Moi! 18-vuotias nuori nainen ja 1,5 vuotiaan pikkuprinsessan äiti. En voi uskoa miten törkeää kommenttia jotkut teiniäidit saavat sekä netissä että ulkona. Itselleni on kerran tultu sanomaan että miten muka olet hyvä äiti kun olet nuori. Yhtä hyvin voi olla hyvä äiti vaikka olisi vasta 17. Se riippuu aika paljon siitä miltä itsestä tuntuu, onko valmis äidiksi vai ei ja onko valmis ottamaan vastuuta niinkin suuresta asiasta kuin vauva. Kun silloin kerroin raskaudestani vanhemmilleni, äiti oli alusta asti sitä mieltä että minun täytyisi tehdä abortti. En kuitenkaan suostunut tähän joten äitini lupasi kaikesta huolimatta tukea minua. Tähän mennessä äitiyks on ollu vastoinkäymisistä huolimatta parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut. Tämän tekstin tarkoitus ei ollut kannustaa nuoria hankkimaan lapsia alaikäisinä, mutta loppujenlopuksi se on jokaisen oma päätös. Mutta yritin tällä tarinalla kertoa sitä että kaikki teiniäidit eivät tosiaankaan ole huonoja äitejä vaikka toiset niin väittävät.
Teiniäiti ja ylpeä siitä!
18v äiti
2
346
Vastaukset
- hittooyssy
Kiitos tästä! Itse olen 16 ja 6kk raskaana (: olen halunnut omaa pientä vauvaa jo vuoden verran (: suku on täysin mukana ja tiedän että vauvalle tulee ihana lapsuus ja loppu elämä :3
- Teini mutsi
On hyviä äitejä ja on huonoja äitejä. Totta on se että on nuori tai vanha voi olla hyvä tai huono.
Moni alle 20v todella tekee kaikkensa pienen vauvan eteen.
Myös monelta 30 v äidiltä huostaanotetaan lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816