa, että p*llu oikein työntyy esiin niin aiettä tekee m*lkulle nannaa, jotennii hivelee haaroissa. Seisokki täytyy olla hyvä, mutta puolikas Sandozia antaa jäntevän elimen. Nyt on myös panokestävyyttä kivasti, vaan nuorena nalli paloi herkästi, joskus muutama työntö ja räkäpää ampaisi matkaan. Onneksi nuorena uuden lataus ei kauan kestänyt, mitä nyt Marlboron polttelussa aikaa meni sängyn laidalla tupakoiessa. Yks mikä vanhempana tuntuu kivalta, niin hieronta , jossa hierotaan intiimialuetta. Siinä on monenlaista virkistystä välillä ykstoikkoseen lähetyssaarnaajaan. Siitä vaan virikkeitä pimeneviin iltoihin!

      • Nahaton

        Fantasiana olisikin nähdä,kun vanhempi 'setä' hieroo muhkeamuotoista vaimoa...


    • Salassoo

      Mukava on myös katella, kun näkee kesällä semmosen naisen kävelemässä. Kummasti alkaa haluttaa riisua moinen, ja ottaa ajurin paikka takaa, dekä työntyä rajulla survaisulla mela edellä lämpimään hetteikköön. Sitten vaan paukuttamaan kuin vanhat lännen cowboitit jippii!

    • Juytre

      Serenaa olisi kiva paukuttaa menemään. Lihaksikas takamus toimii trampoliinin lailla, kun kovalla kalulla saa rytmin päälle , niin se on kuin vakinopeus päällä ajelis autolla. Eniwei, Serenan jalkojen väliin joutumista varoisin, sillä niissä on poweria liian kaa, vois rutistaa .

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe