Olen 25-vuotias nainen, vastaan kysymyksiinne!

25-nainen

Tahdon vastata kysymyksiin! Voi olla lähes millaisia vain, mutta
vastaan vain asiallisiin kysymyksiin. Toivottavasti onnistuu!

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies81

Onko maallinen omaisuus mielestäsi tärkeää?

• 25-nainen

Kyllä, minulle maallinen omaisuus on tärkeää, joskaan sitä ei saa mukaansa
        kun kuolee, mutta kyllähän tulevat lapset/ muut sukulaiset voivat siitä nauttia
        sen jälkeen kun minua ei ole. Ja lisäksi rahan säästäminen on ollut minulle
        jopa harrastus lapsesta lähtien, en ole rikkaasta perheestä.

• Japerper

Mikä on elämän tarkoitus?

• 25-nainen
        Japerper kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
        asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
        tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
        olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
        ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
        asioita, joiden tahdon toteutuvan.

• japerper
        25-nainen kirjoitti:

Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
        asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
        tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
        olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
        ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
        asioita, joiden tahdon toteutuvan.

"Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."

Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...

• 25-nainen
        japerper kirjoitti:

"Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."

Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...

Tarkoitan juuri sitä mitä sanoin, että hän on tällä hetkellä yksi elämäni tarkoituksista.
        Ja uskon että hän on minulle se oikea, rakkaus ja onnellisuus hänen kanssaan
        ovat elämäni tarkoituksia. Jos hän lähtisi tai kuolisi, elämältäni menisi ainakin hetkellisesti
        osa tarkoituksestaan, koen myös että omalla elämälläni on tarkoitus. Avopuolisoni on
        minulle erittäin tärkeä ja on meillä silti myös itsenäistä elämää, mutta ilman häntä kokisin
        osan elämäni tarkoituksesta katoavan, niin paljon häntä rakastan. Hän kuuluu elämääni.
        Hän on merkittävä osa elämääni ja sen tarkoitusta ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5044
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2603
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1257
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      753
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe