voi jestas että tää popstars kakkonen on todella huonosti pätkitty ihme palasiin..
ei näytetty ollenkaan sitä väen paljoutta vaan yhtäkkiä siinä olis jo joku kymmenen jatkoon päässyttä.
ei siinä ketään muuta sit oikein näytettykään.
todella luokaton verrattuna ykkösosaan.
vai mitä.
todella huonosti kuvattu
2
576
Vastaukset
- Nini
Sanottiinko siinä edes kuinka paljon sinne Turkuun oli edes tullut niitä "kokelaita"?
Mun mielestä siinä näytettiin liikaa sitä Jessicaa, ihan kuin se olis ollut lähes ainoa varteenotettava likka siellä.
Toisex ne kuvas sitä Viktoorian veljee ja sitä tenavatähtee kans muihin poikiin nähden liikaa varmaan sillä, kun ne oli ennestään "kuuluisia".- Herkko Kepponen
Jackson Shuudifonyaa ja tätä Jessicaa näytettiin tosiaan merkittävän paljon. En aivan kauheasti hämmästyisi, jos molemmat olisivat mukana lopullisissa Popstars-bändeissä.
Katsokaapa vaikka Popstars 1:n alkujaksoja. Niihin on leikattu mukaan valtavasti - niin keitäpä muitakaan kuin Jenniä, Suskia ja Ushmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980