Eikö sitä kannata arvostaa vaalien, eikä tuhota sitä turhautumaa luohen?
Apulanta: Käännä se pois
"Uskonnon opetukseen on pakollista osallistua." Sinde, 12-v, ulkop. Sinde 30-vuotta Se ei onnistu ilman tasapainoa. Se ei koske kapitalismia, tai terrorismia, vaan muiden ihmisten auttamista, velvollisuutta, hyvinvoinnista, sillä tulevaisuutta rakentaen, persoonakehityksenä, ja heidän, muiden ihmisten, tulevaisuutena.
- Anti olla viimeinen kerta. Sini, 12-vuotta
Ei voi vedota naiseen kohdistamaansa haureutta oikeutuksena, enää, koska se on sairaalloisuutta, ja aivan vähämielistä, pelkän väkivaltaisen pilkan, ja siten hoidon välttelemisen kustannuksella, muiden ihmisten tuhoisuutta, omalla välttelemisellä. Psyykkisen kivun tuottamisen oikeutus, on naurettavaa, naisen sukupuolisena halventamisena, ja siten haureutena, myös sen mielteisyytenä, uskonollisuutena, kuten seurailuna.
- Kun he ovat muuttaneet pois tältä paikkakunnalta....
Näyttää tosiaankin täällä tällaiselta, valitettavasti, sairasta, sairaalloisuutena. Kun se on mun uskonnollista pakkomielteisyyttä, sen kiihkomielisyytenä, aivan kuin eläkeläinen seniili, joka sen teki, empatianani.
- Se on hengellisen tasapainoisuuden refleksi.
Mutta ei seurailemisen kohteena. Varoitan vain muita tästä, sairaalloisuutena.
Hän ei ole tiedostavassa tilassa käyttäytymisensä osin. Se on täysin todellisuutta, toisesta ihmisestä. Hengellinen tasapainoisuus ei ole väkivaltaa. Se on vain toisten ihmisten läheisyyden läsnäolemista, myöskin yksityisyyden voimaa, ja yksityis-elämää, kuten tulevaisuutta kunnioittamalla.
- En mä siitä mitään saa, se on hengellisen tasapainoisuuden refleksi.
Sini, tässä 27-vuotias, se on uskonnollisen kiihkomielisyyden aiheuttamaa pakkomielteisyyttä, pakonomaista osin, palvomista.
Se ei haittaa ketään.....
- Enkä ole tehnyt sitä siksi itse.
Ihmiset vain korostavat näin oikeutusta mm. palvomiseen, kauttani.
Ihmiset korostavat omaa oikeutustansa, itseeni kohdistuvaan palvomiseen, kiitollisuutena.
Ihmiset korostavat oikeutustansa osoittaa ja kohdistaa palvomista, omana mieltymyksenä mm. itseeni kohdistuen, kiitollisuutena.
- En koskaan tavoittele sellaista, koska on yksityis-elämä.
Kristittyjä ei saa seurailla!
Läheisyys, sitä vaalien on harvinainen esim. verkostona
Ihmiskunta Sinde
1
65
Vastaukset
- Hyökkäävä:Sinde82
Semmoseen ei pidä osallistua.
"You have to change personality to by yourself."
Lahkossa olevaa ei luokitella kristityksi läheisyydenkyvyttömänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456