Jessica nuoleskelee tuomaria..

mie vaan

Hei oliko hieman läpinäkyvää toi Jessican touhu..Lempibändikseen muija sano XL5:sen...oliskohan toi mitenkään johtunu siitä et Mica istu tuomaristossa..?Ja yritti vetää lisäbongoja siitä ett lallatteli sille sitä biisiä...Mainitsi myö sen jäbän tyyli-idolikseen..hah..voipi olla ett Mica on ton ohjelman kattonu ja nähny mikä v#tun vollottaja/marisija se todellisuudessa on..

6

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia

eikä se ees osannu laulaa.. ku niillä oli se ryhmätehtävä, ja se laulo sen silmälasipäisen jälkeen, huomas heti, että se jessica ei osaa laulaa... sehän meni ihan nuoltin vierestä!!
      "arvostan britneyn arvoja" ...mitä arvoja saanen kysyä?????

• Lisäää

Niin lauloi nuotin vierestä. Alotti sen Inkan jälkeen laulamisen niin alotti väärästä kohtaa korkeammalta ja sit kun tuli kertsi niin ne kaikki joutu laulaa niin korkeelt et se ei kuulostanu enää hyvältä. Eli Jessica mokas sen jutun.

• Minäh*~

Mä olen teidän kanssa eri mieltä....
      musta se on hyvä laulaja...ja sillä on hyvä ääni....ja ne kaks muijaa jotka oli siin sen kans oli ihan tyhmiä!ja mitä sitten jos jonkun lempibändi on XL5!ei se varmaan oo ainut joka niin on sanonu!!!

• ajan tasalla

on tyttö jälkeenjäännyt musamakunsa suhteen jos siitä bändistä diggaa...muistaakseni ne alotti 95-96....mahtaa osaa kaikki biisit ulkoo ku on sitä aneemista levyä hinkannu MUUTAMAN vuoden..

• Japi

Missäs tynnyrissä "mie vaan" on aikaas viettäny? Mä en kyl huomannu tos ohjelmas tollasii kohtii... Lempparikseen tää Jessica muistaakseni sanos Britneyn... ja se kyl laulo sitä XL5:n biisiä ihan Mican pyynnöstä... Taitaa "mie vaan" olla ihan vaan kateellinen tiukkis - ties vaikka ois "mie vaan" ollu ittekin yrittämäs karsinnois ja saanu vaan isot naurut ja nyt yrittää sit surkeella panettelullaa parantaa omaa kolhittuu egoaan... kakaramaista sanon mä vaan.

• mie vaan

Missäs tynnyrissä sie oot ollu ku oot ohjelmaa katsonut ja et sitä huomannut..kannattaisko vaikka varata aika korvatohtorille tai vaikka kokeilla ensin lähteekö paska korvienvälistä topsipuikolla....:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      65
      6285
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5669
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      129
      4690
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      61
      3947
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3845
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3249
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3041
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59