Tästä on jo vuosia aikaa, mutta vieläkin hävettää. Mentiin isän kanssa R-kiskalle autolla ja minä sitten menin ostamaan karkia ja limpadia, sielä oli iso jono ja minua alkoi sitten pierettämään kamalasti. Lähdin autolle ja aukaisin oven ja istuin sisään ja pieraisin ja tunne oli kamalan helpottava, sitten aloin katselemaan ympärilleni ja huomasin että siinä kuskin paikalla oli aivan vieras mies ja takana oli kaksi lasta istumassa ja he katselivat ihmeissään sormin nenäänsä pidellen. Mä valahdin aivan punaseksi ja hävetti helvetisti, olisin halunut vajota maanrakoon siitä paikasta, lähdin hemmetin äkkiä pois autosta ja huomasin että isän auto oli edempänä ja juoksin äkkiä sinne ja sanoin nyt mennään, isä kyseli ihmetellen, olinko mennyt väärään autoon ja missä ostokset on. Autot oli aivan samanlaiset väriä myöten, mutta eri kuski.
Vastaukset 5
- ei hävettänyt
Mun työkaverin kaverille kävi ihan samoin.Paitsi,että autot oli samanlaiset niin kaverin tapauksessa kuskitkin oli samanlaiset.
- Lentelee
Oliko oikein kunnon leija
- Anonyymi00003
Hauska, mutta wanha juttu. Luin ensimmäistä kertaa tämän netistä parikymmentä vuotta sitten.
- Anonyymi00004
Alunperin tämä kerrottiin vuosikymmeniä sitten siten, että rouva tuli leipomosta kakun tms kanssa, heitti sen takapenkille ja huusi, että nyt äkkiä kotiin, pakko päästä vessaan! Sitten rouva hätkähtää, kun kiireessä tuli mentyä väärään autoon ja jättää tavarat penkille juostessaan ulos autosta.
Varmaankin tämä asia on joskus aikoinaan jopa tapahtunut oikeasti. Kyllähän urbaanilegendoista jotkut on saattaneet saada alkunsa tositapahtumista, joita ihmiset on sitten alkaneet kertoa tutuilleen tapahtuneina. Mahtoikohan rouva selvitä pytylle asti?- Anonyymi00005
Ei, kyllä rouva hätkähti niin pahasti, että kakka tuli jo housuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a455918- 56579
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160563- 51545
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.229508Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.67436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90434Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187420