Olin tunti sitten kaupungilla, kun nälkä yllätti, ja mulla oli vaan 20cnt. Ajattelin, että "pelaanpa tuon pois, jos vaikka voittais jotain..." vähän aikaa pelattuani ropisi PAF:in pelikoneesta ulos 23€.
KIITOS!!!!!
Kiitos PAF!
5
929
Vastaukset
- Pelikone
Annoin sulle sen rahan säälistä.
- uskomatonta
onko joku IHAN tosissaan voittanut PAFfin peleissä?
- nainen
Voitin PAFin pelissä päälle 400 €.
Riskeeraamalla pahasti tosin eli tuplaamalla:)
- sas
kjyllä niistä voi voittaa! mietsi otti sieltä kerran 400e ja kerran otin 700e pois, onnex voitin muuten ei oltais päästy frendin kaa Damiin!=o)
ja jotai "pieniä" voittoja 50-200e.
että sillai.. - Pelkuri peluri
VOI voittaa ja hävitä.
Mä laskin sen kahdelta vuodelta. Sain kaavion jota katsellessa huomasin YHTÄLÄISYYTTÄ Microsoftin kanssa :)
Kuulin järjen äänen ja nostin kytkintä ::))
Ei haittaa ole jos kiertää pelipaikat kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818