hei!
onko kellään tietoa mitenkä monta murhaa noissa scream leffoissa tehdään yhteensä? jos ei oo tiedossa kokonaismäärää,niin yhenkin leffan määrä riittää..
tämä kysymys on kovasti painanut mieltäni jo kauan,mutta en ole saanut aikaiseksi kattoa kaikkia läpi..
kiitti:D
screamien murhamäärät?
5
190
Vastaukset
- kauhukerho
Mä oon miettiny ihan samaa! oon monesti yrittäny laskea, mutta aina oon menny jossain vaiheessa sekasin... oisko jollain muulla vähän varmempaa tietoo asiasta?
- dwqdfffss
Scream:
1.Maureen Prescott
2.Steven Orth
3.Casey Becker
4.Principal Arthur Himbry
5.Tatum Riley
6.Kenny Jones
7.Stu Macher
8.Billy Loomis
Scream 2:
9.Phil Stevens
10.Maureen Evans
11.Cici Cooper
12.Randy Meeks
13.Officer Andrews
14.Officer Richards
15.Hallie McDaniel
16.Derek Feldman
17.Mickey Altieri
18.Debbie Loomis
Scream 3:
19.Christine Hamilton
20.Cotton Weary
21.Sarah Darling
22.Steven Stone
23.Tom Prinze
24.Angelina Tyler
25.Tyson Fox
26.Jennifer Jolie
27.John Milton
28.Roman Bridger
Scream 4:
29.Trudie Harrold
30.Sherrie Marconi
31.Rachel Milles
32.Marnie Cooper
33.Jenny Randall
34.Olivia Morris
35.Rebecca Walters
36.Ross Hoss
37.Anthony Perkins
38.Kate Roberts
39.Robbie Mercer
40.Trevor Sheldon
41.Charlie Walker - wqfdgregdg
Entäpä kunka monta esim. Painajainen Elm Streetillä tai Friday the 13-leffoissa uhriluku?
- suurikauhu
suuresti kiitos:) nyt olen niiin onnellinen! elämäni on nyt todella laadukasta enkä tarvitse enää stressata asiaa:)
- toiveikas jes
Mun mielest ois hyvä jos näihin laitettas murhii joissa ois 11-13 vuotiait nuorii teinityttöi ja jotka suolistettais niin et ne ois ensinnäki hyvä esimerkki tästä on et on vaik allas bileet ja kun siihen vatsaan osuu puukko joka kääntää sen ylösalasin niin se vatsa on paljas ettei siin oo paitaa joka pilaa näyttävän suoli/veri efektin ja tyttö on sillä hetkellä selällään makuu asennos. Tällaisii kohtauksii on ettiny monesta leffast ei oo löytyny. Teinityttöjen murhat on aina ollu muotii näis. Ne vaa aina on ollu vanhempia jotai 14-16 vee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908