Tuo video on pahinta, mitä olen ikinä nähnyt. Niin sairasta ja julmaa, että tuon katsominen vaarantaa mielenterveyden. En ole laittamassa linkkiä, jokainen saa itse etsiä, jos haluaa. Vaikka kuvittelisit pystyväsi katsomaan aivan mitä tahansa raakuuksia, niin tämä video on luultavasti liikaa jopa sinulle.
Kyseessä siis tällaiset hyypiöt, jotka murhasivat Ukrainassa kuukauden aikana 21 ihmistä "huvin vuoksi".
http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs
3 guys 1 hammer - sairainta paskaa mitä netistä löytyy
18
15805
Vastaukset
- zappp
Jep, kyllähän noita vastaavia löytyy netin kätköistä, ja itseäni tuo kyseinen pätkä ei edes "säväyttänyt" niin paljoa, kuin eräät muut, vaikka hyvin järkyttävä onkin. Valitettavasti tuo on "vain elämää" ja jatkuvasti joku jossain päin maailmaa joutuu kokemaan vastaavia hirveyksiä. Nuo videot tuovat vain silmiesi eteen sen, mitä täkäläiset "ah, kun elämä on ihanaa" -ihmiset eivät halua uskoa olevan olemassakaan. Historiassa on kautta aikain tapahtunut julmuuksia, mutta historian tunnilla mainitut mestaukset ja noitien polttelut saavat vasta sitten oikeat mittasuhteet, kun näkeekin itse omin silmin miltä näyttää elämän vähemmän näkyvissä oleva toinen puoli. Meksikon huumekartellien arki esim. on melko karua touhua.
Sotaa glorifioivat tahot voivat googlata videon "Dagestan Massacre", joka näyttää, mitä voi käydä, jos jää rosvojoukon vangiksi. Nämä eivät ole kiinnostuneet kiinnisaamiensa "sotavanki" -statuksesta, siitäkään huolimatta, että vangit ovat vain noin 18-vuotiaita. Olisi kyllä helvetin orpo olo, jos joutuisi tuollaiseen tilanteeseen ja joutuisi kuuntelemaan ja näkemään, mitä toverit vieressä kokevat, siinä omaa vuoroa odotellessa. - dsfdwregfdd
Näitähän nyt on samanlaisia netti pullollaan kun vaan osaa hakea oikeista paikoista ja oikeilla hakusanoilla.
- Verrokkina
Vetääkö vertoja '2 girls 1 cup'-leffoille?
- Jokkis
Toi on pahempi kuin 2 girls 1 cup... Kyseessä on siis aito snuff-video, eli videolla ukrainalaismiehet murhaavat, mahdollisesti kodittoman, miehen käyttäen vasaraa/lekaa (en ole varma kumpi) sekä ruuvimeisseliä. Kadun, että menin videon katsomaan. Aloin voida fyysisesti pahoin videota katsellessa...
- kjhgfvghjk
Ei ollut koditon, vaan naimisissa oleva, joka oli matkalla tapaamaan lapsenlapsiaan, kunnes nuo saastat saivat tämän käsiinsä.
- molo123
ok
- Jvknnb
Toivottavasti nämäkin tekijät saavat joskus ansionsa mukaan, ellei ole jo saaneet.. no onpahan helvettiin menijöitä.
- raatosilmämunat
Kovasti kiihottavat nämä mielisairaat tekeleet. Kertoo jotakin ihmislajista, joka on kehittynyt kummalliseen suuntaan, sillä eläinkunnasta ei löyty moista helvettihakuisuutta.
- Tappaja
Kesyä kamaa
- Anonyymi
No mä oon 14v ja oon kaiken laista nähnyt
- Anonyymi
Jos yhtään parantaa oloa se tieto, että paikallinen korruptoitunut poliisi kidutti näitä tekijöitä jonkin aikaa ja omaiset sai käydä antamassa terveisensä kanssa.
- Anonyymi
Ite näin semmosen missä joku lapsi raiskattiin, sitten pää leikattiin ja he pelasivat jalkapalloa päällä
- Anonyymi
Eivät tuollaiset ole mitään elokuvia.
- Anonyymi
Tuo on aika kaukana sairaimmasta paskasta mitä netistä löytyy..
- Anonyymi
Tapaus on kyllä kiinnostava ja olen lukenut siitä, mutta ei huvita nähdä videota.
- Anonyymi
Ei se nyt niin paha ole kuin sanotaan. Ensinnäkin kuvanlaatu on täyttä paskaa mutta myös varmaan tästä on tullut tällänen "trendi" video jota kaikista herkimmätkin ovat päässeet näkemään ja näin ollen saanut näitä reaktioita.
- Anonyymi
Eipä tuo nyt niin paha ole
- Anonyymi
Uskon miten kamala tämä kyseinen video oli mutta en löydä sitä mistään??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878