Tahdon vastata kysymyksiin! Voi olla lähes millaisia vain, mutta
vastaan vain asiallisiin kysymyksiin. Toivottavasti onnistuu!
Olen 25-vuotias nainen, vastaan kysymyksiinne!
6
290
Vastaukset
- mies81
Onko maallinen omaisuus mielestäsi tärkeää?
- 25-nainen
Kyllä, minulle maallinen omaisuus on tärkeää, joskaan sitä ei saa mukaansa
kun kuolee, mutta kyllähän tulevat lapset/ muut sukulaiset voivat siitä nauttia
sen jälkeen kun minua ei ole. Ja lisäksi rahan säästäminen on ollut minulle
jopa harrastus lapsesta lähtien, en ole rikkaasta perheestä. - Japerper
Mikä on elämän tarkoitus?
- 25-nainen
Japerper kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
asioita, joiden tahdon toteutuvan. - japerper
25-nainen kirjoitti:
Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
asioita, joiden tahdon toteutuvan."Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."
Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne... - 25-nainen
japerper kirjoitti:
"Minun mielestäni minun
elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."
Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...Tarkoitan juuri sitä mitä sanoin, että hän on tällä hetkellä yksi elämäni tarkoituksista.
Ja uskon että hän on minulle se oikea, rakkaus ja onnellisuus hänen kanssaan
ovat elämäni tarkoituksia. Jos hän lähtisi tai kuolisi, elämältäni menisi ainakin hetkellisesti
osa tarkoituksestaan, koen myös että omalla elämälläni on tarkoitus. Avopuolisoni on
minulle erittäin tärkeä ja on meillä silti myös itsenäistä elämää, mutta ilman häntä kokisin
osan elämäni tarkoituksesta katoavan, niin paljon häntä rakastan. Hän kuuluu elämääni.
Hän on merkittävä osa elämääni ja sen tarkoitusta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009