Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ootteko kokenu pyöräillessä?

JensB0y

Aloitin tässä kesällä maantiepyöräily harrastuksen. Melkein joka lenkillä oon kokemut seuraavaa: pyöräilyhousuissa lepäilevä siittimeni ohjautuu housukankaan sisässä vasemman reiden vaikutuspiiriin. Tasaisesti polkiessa liukkaitten housujen hierova liike on kuin runkkausta ja aiheuttaa tietysti terhakkaalle vehkeelle stondiksen. Toisaalta se häiritsee ja toisaalta kiihottaa. Annan sen yleensä olla ja stondata kunnes liukastusmäihää alkaa tihkumaan housuista läpi. Siitä tulee sitten ainakin tuulisella ilmalla kylmä märän terskan reiän kohalle ja pakko kääntää kädellä vehkeet niin ettei ne enää hinkkaile. No tietysti ne eksyy taas itestään samaan asentoon. Joskus tekee mieli päästellä mällit pihalle kesken lenkin, mutta se tuntuu aika epäkorrektilta jutulta urheillessa. Niinpä sitten vetelen vasta kotona lenkin jälkeen, sitäkin nautinnollisemmin, pyöräilyasu päällä!

32

3492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsäänlentää

      mulla myös samaa juttua , mutta kun kiihotun tarpeeksi niin pysähdyn ja lennätän metsässä saa vapaasti ruiskia ja kotona sit uudestaan vähän rajumminkin.....

    • Jiiiahh

      Ohoh, kuulostaa kiihottavalta näin naisihmisen mielessä tuo että pyöräily saa miehen kovaksi. ;) Pyöräilyhousut on sexyt.

    • munamankelissa

      Tuttu ilmiö pyöräillessä myös, mutta en pidä pahana. Joskus on tarvinnut poiketa metsän puolelle, heittää pyöräilyhousut veks ja valuttaa spermat luontoon. Kerran tuli oltua liian hätäinen matkan jatkamiseen ja hellepäivä kun oli, poikkesin oluelle matkan varrella. Kahvilassa vasta huomasin, miten reippaasti spermaa oli valunut vielä läpi. Joskus olen kehitellyt orgasmin ajaessa, mikä on omanlaisensa nautinto, ei ehkä paras lajissaan silti. Fantasioin alastomana ajamisesta, mutta rohkeutta sen kokeilemiseen ei ole vielä riittävästi.

      • kusex

        Mua kiihottaa nähdä kilpapyöräilijöitä kusella reitin varrell tai jopa ajaessaan. En ole muuten mikään pervo, mutta toi kiihottaa.


      • felixgay
        kusex kirjoitti:

        Mua kiihottaa nähdä kilpapyöräilijöitä kusella reitin varrell tai jopa ajaessaan. En ole muuten mikään pervo, mutta toi kiihottaa.

        Kuseminen kiihottaa? Miksi


    • Anonyymi

      Itse olen antanut tulla pyöräily trikoisiin jos pyöräillessä alkanut seisomaan ja lenkki kestää sen aikaa että laukean. Tarkoituksella en runkkaa trikoisiin kesken lenkin, mutta en ole laukeamista mitenkään estellytkään. Kukaan sitä ei huomaa ja mitä ei kankaasta läpi lennä, niin mällit kuivuvat nopeasti

      • Anonyymi

        Naisena koen saman pyöräilessä. N 32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena koen saman pyöräilessä. N 32

        Tekeekö mieli kyrpää kun poljet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena koen saman pyöräilessä. N 32

        Pyöräillessä alkaa kiihottamaan kun satula hieroo ja sitten itse alkaa vaistomaisesti hieromaan itse satulaa vasten ja yhtäkkiä huomaa että on pillu märkänä. Kesäkuumalla olen silloin tällöin poikennut pienelle hiekka-aukiolle soratien vieressä ja siellä nojannut eteenpäin etuhaarukkaa vasten ja sitten liikutellut pyörää edestakaisin niin että satulan kärki osuu suoraan pilluun tai perseeseen ja kuvittelen että joku panisi siellä ja toisella kädellä hieron orkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeekö mieli kyrpää kun poljet?

        Kiihottuneena aina tekee mieli miestä🙂 N 32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräillessä alkaa kiihottamaan kun satula hieroo ja sitten itse alkaa vaistomaisesti hieromaan itse satulaa vasten ja yhtäkkiä huomaa että on pillu märkänä. Kesäkuumalla olen silloin tällöin poikennut pienelle hiekka-aukiolle soratien vieressä ja siellä nojannut eteenpäin etuhaarukkaa vasten ja sitten liikutellut pyörää edestakaisin niin että satulan kärki osuu suoraan pilluun tai perseeseen ja kuvittelen että joku panisi siellä ja toisella kädellä hieron orkun.

        Täytyy ehdottaa tuota tyttöystävälle. Ois kiihottava katsoa kun hieroo pilluaan satulaan


    • Anonyymi

      Mulla on anustappi ja kullirengas vakiona kesän pyöräretkillä. Kortsu päälle jo lähtiessä ja kullirengas pitää se hyvin paikallaan ajaessa. Saa nauttia vapaasti ilman että housut mällääntyy.

    • Anonyymi

      Tyttöystävän kanssa pyörä lenkillä aina kondomeja mukana. Ei valu spermat pillusta pyöräily housuihin.

    • Anonyymi

      Nuorempana pyöräilin usein Helsingistä Porintietä pitkin Kalajärven suuntaan ja myös keskuspuistossa, t-paita ja lyhyet shortsit. Shortsit oli sellaiset missä ei ollut sellaisia "sisäpöksyjä".
      Kalu kun alkoi seisomaan niin se tuli esille vasemmasta lahkeesta. Annoin kalun näkyä ihan vapaasti ja maastopyörässäbkun ajoasento etukumara niin kalu oli kivikova kun joutui hieman juurestaan puristukseen.
      Keskuspuiston kallioille tuli usein pysähdyttyä. Paita pois ja kallioilla nautin auringon paisteessa, pian sinne yleensä ilmestyi muitakin miehiä. Parikymppinen kun olin niin moni vanhempi mies sai tiukkaa ja pyöreää peppua.

    • Anonyymi

      Itsellä on pyöräilytrikoissa pieni reikä (venyvää materiaalia) niin voi aina vaivihkaa kesken pyöräilyn työntää vehkeen tuulettumaan.

      • Anonyymi

        Wau..oispa kiva nähdä kun itse pyöräilen🙂 N 32


    • Anonyymi

      minulla kauko ohjattava anus-vibra pyöräillessä kyllä joutuu puiston penkillä pysähtyyn runkkaamaan

      • Anonyymi

        Mikä malli tarkemmin ilmaistuna? Pitää olla kannaltaan melko mukava ja ergonominen malli, ettei paina paikkoja ikävästi.


    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa ylikokoinen kortonki ja liukkaria sisään niin hinkkailee sopivasti ja tulee kesken lenkin jossain kohtaa.

    • Anonyymi

      Nuorempana pyöräilyn kesällä anustappi pepussa. Satulaa vasten anustappi upposi syvälle ja tuntui kiihottavalle kun polkiesa liikkui pepussa.

    • Anonyymi

      Joku ketjussa manitsi ettei stondis ole ahtaissa trikoissa vastaantulevien havaittavissa, mutta tokihan sen selkeästi näkee. Sitten jos ruuhka-alueiden pyöräteillä, kuten Stadissa, saa liikennevaloihin pysähtyä ...

      Mikäli tuon suhteen haluaa olla suht' rauhassa, niin trikoiden päälle jotkin sopivan pituiset ja väljät shortsit ... voi myös kaikessa rauhassa antaa nektarin purkautua jos siltä tuntuu ... pyöräily on mukavaa ja terveellistä ;-)

    • Anonyymi

      Pyörällä ajaessa kutistuu samalla tavoin kuin kylmässä vedessä.

