Olin tunti sitten kaupungilla, kun nälkä yllätti, ja mulla oli vaan 20cnt. Ajattelin, että "pelaanpa tuon pois, jos vaikka voittais jotain..." vähän aikaa pelattuani ropisi PAF:in pelikoneesta ulos 23€.
KIITOS!!!!!
Kiitos PAF!
5
960
Vastaukset
- Pelikone
Annoin sulle sen rahan säälistä.
- uskomatonta
onko joku IHAN tosissaan voittanut PAFfin peleissä?
- nainen
Voitin PAFin pelissä päälle 400 €.
Riskeeraamalla pahasti tosin eli tuplaamalla:)
- sas
kjyllä niistä voi voittaa! mietsi otti sieltä kerran 400e ja kerran otin 700e pois, onnex voitin muuten ei oltais päästy frendin kaa Damiin!=o)
ja jotai "pieniä" voittoja 50-200e.
että sillai.. - Pelkuri peluri
VOI voittaa ja hävitä.
Mä laskin sen kahdelta vuodelta. Sain kaavion jota katsellessa huomasin YHTÄLÄISYYTTÄ Microsoftin kanssa :)
Kuulin järjen äänen ja nostin kytkintä ::))
Ei haittaa ole jos kiertää pelipaikat kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703