Suomi on hengellisessä rappiotilassa, kuin Sodoma ikään maata hallitsevat ateistit/satanistit.
Lue kaikki Paljastuksista: http://akisaarikoski3553.blogspot.fi/2013/08/perhevastainen-suomi-maa-hengellisessa.html
Perhevastainen ja satanistinen Suomi
Daniel33
5
284
Vastaukset
- sopis003
Eikö se ole hyvä asia että tiede ja tietämys on edennyt jo niin pitkälle ettei satuolentoja tarvitse ottaa todesta tai luulla että pilven päällä joku käskee.
Minä ainakin nautin elämästä ilman jumalaa, eikä se sitä tarkoita etteikö minulla olisi moraalia.- Anonyymi
ihan kuin Neuvostoliitossa?... kokoomus-satanistit hallitsee... natsit... onko kivaa?
Vain Putin voi enää vapauttaa kansamme?
- Anonyymi
Mutta vain Ylöjärvellä...
- Anonyymi
Juuso ja purra melko järkevä pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuso ja purra melko järkevä pari.
Olen samaa mieltä.piiloon äkkiä.ei puhuta ettei tyhmyys paljastu.voi raukka riepu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503854
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262458- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851766
- 271497
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238