Lestadiolaisten pilkkaaminen kahvikekkeriporukaksi, on saatanasta lähtöisin.
On erittäin raskas tie vaeltaa lestadiolaisena, parannuksen tekijänä tunnustaa aina syntinsä ja rukoilla armoa ja anteeksiantamusta, ensiksi aina läheisiltään kaulasta kiinni pitäen ja siitä laajemminkin.
Ylpeät itseriittoiset ihmiset täällä lestadiolaisia pilkkaavat. Omassa vanhurskaudessaan mudottomiksi paisuneet hengelliset siat.
Tekopyhät lurjukset. Tämä on ikävä totuus.
Aito lestadioplainen käy raskasta ristin tietä
10
92
Vastaukset
- su***
Jos lestadiolaisuus noin ikävää ja raskasta on, en sitten rupea poikeamaan rukoushuoneilla, koska jos vaikka hypnosoivat minutkin ja minulle tulee yhtä raskasta olla ja vaeltaa parannuksen tekijänä. Nyt ei minulla ole raskasta, kun en voi ketään kehoittaa parannnukseen, koska eivät lähimmäiset tarvitse parannusta. Ovat yhtä terveitä uskossaan kuin minäkin. ...ai nii pelastuksesta. Ei laiva vielä uppoa. Ja onhan meillä kaikilla pelastusliivit päällämme.....paitsi hevosmiehellä, kun hän ei sovi muuten sontakärryihinsä liivien kanssa. Pimee herra on myös ottanut ne häneltä pois. Hän voi olla se harva joka ei pelastu.
- rudiini
Noita löytyy, keille uskominen on raskas, ikävä suoritus.
Heillekin haluan evankeliumia Jeesuksesta julistaa. "Hän on Tie, Totuus ja Elämä!"
"Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa." (Matt. 6:16)
Sopineeko tähänkin?Jonain päivänä joku mooses jossain kuulee Herran sanan: Mene ja vapauta minun kansani! Uskooko joku vielä Herran puhuvan?
- האדון שלי והחופש שלי
Minulle ainakin koitti tuo kuorman keveys jo -70 luvulla ja aina vaan samaa piisaa!
On ne Jumalan laarit vaan isot.
Tosin olen saanut monta eri prenikkaa rintaani, aikamoinen on kokoelma, ihan pitää selkäpuolel jo viimeset laittaa.
atreistimulkku ja oho olen jo unohtanut kaikkein viimeset.. no se on jo armoa armon päälle.- 12+15
Varmaan olet ansiosta prenikkasi saanut?
- teu.
"Arbian kirjoitus "
Minulle ainakin koitti tuo Kuorman kevennys, -62 , ja aina vaan samaa piissaa.
On ne JUMALAN LAARIT vaan isdot ..Tosin ..saanut monasti Piston Rintaani ,
Jonka olen saanut tutuksi tuntuea , eli aina vaan riittää pahoja puheita yms.
joiusta Uuden tyyppiset asiat voipi uudestaan ja uudestaan Perata siten .
että kaikki olisi tehtävä Jumalan sanan mukaan oikeesti HERRAN PUHUVAN:
Joh,6:32, 41 ,51.
1. hän on Happamaton " synnitön 2Kor, 5:21. ,Hebr. 4!5, , täysin vaILLA "ILKEYDEN
JA PAHUUDEN HAPATUSTA" ,1 kOR. 5:8.
2. HÄN OLI PYHÄ HENGEN "OLJYLLÄ " VOIDELTU . luuk. 4:18. Apt. 10:38.
3. Hänet on poltettu Golgatan alttarilla , sen tuskien "tukessa"Suloiseksi tuoksualttarilla , uhriksi HERRALLE. .
4, Uuden Liiton "papit "joita ovat kaikki uskovat ,saavat uskossa "
"syödä "tätä elämän Leipää ja elää iankaikkisesti ..
2. - riipu nyt siinä
12+15 kirjoitti:
Varmaan olet ansiosta prenikkasi saanut?
Sanoisit noin ilmeisesti Pietarillekkin joka pää alaspäin ristillä teki kuolemaa !
hyvin olet lihasi evankeliumin jakanut, onnea paljon.
- kierot herätkää
Jeesuksen kuorma on tosiaan keveä. Mutta se keveys johtuu siitä että ihminen on silloin sinut itsensä ja lähimpiensä kanssa. Kun epäuskossa elävät synneistä nauttivat väärintekijät ovat vapaita syytöksistä, niin se usko on saatanasta.
Jeesus kutsuu parannukseen ei iloitsevaksi pahantekijäksi ilman katumusta ja parannusta. - kulukuri
Minun tuntemat Lestadiolaiset itseni mukaanlukien ovat pääsääntöisesti iloisia elämänmyönteisiä ja sisimmässään rauhaa ja iloa kantavia Jeesuksen seuraajia jotka uskovat syntinsä anteeksi annetuiksi Jeesuksen sovitustyön tähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205313- 501371
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46752
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52747- 46744
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49736Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8724