Barkov, Jones, McKinnon, Droin? Kovia nimiä, mutta veikkaampa Jonesia.
Kuka voittaa Calderin?
7
117
Vastaukset
- hurrricanes
Ryan Murphy
- asiantuntija998
Thomas herthl tai mark scheiffele
- jouz
Alkukauden peleistä ei isompia johtopäätöksiä kannata vetää. 82 peliä on todella kova rääkki 18-19 vuotiaille. MacKinnon todennäköisesti vie Calderin, ihan imagollisistakin syistä.
- mävaaa
jouz kirjoitti:
Alkukauden peleistä ei isompia johtopäätöksiä kannata vetää. 82 peliä on todella kova rääkki 18-19 vuotiaille. MacKinnon todennäköisesti vie Calderin, ihan imagollisistakin syistä.
Voin lyödä vaik vetoo et se on barkov, sheifele, hertl,määttä joku näist
- Kova kaveri on...
Barkov tai McKinnon
Tällä hetkellähän Barkkov johtaa jo suomalaisten pistepörssiä. Tietysti tilanteet muuttuu, mutta aika kovasta kaverista on kysymys. - calder
MacKinnon, Trouba ja Monahanki voi villinä korttina päätyä kärkisakkiin. Hertl ei todellakaan tuu jatkamaan näin kovaa tahtia koko kauden ajan, seinä iskee vastaan jossakin vaiheessa. Sama Barkovilla.
- leijona
Toivoisin Barkovin voittavan, mutta todennäköisesti pysti menee MacKinnonille.
Mitäpä veikkaatte, onko mahdollista, että Määttä kilpailisi tulevina kausina Norris-palkinnosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582