Olen 25-vuotias nainen, vastaan kysymyksiinne!

25-nainen

Tahdon vastata kysymyksiin! Voi olla lähes millaisia vain, mutta
vastaan vain asiallisiin kysymyksiin. Toivottavasti onnistuu!

6

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies81

Onko maallinen omaisuus mielestäsi tärkeää?

• 25-nainen

Kyllä, minulle maallinen omaisuus on tärkeää, joskaan sitä ei saa mukaansa
        kun kuolee, mutta kyllähän tulevat lapset/ muut sukulaiset voivat siitä nauttia
        sen jälkeen kun minua ei ole. Ja lisäksi rahan säästäminen on ollut minulle
        jopa harrastus lapsesta lähtien, en ole rikkaasta perheestä.

• Japerper

Mikä on elämän tarkoitus?

• 25-nainen
        Japerper kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
        asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
        tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
        olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
        ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
        asioita, joiden tahdon toteutuvan.

• japerper
        25-nainen kirjoitti:

Minun mielestäni elämän tarkoitus on olla onnellinen elämäänsä ja löytää ne
        asiat jotka ovat itselle tärkeitä ja löytää itsensä. Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan. Elämän tarkoitus on
        tehdä asioita, jotka saavat sinut tuntemaan olosi hyväksi. On tärkeää
        olla oma itsensä ja tyytyväinen elämäänsä. Elää terveenä, rakastaa
        ja olla rakastettuna. Minulle tärkeää on myös menestyä ja savuttaa
        asioita, joiden tahdon toteutuvan.

"Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."

Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...

• 25-nainen
        japerper kirjoitti:

"Minun mielestäni minun
        elämäni tarkoitus on avopuolisoni, jota rakastan."

Mitä tarkoitat tällä? Mietihän uudestaan. Mitä jos miehesi ottaa ja lähtee omille teilleen... Mitä jos miehesi kuolee, kuoleeko elämäsi tarkoitus? No siis tarviiko elämällä ylipäätänsä olla jotain tarkoitusta, mutta itse uskon ainakin, että jos kokee että omalla elämällä on tarkoitus voi olla onnellisempi.... Itselle oma vaimo ei ainakaan ole elämän tarkoitus. Hänellä on itsenäinen elämä, minulla on elämä ja me olemme yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Meillä on lapsia jne...

Tarkoitan juuri sitä mitä sanoin, että hän on tällä hetkellä yksi elämäni tarkoituksista.
        Ja uskon että hän on minulle se oikea, rakkaus ja onnellisuus hänen kanssaan
        ovat elämäni tarkoituksia. Jos hän lähtisi tai kuolisi, elämältäni menisi ainakin hetkellisesti
        osa tarkoituksestaan, koen myös että omalla elämälläni on tarkoitus. Avopuolisoni on
        minulle erittäin tärkeä ja on meillä silti myös itsenäistä elämää, mutta ilman häntä kokisin
        osan elämäni tarkoituksesta katoavan, niin paljon häntä rakastan. Hän kuuluu elämääni.
        Hän on merkittävä osa elämääni ja sen tarkoitusta ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      414
      3272
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      100
      2433
    3. On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon

Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat
      Maailman menoa
      55
      2355
    4. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2339
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      25
      2055
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      192
      1554
    7. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      12
      1362
    8. Sukupuolen merkitys elämässäsi?

Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el
      Sinkut
      202
      1170
    9. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      44
      1132
    10. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      93
      1051
    Aihe