Sattuuko joku tietämään onko maskun ratsutilalla maneesia?
Ja minkälainen talli se noin muuten on (esim. onko opettajat huonoja ja minkälaiset maastot tallilla on)
Maskun ratsutila
4
3411
Vastaukset
Ei ole maneesia, pieni talli jossa ollut toistaiseksi ihan mukavia ihmisiä. Olen nähnyt vain yhden opettajan (omistaja itse) en tiedä edes onko muita. Ollut ainakin meille ihan mukava. Itse olen käynyt kerran ja lapseni nelisen kertaa. Että en voi sanoa mitään negatiivista. Maastoista en tiedä ollaan menty vain kentällä, mikä minun mielestäni aika mukavan kokoinen :)
- Lapponen
Kiitos vastauksesta.
- Maskunratsutilanvakkari
Tooooso vanha mutta oon siis käyny siellä kolme vuotta. Tai neljä. Elikkäs ei maneesia mutta kenttä tais olla 75m pituudeltaan ja 20m leveydeltään. Hyvät valot siinä. Estekalusto löytyy ja koulujututkin löytyy. Maastot hyvät ja monipuoliset, joskus jopa laukataan. Siellä ravilla otetaan kiinni jos jää jälkeen. Poneja ja hevosia. Esim. Shettiksiä, risteytys, tinkereitä ja muita tollasia. Todella hyvä talli. Leirit vaan tietyille mutta niihin pääsee aika hyvin kuitenkin. Ite ollut kaikilla paitsi yhdellä leirillä. Leirit mahtavia :) toivittavasti autto. Ja opettaja aivan loistava!
- Anonyymi
Mitä mieltä olette maskun tilan ratsastus koulu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703273
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471809Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591694- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125