Jessica nuoleskelee tuomaria..

mie vaan

Hei oliko hieman läpinäkyvää toi Jessican touhu..Lempibändikseen muija sano XL5:sen...oliskohan toi mitenkään johtunu siitä et Mica istu tuomaristossa..?Ja yritti vetää lisäbongoja siitä ett lallatteli sille sitä biisiä...Mainitsi myö sen jäbän tyyli-idolikseen..hah..voipi olla ett Mica on ton ohjelman kattonu ja nähny mikä v#tun vollottaja/marisija se todellisuudessa on..

6

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia

      eikä se ees osannu laulaa.. ku niillä oli se ryhmätehtävä, ja se laulo sen silmälasipäisen jälkeen, huomas heti, että se jessica ei osaa laulaa... sehän meni ihan nuoltin vierestä!!
      "arvostan britneyn arvoja" ...mitä arvoja saanen kysyä?????

      • Lisäää

        Niin lauloi nuotin vierestä. Alotti sen Inkan jälkeen laulamisen niin alotti väärästä kohtaa korkeammalta ja sit kun tuli kertsi niin ne kaikki joutu laulaa niin korkeelt et se ei kuulostanu enää hyvältä. Eli Jessica mokas sen jutun.


    • Minäh*~

      Mä olen teidän kanssa eri mieltä....
      musta se on hyvä laulaja...ja sillä on hyvä ääni....ja ne kaks muijaa jotka oli siin sen kans oli ihan tyhmiä!ja mitä sitten jos jonkun lempibändi on XL5!ei se varmaan oo ainut joka niin on sanonu!!!

      • ajan tasalla

        on tyttö jälkeenjäännyt musamakunsa suhteen jos siitä bändistä diggaa...muistaakseni ne alotti 95-96....mahtaa osaa kaikki biisit ulkoo ku on sitä aneemista levyä hinkannu MUUTAMAN vuoden..


    • Japi

      Missäs tynnyrissä "mie vaan" on aikaas viettäny? Mä en kyl huomannu tos ohjelmas tollasii kohtii... Lempparikseen tää Jessica muistaakseni sanos Britneyn... ja se kyl laulo sitä XL5:n biisiä ihan Mican pyynnöstä... Taitaa "mie vaan" olla ihan vaan kateellinen tiukkis - ties vaikka ois "mie vaan" ollu ittekin yrittämäs karsinnois ja saanu vaan isot naurut ja nyt yrittää sit surkeella panettelullaa parantaa omaa kolhittuu egoaan... kakaramaista sanon mä vaan.

      • mie vaan

        Missäs tynnyrissä sie oot ollu ku oot ohjelmaa katsonut ja et sitä huomannut..kannattaisko vaikka varata aika korvatohtorille tai vaikka kokeilla ensin lähteekö paska korvienvälistä topsipuikolla....:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe