http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288597334740.html?ref=rss
Meni siis laskeutuminen vaan hieman pitkäksi, mutta onneksi ei mitään pahempaa sattunut. Olen itsekin ollut jokin aika sitten saman yhtiön koneessa, kun laskeutuminen oli mennä pitkäksi, mutta jarrutus oli sen verran tehokasta, että ainoastaan läheltä liippaisi. Konetyypin syyt tuskin on kyseessä, kun tuo oli Airbus A330 ja se kone, missä minä olin, oli Boeing 777.
No, heikkotasoisia lentäjiään Thai Airways paikkaa kyllä kiitettävästi ruoka-ja juomatarjoiluineen.
Epävarma Thai Airways?
5
58
Vastaukset
- Muiramursu
Onko mitään järkeä heittää ilmaan jo tuollaisia ennakkoluuloisia kommentteja, kun syy on edelleen epäselvä? Tämä olisi voinut tapahtua ihan mille tahansa lentoyhtiölle, ja ihan missä lentokentällä tahansa.
Odotellaan virallisia raportteja ennen kuin jossitellaan, jookos? - Late Lapista.
NIINPÄS niin! Kannattaa mennä thaikkujen siiville syömään ja juomaan, vaikka henki menisi ! tuo on ahneen Suomalaisen periaatetta tuo! D
Onhan se kivaa kun elämässä on jännitystä!
Late Lapista. SSSS Ry!- Tää on taas tätä
Vajakkien ja köyhien kuuluukin jäädä lapin perukoille.
Terv. Pertsa Pattayan liepeiltä. Eihän sitä tiedä missä se matkan pää meillä itsekullakin on. Odotusajan voi käyttää vaikka nautiskellen hyvistä sapuskoista ja juomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733