"Naispoliisi kertoi viime viikolla, että ex-tutkinnanjohtaja Juha Joutsenlahti puhui vuonna 2007 puhelimessa esitutkinnasta asioita, joista Auerin ei olisi pitänyt saada tietoa. Poliisi ei täsmentänyt, mistä esitutkintaan liittyvistä seikoista oli kysymys.
Joutsenlahti piti mahdollisena, että naispoliisi oli läsnä, kun hän on Auerin kanssa jutellut.
- On mahdollista, että olen soittanut ja naispoliisi (sanoo nimen) on voinut olla läsnä. Olen käynyt kymmeniä keskusteluja. Tietysti sähköpostia läheteltiin. Sillä vastasin laajemmin. Jos kysyin takkapuista tai muista, sitten hän (Auer) lähetti sähköpostia sitä, jota jaettiin tutkijoille, Joutsenlahti totesi".
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2013/09/1802802/joutsenlahti-en-ole-uhkaillut-ketaan
Naisen mukaan Joutsenlahti myös ilmoitti, että Aueria syyllisenä pitävät erotettaisiin tutkintatiimistä ja heistä tehtäisiin rikosilmoitus.
Tämän Joutsenlahti kiisti.
- En ole missään vaiheessa "muistaakseni" uhkaillut ketään.
Joutsenlahti: En ole uhkaillut ketään
5
62
Vastaukset
- Joutsenlauluksi meni
Ja jos kukaan niistä tutkijatiimin miehistä ei pitänyt sitä uhkailuna vaikka niin on sanonutkin niin tuo naikkonenhan ylireagoi. Koska kukaan ei ole aiemmin maininnut tunteneensa itseään uhatuksi vai eikö miehet uskaltaneet myöntää että nyt pelottaa kun pomo sanoo noin? Pystyykö Joutsenlahti edes uhkaamaan ketään uskottavasti kun on noin babyface, että uskottavuus on koetuksella jo muutenkin?
- muistaakseni...
Ihan huvittaa, tuo "muistaakseni" ?? kulunut ilmaisu, aivan kuin annu, muistaakseni:)
Kun on kaksi vaihtoehtoa, muistan/ en muista. Ne eivät käy millään.- muistaakseni
Kyllä minä ainakin muistaisin, jos olisin uhkaillut, mutta muistaakseni en ole uhkaillut antaa vähän pelivaraa.
- Evakkolisko
Liittyyköhän tähän nyt jotain hyvä-evakkoveli/sisko-toimintaa?
- Ehdotonta totuutta e
Ainoa ehdoton totuus murhatutkimuksessa on se, että ehdottomien totuuksien julistajia kannattaa varoa.
Sama koskee myös kokoomuksen ehdottomiin totuuksiin, joita kannattaa varoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111840
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48706- 52690