screamien murhamäärät?

suurikauhu.

hei!
onko kellään tietoa mitenkä monta murhaa noissa scream leffoissa tehdään yhteensä? jos ei oo tiedossa kokonaismäärää,niin yhenkin leffan määrä riittää..
tämä kysymys on kovasti painanut mieltäni jo kauan,mutta en ole saanut aikaiseksi kattoa kaikkia läpi..
kiitti:D

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhukerho

Mä oon miettiny ihan samaa! oon monesti yrittäny laskea, mutta aina oon menny jossain vaiheessa sekasin... oisko jollain muulla vähän varmempaa tietoo asiasta?

• dwqdfffss

Scream:
      1.Maureen Prescott
      2.Steven Orth
      3.Casey Becker
      4.Principal Arthur Himbry
      5.Tatum Riley
      6.Kenny Jones
      7.Stu Macher
      8.Billy Loomis

Scream 2:
      9.Phil Stevens
      10.Maureen Evans
      11.Cici Cooper
      12.Randy Meeks
      13.Officer Andrews
      14.Officer Richards
      15.Hallie McDaniel
      16.Derek Feldman
      17.Mickey Altieri
      18.Debbie Loomis

Scream 3:
      19.Christine Hamilton
      20.Cotton Weary
      21.Sarah Darling
      22.Steven Stone
      23.Tom Prinze
      24.Angelina Tyler
      25.Tyson Fox
      26.Jennifer Jolie
      27.John Milton
      28.Roman Bridger

Scream 4:
      29.Trudie Harrold
      30.Sherrie Marconi
      31.Rachel Milles
      32.Marnie Cooper
      33.Jenny Randall
      34.Olivia Morris
      35.Rebecca Walters
      36.Ross Hoss
      37.Anthony Perkins
      38.Kate Roberts
      39.Robbie Mercer
      40.Trevor Sheldon
      41.Charlie Walker

• wqfdgregdg

Entäpä kunka monta esim. Painajainen Elm Streetillä tai Friday the 13-leffoissa uhriluku?

• suurikauhu

suuresti kiitos:) nyt olen niiin onnellinen! elämäni on nyt todella laadukasta enkä tarvitse enää stressata asiaa:)

• toiveikas jes

Mun mielest ois hyvä jos näihin laitettas murhii joissa ois 11-13 vuotiait nuorii teinityttöi ja jotka suolistettais niin et ne ois ensinnäki hyvä esimerkki tästä on et on vaik allas bileet ja kun siihen vatsaan osuu puukko joka kääntää sen ylösalasin niin se vatsa on paljas ettei siin oo paitaa joka pilaa näyttävän suoli/veri efektin ja tyttö on sillä hetkellä selällään makuu asennos. Tällaisii kohtauksii on ettiny monesta leffast ei oo löytyny. Teinityttöjen murhat on aina ollu muotii näis. Ne vaa aina on ollu vanhempia jotai 14-16 vee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4460
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      87
      2293
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      561
      1758
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1481
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      7
      1171
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1108
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      980
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      61
      918
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      908
    Aihe