Maskun ratsutila

Lapponen

Sattuuko joku tietämään onko maskun ratsutilalla maneesia?
Ja minkälainen talli se noin muuten on (esim. onko opettajat huonoja ja minkälaiset maastot tallilla on)

4

4025

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole maneesia, pieni talli jossa ollut toistaiseksi ihan mukavia ihmisiä. Olen nähnyt vain yhden opettajan (omistaja itse) en tiedä edes onko muita. Ollut ainakin meille ihan mukava. Itse olen käynyt kerran ja lapseni nelisen kertaa. Että en voi sanoa mitään negatiivista. Maastoista en tiedä ollaan menty vain kentällä, mikä minun mielestäni aika mukavan kokoinen :)

• Lapponen

Kiitos vastauksesta.

• Maskunratsutilanvakkari

Tooooso vanha mutta oon siis käyny siellä kolme vuotta. Tai neljä. Elikkäs ei maneesia mutta kenttä tais olla 75m pituudeltaan ja 20m leveydeltään. Hyvät valot siinä. Estekalusto löytyy ja koulujututkin löytyy. Maastot hyvät ja monipuoliset, joskus jopa laukataan. Siellä ravilla otetaan kiinni jos jää jälkeen. Poneja ja hevosia. Esim. Shettiksiä, risteytys, tinkereitä ja muita tollasia. Todella hyvä talli. Leirit vaan tietyille mutta niihin pääsee aika hyvin kuitenkin. Ite ollut kaikilla paitsi yhdellä leirillä. Leirit mahtavia :) toivittavasti autto. Ja opettaja aivan loistava!

• Anonyymi

Mitä mieltä olette maskun tilan ratsastus koulu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      74
      956
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      791
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      60
      585
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      30
      538
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      509
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      499
    Aihe