Miltä tuntuu eka kerta

Neitsyt 18v

Heips

Miltä eka kerta tuntuu sattuuko, tekeekö hyvää vai onko muuten epämiellyttävää. Kertokaa komentteja, myös tarinat ja muut aiheeseen liityvät jutut kiinnostaa. Kiitos vastauksista.

43

23159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettei

      Eka kerta on jokaisella erilainen. Itse en kokenut sitä ollenkaan kiihottavana vaikka hommat hoituikin. Kaipa sitä jännitti vaan sitten sen verran. Ei se epämiellyttävältä tuntunut, mutta ei kovin kummoiselta kuitenkaan. En lauennut ollenkaan mikä oli suuri hämmästys (olin kuvitellut aina laukeavani samantien). Toka kerta olikin sitten hieman mukavampi ja kolmas räjäytti potin.

      • jeps

        Ei siitä mullakaan tullu eka kerralla mitään vaik aatteli et laukee alle minuutin, tietty siinä oli se ainutlaatuinen tunnelma, vaan nyt kulkeepi jo ihan mukavasti;) Eikun kokeilemaan vaan, siitä se ura urkenee


    • veka

      eka kertaa sattuu yleensä jonkin verran, vertakin tulee. Toka kerta on sitten jo paljon miellyttävämpi. Pojilla eka kerta ei satu ollenkaan.

      • Tyttö

        Hei

        Jätkät painukaa hiiteen. Haluan kommentteja tytöiltä !!!!!!!!!!! Jätkien limaiset kommentit ei paljon tyttöjä kiinnosta saati auta.


      • Kundi
        Tyttö kirjoitti:

        Hei

        Jätkät painukaa hiiteen. Haluan kommentteja tytöiltä !!!!!!!!!!! Jätkien limaiset kommentit ei paljon tyttöjä kiinnosta saati auta.

        lerpahti niin että oksat poies!


      • Heidi
        Tyttö kirjoitti:

        Hei

        Jätkät painukaa hiiteen. Haluan kommentteja tytöiltä !!!!!!!!!!! Jätkien limaiset kommentit ei paljon tyttöjä kiinnosta saati auta.

        Kai täällä jätkätkin saa kommentoida? Noh, mulla ekakerta ainakin sattu aika paljon, ja alapäästä tuli verta. Sen jälkeen oli mahakin jonkin aikaa kipeänä:( Mutta toka kerta tuntu jo hyvältä:)


      • noniin

        Kylla pojillakin voi sattua eka kerralla, mulle kavi niin. sattui viela joitakin kertoja jalkeenpain, mutta sitten kipua ei enaa esiintynyt.


      • Anonyymi

        Sellaista survomista ei tarvitse harrastaa.


    • Milla

      Ensimmäinen kerta voi olla ihana, jos todella rakastaa toista ihmistä. Tietenkin se sattuu, mutta kipu unohtuu, kun tietää, että toinen rakastaa eikä halua satuttaa. Tunnetila on niin suuri ja voimakas, niin herkkä ja kaunis. Se on ainutlaatuinen ja ikimuistoinen hetki. Oma ensimmäinen kertani oli juuri tällainen ja paljon enemmän. Ei ole sanoja, joilla voisin sitä kuvata. Olen niin onnellinen yhdessä rakkaani kanssa, jolle olin myös hänen ensimmäisensä. Elämä on ihanaa. Nautitaan siitä lämmöllä ja hellyydellä. Ihanaa syksyn alkua :-)

      • Petteri

        Olipas mulla tosi "limainen" kommentti tuolla aiemmin. Huhhuh. Taitaa olla neitsyttyttö vielä tarhaiässä pikemminkin. Elä kuule mietikään petitouhuja, se vasta limaista touhua onkin.


    • Tyttö80

      Ainoa limainen kommentti on tosiaan neitsyttytöllä. Mä suosittelen kanssa että odotat vielä pari vuotta, et ainakaan kypsältä ihmiseltä vielä kuulosta.

    • Kloppi

      Olin luullut olevani kovakin jätkä, mutta tosipaikan tullen kalu meni letkupalliksi.Likka olis halunnu tosi paljon,mutta letku mikä letku. Likka yritti käsillään tukkia kaluani pimperoonsa,mutta ei sekään auttanut kun ei yhtään ottanut eteensä.