      • Anonyymi

        Tuo riippunee fillarin runkogeometriasta, eli sen mukaisesta ajoasennosta ja satulasta, kuskin ruumiinrakenteesta ja painosta, sekä tietty fillaristin kulloisistakin fiiliksistä, joskus on hyvinkin levottomia päiviä ja eroottiset fiilikset pinnasa.


    • Anonyymi

      Minulla on shortseja, joissakin on sisähousut. Joskus pyöräillessä kalu on pujahtanut sisähousun lahkeesta ulos ja terska on tullut vilkkumaan shortsien lahkeesta ulos näkyville. Joskus kauniina aurinkoisena päivänä pyöräillessä siirrän shortsien lahjetta niin että kalu on kokonaan ulkona ja saa päivettyä auringonpaisteessa.

      • Anonyymi

        Sarjassa piristystä pyöräilyyn. Kyseessä on ilmeisesti melko lyhyet lahkeet. Hauskaa tiedosa jos kunnon stondis iskee ja yllättäen joku tulee vastaan tai varsinkin jokin tuttu, ellei sitten ajele tuuletellen jossakin syrjäisemmillä alueilla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onkohan jossain kuvia pyöräilyharrastuksen avauksen kaltaisista "ulottuvuuksista" ja mahdollisista hieman luovista ratkaisuista ja ideoista maustamaan tuota liikuntalajia.

      Idea jos extravirikkeitä ja "riskejä" liikuntaan kaipaa. Jotkin perus-shortsit, vaikka armeijalookilla, mutta joiden alle laittaa vaikka naisten sopivan väljät lahkeelliset satiini-alushousut, jotka hyväilevät varusteita ehkä 'liiankin' mukavasti. Kahvitauolle pysähtyessä saattaisi tulla jännä tilanne.

      Erilaisia autoilukuviahan on aikas lailla, softeista hotimpiin, sekä miehistä että naisista.

      Yhdellä harralla oli melko väljät shortsit, joista vain lahjetta nostamalla sai varustuksen halutessaan osittain tai vaikka juureen saakka vapaaseen ilmaan ... joskin poliisin kontroliin pysäyttässä saattaisi tulla kiinnostava tilanne kun lahkeen paikalleen laittaminen ei piilottaisi mahdollista stondista ja puhumatakaan jos jostakin syystä poliisi pyytäisi nousemaan autosta pois.

      ps. Ensiapuasemilla törmäävät moniin tilanteisiin, kuten miehiin joiden vaatteiden alla onkin naisten asuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et­­si se­­­ksi­­kump­pani! Mä­­är­itä parame­­­trit j­­­a k­au­pu­­nki 👉 http://3733444.com/G/0Ary 👈

    • Anonyymi

      En tätä olekaan vielä kokenut, vaikka pyöräilyshortsit omistan ja trikoot. Kiihottaa kyllä ajatus saamisesta kesken pyöräilyn. Täytyykin tätä muistella kun seuraavan kerran vetäisee kypärän päähän ja lähtee polkemaan.

    • Anonyymi

      Oon antanu ihan suosiolla tulla nykyään pyöräily/triathlon trikoisiin. Alkuun yritin kalua asetella niin että ei alkaisi seisomaan ja ajaessa trikoot "runkkasi" mutta lopulta en enää antanut haitata vaan oon antanu tulla ihan rauhassa. En ole nähnyt mitään haittaa asiassa ja julkisilla paikoillakaan kukaan ei ole kiinnittänyt mitään huomiota. Joskus ruuhkassakin liikennevaloihin pysähtyessä alkanut mällit lentämään lahkeesta läpi mutta ei ole millään tavalla ketään haitannut tai kukaan edes huomannut

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe