Teiniäiti ja ylpeä siitä!

18v äiti

Moi! 18-vuotias nuori nainen ja 1,5 vuotiaan pikkuprinsessan äiti. En voi uskoa miten törkeää kommenttia jotkut teiniäidit saavat sekä netissä että ulkona. Itselleni on kerran tultu sanomaan että miten muka olet hyvä äiti kun olet nuori. Yhtä hyvin voi olla hyvä äiti vaikka olisi vasta 17. Se riippuu aika paljon siitä miltä itsestä tuntuu, onko valmis äidiksi vai ei ja onko valmis ottamaan vastuuta niinkin suuresta asiasta kuin vauva. Kun silloin kerroin raskaudestani vanhemmilleni, äiti oli alusta asti sitä mieltä että minun täytyisi tehdä abortti. En kuitenkaan suostunut tähän joten äitini lupasi kaikesta huolimatta tukea minua. Tähän mennessä äitiyks on ollu vastoinkäymisistä huolimatta parasta mitä elämässäni on koskaan tapahtunut. Tämän tekstin tarkoitus ei ollut kannustaa nuoria hankkimaan lapsia alaikäisinä, mutta loppujenlopuksi se on jokaisen oma päätös. Mutta yritin tällä tarinalla kertoa sitä että kaikki teiniäidit eivät tosiaankaan ole huonoja äitejä vaikka toiset niin väittävät.

2

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hittooyssy

Kiitos tästä! Itse olen 16 ja 6kk raskaana (: olen halunnut omaa pientä vauvaa jo vuoden verran (: suku on täysin mukana ja tiedän että vauvalle tulee ihana lapsuus ja loppu elämä :3

• Teini mutsi

On hyviä äitejä ja on huonoja äitejä. Totta on se että on nuori tai vanha voi olla hyvä tai huono.
      Moni alle 20v todella tekee kaikkensa pienen vauvan eteen.
      Myös monelta 30 v äidiltä huostaanotetaan lapsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe