Supernatural

Supernatural fani

Elikkä kertokaas teidän mielipide tästä Supernatural sarjasta, suosikkihenkilönne siitä ja kaikkea muuta Supernaturaliin liittyen. Omat suosikkihahmoni ovat ehdottomasti Dean ja Castiel joidenka oikeat nimet ovat Jensen Ackles ja Misha Collins. Ja pidän erityisesti siinä sarjassa siitä että päähenkilöt ovat välillä aika hauskoja ja komeita, ja että se sarja on yliluonnollinen. Ja Chevrolet Impala vm.1967 on ehdottomasti suosikki autoni.

20

2302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fan of Dean

      Kyllä tykkään seurata. Oma suosikkini on Dean ja autoki on sellanen jonka voisin itelleki laittaa jos vaan olisi varaa ja paikka missä pitää. Se on kyllä totta että välillä on vähän huumoriakin mukana että saa nauraa. Joka jakso on kuitenkin hiukan erilainen joten senkin takia sitä jaksaa seurata ja onhan nuo tullut jo kerättyä kaudet 1-7 dvd boksinakin hyllyyn.

    • orava82

      Seuraan ahkeraan kun tulee tv:stä ja omistan kaikki kaudet eli 1-7, kohta hankin kauden 8 eli vissiinkin viimeinen kausi. Olen ollut Supernatural- fani alusta asti.

      Sam ja Dean ovat todella mahtavat ja kyllä silmäkin lepää molemmissa, eniten ehkä kuitenkin Dean:issa. Castiel ja Bobby ovat omalaatuisia persoonia. Sarjan näyttelijöistä näkee että "kemiat" toimivat yhteen. Ja sen huomaa kun sarjaa katsoo.

      Sarjassa on kaikkea sopivassa suhteessa eli välillä saa jännittää ja välillä nauraa (jopa pyyhkiä silmäkulmia). Auto on upea...voi kun voisi joskus omistaa sellaisen. Ei ainakaan voi sarjaa syyttää tylsyydestä kun tapahtuu joka jakso jotain uutta ja yhtä yliluonnollista.

      • paul93

        8. tuotantokausi ei jää viimeiseksi, 9. alkoi juuri tän viikon tiistaina ja varmasti eka jakso on jo ladattu nettiin. :) Ilman suomennoksia siis tietenkin.


    • Destiel

      on kyllä yks parhaista sarjoista ikinä! Dean, Castiel, Gabriel ja Balthazar on mun lemppareita. erityisesti Gastiel on niin söpö, varsinki ku se on Deanin kans. tyhmää jos ei oo enää enkeleitä.. tietääkö kukaan millon 9 kausi alkaa?

      • paul93

        Itse seurasin Supernaturalia, sitä piti aina nähdä! Nyt olen jättänyt Supernaturalin katsomisen, osin sen vuoksi etten ole pysynyt enää kärryillä kaikkine enkeleineen ja Jumalineen ja osin sen vuoksi ettei 'jaksa vaivautua' katsomaan netistä. Mutta mahtava, koukuttava ja upea sarja!

        9. tuotantokausi alkoi tiistaina! :)


    • V8Mies

      Minulla on samanlainen impala kuin tuo Supernaturalin

    • kisuli3

      ite oon hirvee supernatural fani :D kaikki jaksot katottu 1-8 kausista ja ysikaudesta puolet. Aivan paras. Dean on ehottomasti mun lempihahmo, se on niin hauska ja humoristinen tyyppi ja silti niin välittävä ja huolehtiva isoveli. Taistelukohtaukset on ihan mahtavia ja Jensen Ackles on ihan hemmetin komea ja seksikäs ja täydellinen valinta näyttelemään Deania. Castiel on kans tosi ihana. Sille saa aina nauraa kun se ei tajua ihmisten tapoja ja se on niin sulonen ja sitten se on niin mahtavan näkönen ku se on enkelinä ja se on jotenkin niin voimakkaan olonen ja sillä on aina se vakava mutta niin komea ilme ;) ahh rakastan tätä sarjaa

    • lätkäpelaaja

      Ihan paras sarja. Ite oon just pari viikkoo takaperin hommannu 8 - kauden. Suosikkihahmo on luultavasti Dean. Joulusta saakka oon seurannut kyseistä sarjaa, ja ei oo mitään vastaan sanomista. Suosittelen kaikille joille yliluonnollinen on ok.

    • asdf3

      Ihan huikeen hyvä sarja :D kattonu jo kaikki 9 kautta.. (hetiku aloin kattoo sarjaa koukkuu jäin :D) suosikkinäyttelijät dean castiel ja gabriel :D
      kymppi kautta odotellessa :)

    • Sakkaprooo

      Juu tämä sarja jatkuu ainaki vielä kauteen 11, constantine on lähes kopiosarja supernaturalista (eli joku jahtaa kaikenlaisia örkkejä) jo haluaa lisää samanlaista kattoo, siinä vain on suht surkea, ylinäyttelevä ja ärsyttävä pääosan esittäjä, mut muuten ihan ok sarja

    • Jaa12334456

      Paras sarja Dean on paras ja castiel

    • Sirppa

      On kyl paras sarja mitä nyt oon tähän mennes kattonu, ehdottomasti lempihahmo on Dean ♥ Rakastan muutenkin Jenseniä ja sen ääntä, ja todella komea 37 vuotiaaksi ♥ Nauran aina vedet silmissä kun katon sarjaa, varsinkin 4 ja 5 kaudet oli todella hauskoja ja ehdottomasti parhaat. En koko sarjaa varmaan edes katsoisi, jollei sitä Deania siinä olisi <3, oon seurannut sarjaa jotain vuoden ja tuli kuukaus sitte katottuu 8 kausi loppuun, nyt vaan mietin et mistä näkisin 9 kauden, kun ei ole vielä netflixiin tullut, hdfiniä ei enää ole, eikä popcorn timekään toimi :( Jos jollain on jotain tietoo, mistä löytää suomenkielisillä tekstityksillä 9 kauden, niin vois ilmotella :)

      • Spnlover

    • fangirl

      Supernatural on niin paras!!!! Lempi hahmo on ehdottomasti Dean. Se on niin hauska ja sarkastinen ja onhan se nyt ihan saakelin kuuma! Castiel on kans iha sairaan söpö

    • Spnlover

      Supernatural on ihan paras sarja ikinä! <3333333 Oon kattonu kaikki kaudet ja nyt otan vaa s11e10 <333 s11 on muutenki huippukausi ja parhaat näyttelijät on Jensen ja Misha :D

    • SPNfani

      Ihan huippu sarja. Johon ei kyllä kyllästy tippaakaan. Vaikka puheita on ollut, että sarja ois aikansa elänyt 5 kauden jälkeen jotka on kyllä ihan pöty puhetta. Omasta mielestä sarjan juoni vain parenee kausikaudelta. Jensenin oma ohjaama osakin oli aivan mahtava! Suosikki näytelijät on ihan ehdottomasti Jensen, Jared ja Misha.

      11 tuotantokautta en viellä nähnyt ole, mutta innolla odotan ja odotukset kauden suhteen on suuret. Toivon ehdottomasti,että 12 tuotantokausi toteutuu jota WB hieman varovasti on lupaillut.

    • Vanhojapoikia

      Kausi 11 oli kyllä jo pohjanoteeraus. Kausi 12 on jo varmistettu, eli sarjaa varmaan jatketaan niin kauan kuin katsijia on tietty määrää ja/tai kunnes jansseni tai jareddi kyllästyy. Jensseni on jo ihan selkeesti kyllästynyt/kypsynyt jo koko sarjaan. Jareddi on vielä ihan innoissaan, kun eihän hänelle muita hommia enää tule kun sarja loppuu. Ja muutenkin molemmat jo vanhoja ukkoja, eli tuo "poikien" näytteleminen ei enää oikein kolahda. Mielestäni saisi jo lopettaa.

    • Deanlover

      Dean on niin ihana!!! Se niin hiton seksikäs ettei mitää rajaa. Varsinki ku sillä on niitä arpia naamassa...ja se sen huoleton vittuileva asenne...AHH!!!

    • SPNFamily

      Hmmm, en mä nyt sanois että kyllästyneet ovat. Kun kausia on ehkä tulossa 13, 14 ja 15 vaikka asiaa ei tosin julkaistu ole viellä. Sarjan suhteen tehtiin jokatapauksessa jo historiaa jenkkilässä. <3 Tiedän kyllä valmiiksi kun sarja loppuu joskus se tulee olemaan iso pala näytteliöille ja muulle kaartille kuin myös meille koko SPNFamilylle. Jaredhan on Gilmoren tyttöjen uusimassa tuotantokauden kuvauksissa myös. Mut Jared on sanonut, että SPNän jälkeen kaikki näyttely jutut loppuu ja aikoo viettää aikaa enemmän perheensä kanssa ja ihan täysin ymmärrettävää.

      Miusta kausi 11 oli pitkästäaikaan yksi parhaimmista vaikka miusta kaikki kaudet on huipui, toi Deanin ja Sammyn tunteilu uppoo täysin miuhun ja nautin siitä suorastaan. :D iha mahtavaa toisista huolenpitoo ja välittämistä.. Jenkkilässä kausi 11 oli menestys jonka ansiosta kausi 12 tulee/tilattiin.

      Tsemppii J2:set! Ja toivotaan että sarjalla on vielä mahdollisimman pitkä tulevaisuus. <3 Sillä noin hyvii sarjoja on vähän.

      Nyt tilamaan Jaredin ja Jensenin kamppania paitaa. :D

    • Anonyymi

      no ni nysse loppuu sitten viimene kausi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe