Suomi on hengellisessä rappiotilassa, kuin Sodoma ikään maata hallitsevat ateistit/satanistit.
Lue kaikki Paljastuksista: http://akisaarikoski3553.blogspot.fi/2013/08/perhevastainen-suomi-maa-hengellisessa.html
Perhevastainen ja satanistinen Suomi
Daniel33
5
288
Vastaukset
- sopis003
Eikö se ole hyvä asia että tiede ja tietämys on edennyt jo niin pitkälle ettei satuolentoja tarvitse ottaa todesta tai luulla että pilven päällä joku käskee.
Minä ainakin nautin elämästä ilman jumalaa, eikä se sitä tarkoita etteikö minulla olisi moraalia.- Anonyymi
ihan kuin Neuvostoliitossa?... kokoomus-satanistit hallitsee... natsit... onko kivaa?
Vain Putin voi enää vapauttaa kansamme?
- Anonyymi
Mutta vain Ylöjärvellä...
- Anonyymi
Juuso ja purra melko järkevä pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuso ja purra melko järkevä pari.
Olen samaa mieltä.piiloon äkkiä.ei puhuta ettei tyhmyys paljastu.voi raukka riepu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102