Jessica nuoleskelee tuomaria..

mie vaan

Hei oliko hieman läpinäkyvää toi Jessican touhu..Lempibändikseen muija sano XL5:sen...oliskohan toi mitenkään johtunu siitä et Mica istu tuomaristossa..?Ja yritti vetää lisäbongoja siitä ett lallatteli sille sitä biisiä...Mainitsi myö sen jäbän tyyli-idolikseen..hah..voipi olla ett Mica on ton ohjelman kattonu ja nähny mikä v#tun vollottaja/marisija se todellisuudessa on..

6

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia

eikä se ees osannu laulaa.. ku niillä oli se ryhmätehtävä, ja se laulo sen silmälasipäisen jälkeen, huomas heti, että se jessica ei osaa laulaa... sehän meni ihan nuoltin vierestä!!
      "arvostan britneyn arvoja" ...mitä arvoja saanen kysyä?????

• Lisäää

Niin lauloi nuotin vierestä. Alotti sen Inkan jälkeen laulamisen niin alotti väärästä kohtaa korkeammalta ja sit kun tuli kertsi niin ne kaikki joutu laulaa niin korkeelt et se ei kuulostanu enää hyvältä. Eli Jessica mokas sen jutun.

• Minäh*~

Mä olen teidän kanssa eri mieltä....
      musta se on hyvä laulaja...ja sillä on hyvä ääni....ja ne kaks muijaa jotka oli siin sen kans oli ihan tyhmiä!ja mitä sitten jos jonkun lempibändi on XL5!ei se varmaan oo ainut joka niin on sanonu!!!

• ajan tasalla

on tyttö jälkeenjäännyt musamakunsa suhteen jos siitä bändistä diggaa...muistaakseni ne alotti 95-96....mahtaa osaa kaikki biisit ulkoo ku on sitä aneemista levyä hinkannu MUUTAMAN vuoden..

• Japi

Missäs tynnyrissä "mie vaan" on aikaas viettäny? Mä en kyl huomannu tos ohjelmas tollasii kohtii... Lempparikseen tää Jessica muistaakseni sanos Britneyn... ja se kyl laulo sitä XL5:n biisiä ihan Mican pyynnöstä... Taitaa "mie vaan" olla ihan vaan kateellinen tiukkis - ties vaikka ois "mie vaan" ollu ittekin yrittämäs karsinnois ja saanu vaan isot naurut ja nyt yrittää sit surkeella panettelullaa parantaa omaa kolhittuu egoaan... kakaramaista sanon mä vaan.

• mie vaan

Missäs tynnyrissä sie oot ollu ku oot ohjelmaa katsonut ja et sitä huomannut..kannattaisko vaikka varata aika korvatohtorille tai vaikka kokeilla ensin lähteekö paska korvienvälistä topsipuikolla....:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      142
      3195
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1956
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1000
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä