Kumpaa kuuntelisitte mielummin tai kumman konserttiin menisitte.Christina Aguilera vai britney Spears? Moni on sanonut,että Britneyn musiikki ainakin on huonontunut.Onko kukaan samaa mieltä?
Christina vai Britney?
6
816
Vastaukset
- -laura-
kyl mä menisin ennemmin britneyn konserttiin!!! christinan musiikki on pelkkää huutamista ja kirkumista!!!!! ne sen musiikki videot on niiin pervoja!!!! en mä ny sano ettei britneyn musiikki videot olis mut............
- xtina
...Christina ei huuda eikä sen musa ole kirkumista. Musiikki videoista olen kyllä samaa mieltä, mutta se on vaan chissin tyyli, ei sille voi mitään, jos se haluu kuvata sellasia viodeoita se on se ongelma. JA CHRISTINA KYL OSAA LAULAA PAREMMIN KUIN britney!!! KOittakaa ite laulaa sillä lailla kun se laulaa!
- Hanska
No mä kyl mielummin kuuntelisin britneytä mutta inhoan kumpaaki!! Siis onha britney iha ok laulaja mut musa on menny huonompaa päin!!! Ja muutenkaan en tykkää britneystä ku se juo, vetää huumeita ynms!!!!
- dissaaja
Turhia laulutaidottomia bitchejä kumpainenkin.
- xtina
...christina is not a "bitch", it's her style
- Leena
En menis kummankaan konserttiin sen vertaa öklöttäviä on kumpikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010