Olin tunti sitten kaupungilla, kun nälkä yllätti, ja mulla oli vaan 20cnt. Ajattelin, että "pelaanpa tuon pois, jos vaikka voittais jotain..." vähän aikaa pelattuani ropisi PAF:in pelikoneesta ulos 23€.
KIITOS!!!!!
Kiitos PAF!
5
976
Vastaukset
- Pelikone
Annoin sulle sen rahan säälistä.
- uskomatonta
onko joku IHAN tosissaan voittanut PAFfin peleissä?
- nainen
Voitin PAFin pelissä päälle 400 €.
Riskeeraamalla pahasti tosin eli tuplaamalla:)
- sas
kjyllä niistä voi voittaa! mietsi otti sieltä kerran 400e ja kerran otin 700e pois, onnex voitin muuten ei oltais päästy frendin kaa Damiin!=o)
ja jotai "pieniä" voittoja 50-200e.
että sillai.. - Pelkuri peluri
VOI voittaa ja hävitä.
Mä laskin sen kahdelta vuodelta. Sain kaavion jota katsellessa huomasin YHTÄLÄISYYTTÄ Microsoftin kanssa :)
Kuulin järjen äänen ja nostin kytkintä ::))
Ei haittaa ole jos kiertää pelipaikat kaukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121213
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 571016
- 51892
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101795