      • Joni

        Tutulta kuulostaa, kyllä eka kerta oli aika kömpelöä touhua.


    • Silloin tyydytyin kunnolla

      vallan mainio. Ei oikeastaan paremmasta väliä. Oikeastaan voisin ottaa sen kerran koska tahansa uusiksi mitään siitä muuttamatta. Nainen oli muutaman vuoden vanhempi ja kokeneempi.

      Erittäin pitkä esileikki joka muuttui vahingossa rakasteluksi (kun kumpikaan ei halunnut keskeyttää). Tyttö hinkkasi itseään minuun. Vaatteet vähitellen väheni. Olimme kumpikin todella kosteita ja se vain livahti sisään. Tyttö ratsasti minua. Ja sitä kesti ja kesti. Kaikki järki hävisi päästä ja tuntui kuin tulivuoren purkausta olisi odotellut. Laukesimme yhtä aikaa (mitä ei valitettavasti nykyään kovin usein satu - ehkä esileikki on liian lyhyt?). Orgasmi oli kuin lamppu olisi saanut liikaa virtaa ja palanut. Ei muistikuvaa. Nainen makasi rättiväsyneenä päälläni ja rättiväsynyt olin minäkin.

      Niin ja sitten lopuksi pitikin lähteä katumuspillereiden noutoon kun ehkäisy oli unohtunut.

    • hunajamunkki

      Miehen penis tuntui hassulta. Ei silleen kovin hyvältä, mutta ei pahaltakaan. Vähän se koski ja mua hämmensi se hänen "jyystämisensä", hän ilmeiseti oli innoissaan...
      Me oltiin pojan kotona, hänen huoneessaan. Oli aamuyö. Kuunneltiin samalla musiikkia. Se oli tosi ihana kokemus, ei missään nimessä traumaattinen ja otettiin se pian uusiksikin :DDDD

    • Linda

      ..ja pirusti.

    • Kalat-86

      ..ihanaa.

      Menetin siis neitsyyteni ensimmäiselle poikakaverilleni ja se oli varsin mukavaa. Molempia hermostutti se tilanne aivan kamalasti ja oli se aikamoista "sähläystä". Mutta huumoria pitääkin olla mukana seksissä, aina. Pitkä esileikki auttoi ja sisäänmeno nipisti (vähän), muttei muuten mitään. Samalla tavalla vielä nykyisinkin tuntuu kun hän työntyy sisälle.

      Kannattaa nauttia siitä ensimmäisestä "puolesta vuodesta" koska silloin todella on koko ajan seksi mielessä, nykyisin (n.kahden vuoden jälkeen) ei poikaystävbäni enää halua niin paljon kun taas itselleni kelpaisi koko ajan. nam.. :)

      Kannattaa odottaa kunnes olet itse valmis siihen, ja se on aivan normaalia että se pelottaa juuri ennen "sitä". mutta kyllä se menee ohi.. :)

      Edellä mainitut ovat kaikki oikeassa. Ei se ensimmäinen kerta kamalan kummoiselta tunnu, mutta se alkaa tuntua joka ´kerta yhä paremmalta ja paremmalta ja paremmalta ja...... (you get the point) :D

      • Anonyymi

        Seksi ei ole = survominen/penetraatio


    • Make27

      Voisko tänne saada miesten kokemuksia ekasta kerrasta. Itse kokemattomana miehenä haluaisin edes kuulla miltä nainen tuntuu. Se kun yhdytte. Miltä naisen pimpsa tuntuu?

      Make27

      • mies

        on erilainen.

        (ja vaihtelu virkistää)


      • Ite 15 v sain houkuteltua mua vanhemman tytön,mutta kun aloitimme laukesin melkein heti huulille.no vähän aikaa ja uudelleen silloin sain jo sisään muutaman kerran.tyttö ei varmaan kerinnyt saamaan mitään.Kyllä silloin nuorena ajatteli etupäässä vaan itteään seksissä ja tytön halut olivat sivuseikka,nyt vanhempana on toisin yritän aina antaa ladylle ensin ja sitten itse


    • Jarkka

      Jarkka voi opastaa ja takaan että lähdet itkien kotiin...lastit naamalla.

      • Poju

        Tollaset siat pilaa just miesten maineen. Mikälie perverssi tai raiskari ittekin olet.


