mikä on tämän arvo

apuuuuuuu

New Forest poni 11v taso helppo c ja hypätty 50cm, ei kisattu. Terve ei pahoja tapoja. Onko hinta alle vai yli 4000?

7

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun mielestä

      Alle. Jos varusteet mukaan voisin maksaa esim. 4300

      • alouttaja

        Kiitos vastauksestasi lisää mielipiteitä? Tämän hinta ei sisällä varusteita.


    • ----

      Alle 4000€ sanoisin. Ehkä joku 2500€ voisi olla hyvä hinta.

      Sen enempää en kyllä maksaisi noin vähän koulutetusta ponista.

    • helllp

      maksaisin kork. 2000€ ponista:
      ·11w
      ·helppo c
      ·ei kisattu

      jos poni olisi 4000 sen kuuluisi olla tällainen:
      ·kisattu
      ·4-10w
      ·vaikea B/helppo A
      · muut mitä ilmoituksessa oli
      :) toivottavasti tästä oli apua

    • ---

      4000€:lla ei kyllä saa kisattua HeA-tason ponia :) Ja mikä vaikea B?

      4000€:lla voisi saada sellaisen HeB-tason harrasteponin, joka on seuratasolla kisannut.

    • ...

      Maksaisin tuosta 2000-2500€. Koska ei ole kisattu. Koulu pitäisi olla väh. HeB ja re väh.80cm, että maksaisin 4000€ tai yli. Pitäisi olla kisattu väh. seuratasolla. :)

    • mömmelinen

      Minäkin olisin valmis maksamaan vähän päälle 2000 euroa, en kuitenkaan missään nimessä yli 2500. Ponin ikä on vielä sellainen, että se ei laske hintaa, mutta taso on aika kehno. Puskaratsuksi perheen muksuille, ratsastuskoulun alkeistunneille kehää kiertämään tai seurahevoseksi sille "varsinaiselle ratsulle" tuo menisi ihan hyvin, mutta se tarkoittaa automaattisesti matalampaa hintatasoa... :) Terveys ja hyvät tavat plussaa, mutta ponin täytyy kyllä olla varsinainen enkeli luonteeltaan (lastautua hyvin, raspaus & kengitys ilman rauhoitusta onnistuu, antaa lääppiä kaikkialta, hoitotoimenpiteet sujuvat kuin unta vain, ei näe vihreitä miehiä, keuli tai pukittele ilman todella hyvää syytä, liikku maastossa mainiosti yksinkin jne.jne.) että tuon 2500 euroa siitä olisin valmis maksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe