Tahdon vastata kysymyksiin! Voi olla lähes millaisia vain, mutta
vastaan vain asiallisiin kysymyksiin. Toivottavasti onnistuu!
Olen 25-vuotias nainen, vastaan kysymyksiinne!
6
311
Vastaukset
- mies81
Onko maallinen omaisuus mielestäsi tärkeää?
- 25-nainen
Kyllä, minulle maallinen omaisuus on tärkeää, joskaan sitä ei saa mukaansa
kun kuolee, mutta kyllähän tulevat lapset/ muut sukulaiset voivat siitä nauttia
sen jälkeen kun minua ei ole. Ja lisäksi rahan säästäminen on ollut minulle
jopa harrastus lapsesta lähtien, en ole rikkaasta perheestä. - Japerper
Mikä on elämän tarkoitus?
- 25-nainen
Japerper kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
asioita, joiden tahdon toteutuvan. - japerper
25-nainen kirjoitti:
Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
asioita, joiden tahdon toteutuvan."Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."
Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne... - 25-nainen
japerper kirjoitti:
"Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."
Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...Tarkoitan juuri sitä mitä sanoin, että hän on tällä hetkellä yksi elämäni tarkoituksista.
Ja uskon että hän on minulle se oikea, rakkaus ja onnellisuus hänen kanssaan
ovat elämäni tarkoituksia. Jos hän lähtisi tai kuolisi, elämältäni menisi ainakin hetkellisesti
osa tarkoituksestaan, koen myös että omalla elämälläni on tarkoitus. Avopuolisoni on
minulle erittäin tärkeä ja on meillä silti myös itsenäistä elämää, mutta ilman häntä kokisin
osan elämäni tarkoituksesta katoavan, niin paljon häntä rakastan. Hän kuuluu elämääni.
Hän on merkittävä osa elämääni ja sen tarkoitusta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732