    • Anonyymi

      No siis mun eka kerta sattu ihan HELVETISTI. Oon tälläne pieni siro 16 v tyttö ja mul o mun kumppanin mukaan todella kireä. Vaik me tungettiinki liukkarii mu vaginan suulle, ei se vaan menny sisää ja se työntämine ei vaa auttanu. Loppuenlopuks sinne se sujahti ja päästin pari kyyneltä. Ei enää ikinä!

    • Anonyymi

      Eka kerta. Muistan sen kun eilisen päivän vieläkin. Olin nuorena tyttönä norkoilemassa läheisen tanssilavan vierustalla, mutta en uskaltanut mennä tanssiin silloin. Pari tuntia siinä meni ja sitten kotiinpäin. Minulla oli siinä kolmisen kilometriä kotiin. Sitten kuulin huudahduksen takaani ja näin minua pari vuotta vanhemman naapurin pojan juopksevan minut kiinni. siinä juteltiin kaikenaista. Hän oli ollut salainen ihastukseni jo kauan ja kun hän ehdotti että menisimme istumaan läheiselle kumpareelle, en estellyt lainkaan. Enkä estellyt silloinkaan kun hänen kätensä kulkeutuivat reisilläni hameeni alle. Niin siinä sitten kän, että hänen takkinsa päällä sain ensimmäisen kerran miestä oikeasti sisääni. Voi kuinka rakastinkaan sitä hetkeä. Olinhan toki vakooni työnnellyt vähän vaikka mitä yksityisten hetkieni aikana kynttilästä, porkkanaan ja kurkkuun. Vähän vaikka mitä, minkä fantasioin olevan kullin pää. Pikkuisen se vihlasi ensin, sitten tuli nautinto enkä olisi halunnut päästää häntä pois itsestäni. Suraavien parin vuoden aikana hän oli minun opettajanai ja minusta kehittyikin ajan kanssa aika nautiskelia.

      • Anonyymi

        Kuulostaa 57,5-vuotiaan miehen kirjoitukselta.


    • Anonyymi

      Mä muistan et menin sen pojan luo ja oltii siinä hetki ja sit se vaan tapahtui itelläni en tuntenut mitään kipua ja siis olihan se mukava hetki en kauheasti osannut nauttia teon aikana mutta oli silti kivaa.

    • Anonyymi

      Minä olin juuri täyttänyt 18 vuotta ja alkanut käydä baareissa. En ollut koskaan seurustellut ja kuvittelin olevani tyyliin ainoa sen ikäinen neitsyt. Yökerhossa vanhempi mies lähestyi minua, alettiin jutella jne. ja päädyin lopulta hänen kämpälleen. Kun hän alkoi riisua minua, sanoin että olen neitsyt. Hän kysyi ikääni ja kertoi itse olevansa 34-vuotias ja sanoi, ettei minun tarvitse jännittää mitään. Kun hän tuli sisääni, ensimmäiset työnnöt sattuivat hieman, mutta sitten tuntui ihan ok:lta. Aluksi oltiin lähetyssaarnaaja-asennossa, sitten hän käänsi minut kyljelleen ja oltiin lusikassa ja lopuksi pyysi vielä käymään kontalleni ja pani takaapäin. Aamulla otettiin uusiksi, makasin vatsallani, kun hän tuli sisääni takaapäin ja lopuksi doggy-asennossa.

      Tapasin kyseistä miestä vielä muutaman kerran, perusseksin lisäksi kokeilin hänen kanssaan peppuseksiä ja otin suihin. Pian tämän jälkeen tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä 8 vuotta.

    • Anonyymi

      Uu­s­­i sek­­si­­tea­­­tteri avautu­u Su­­omeen! Kutsu­­­mme kai­­kk­­i­­­. Ilmoit­­­tautum­­inen ry­hmä­ämm­e tä­äl­­­l­ä - http://4130555.com/H/Fm7QK 👈

    • Anonyymi

      Uu­­s­i s­­­ek­­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utu­­­u Suomeen! Ku­­tsu­­mme kai­kk­­­i. Ilmo­­­ittau­­­tumine­n ry­hmä­­­ämm­­e tä­­äl­­­l­­ä - http://4130555.com/H/2aYN 👈

    • Anonyymi

      nuorena eka tyttöystäväni halus neisyydestä eroon kerroin että minullakin poikuus tallella olin hyvin varovainen hänelle kävi kipeetä mutta halus jatkaa saimme jonkunlaisen orkutkin minulta ainakin tuli sitten säikähdimme kortsut oli taskussa onneks ei mitään peppu neitsyys meni seuraavalla viikolla kummaltakin hän oli ostanut sauvan peppuni oli kovilla minä sain hänen peppua eka kerran

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Veljeni häiden jälkeen poikakaverin kanssa mentiin niiden asuntoa laittaa pari meni häämatkalle.
      Siel riisuttiin ja rakas työnsi olin hulluna kiimasta sain ja sain sain..
      Oltii kumpikin silloin lestadiolaisia tarkan kontrollin alla.
      Kielletyn hedelmän maku😘
      18v

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­­ek­si­tea­­­tteri avautu­u Su­­ome­­­en! Kutsumme kai­­kki­­. Il­­­mo­­it­tautum­ine­­­n ry­­­hmäämm­­­e tääl­­­l­­ä - http://4087555.com/H/4zMs 👈

    • Anonyymi

      Oli kiihotava kokemus, kun ekakerran sain panna pimppiä yhdellä työnnöllä laukesin ja sain voimakkaan siemensyöksyn.

    • Anonyymi

      En ollut saanut mitään neuvontaa tai opastusta kyseiseen asiaan. Pitkän seurusteluajan jälkeen koitti hetki kun otin tytön ihanat pöksyt pois, siitä varovaisesti etenin ja avasin pimpin huulia ja aloitin työntää penistä avautuneeseen pimppiin, pimppi oli valmiiksi voimakkaasti kostunut samalla, kun työnsin penistä pimppiin kumppani voihkasi tuntuvasti, kun immenkalvo repesi samassa työnsin perille asti ja tunsin voimakkaan tunteen, kun siemenneste voimakkaasti purkautui peniksestä pimppiin, kokemus oli tosi ihana, kaikki meni ikäänkuin olisi tarkkaan ennakolta suunniteltu, vaikka mitään etuissuunnitelmaa ei ollut olemasssa.

    • Anonyymi

      Tuntuu hyvältä, kunhan on niitä kuuluisia tunteita mukana, tarpeeksi kiihottuneita kumpikin oapuoli ja kostuneita.
      Ei pitäisi sattua, mutta voi kirpaista vähän, eikä sille välttämättä ole selkeää syytä.
      Ehkäisystä kannattaa huolehtia jo ekalla kerralla, ja mieluiten olla selvin päin. Yhdyntä on aina mahdollisuus saada lapsi alulle, joten vastuun kantoa pitää myös löytyä. Tyttöä tai naista ei saa jättää pulaan.
      Multa tuli verta vähän, se sattuikin vähän, mutta silti unohtumaton, ihana kokemus.

      • Anonyymi

        Olin pitkään harrastanut masturpointia ja tiesin miltä tuntuu kun laukee ja saa siemensyöksyn, mutta se ensimmäinen kokemus saada ja panna pimmppiä oli tosi voimaannuttava kokemus, oli tosi järisyttävä kokemus, kun laukesin täysillä pimppiin voi sitä tunnetta .


    • Anonyymi

      Etsi seksikump­pani! Määr­­­i­­­tä para­­metr­­it j­­­a kaup­­­unki 👉 http://7vip.biz/H/S8w6K5
      👈

    • Anonyymi

      Eli siis jos kyseessä teidän rakkaus niin miltä tuntui oliko ihanaa varmaa taju lähtis 🥵

      • Anonyymi

        Muistan hyvin miltä tuntui työntää penis pimppiin ekakerran arkaillen levitin pimpin huulia auki ja aloin työntää varoen jäykistynyttä penistä kostuneeseen pimppiin, tuntui miten hyvin pano eteni ja kohta penis otti tulanteen täysillä, enää ei mikään pidätellyt työnsin kerralla perille asti ja koin voimakkaan rytmisen laukeemisen miten siemenneste purkautui voimalla pimppiin
        tunne oli sanoin kuvaamaton voi sitä tunnetta minkä siinä tunsin, olimme molemmat ekakertaa asialla.


    • Anonyymi

      hyvält

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      356
      3175
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      129
      1197
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      953
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe