Törmään usein höyheniin, mutta miksi minun löytämäni höyhenet ovat aina harmaita, eivätkä valkoisia?
harmaat höyhenet
4
3939
Vastaukset
- hyvä neuvo
No se johtuu siitä, että et ole lukenut enkelikirjoja tai käynyt enkeliseminaareissa.
Jos olisit, niin ihan sama minkä värinen se höyhen olisi, näkisit sen juuri sellaisena kuin itse haluaisit.
Eli kipin kapin maksamaan se kallis kirja/kurssi ja sitten vaan järki narikkaan niin johan alkaa enkeleitä ja höyheniä löytyä.- enkeleitäkö
Kiitos hyvä neuvo, mutta eikö siihen voisi löytyä ihan yksiselitteistä vastausta näin tällä palstalla; ilman sitä kallista kirjaa...
- .EBM
Harmaat höyhenet ovat industrial-enkeleiden höyheniä.
- Höyhen ja enkeli
Pakko kertoa tähän. Mummo oli kuollut juuri sinä päivänä. Laitoin siitä tekstiviestinä tiedon henkilölle, joka on Kirsi Rannon tuttu. Muistelin samalla kun olin juuri lukenut lehdestä jutun Kirsistä jossa kertoi höyhen-kokemuksestaan. Oli joskus esittänyt kysymyksen onko enkeleitä: saisiko jonkin merkin.. ja sitten ilmestynyt höyhen hänen eteensä. Olin hieman skeptinen tuon "todistusarvon" vuoksi.
Olin silloin tekstiviestiä naputellessani pihalla koiran kanssa, penkillä istuin tuossa talon kulmilla. Lähettämisen jälkeen nousin ja lähdin sisälle, oli jo hieman hämärää, kun ulko-oven vieressä, meidän autotallin oven edessä, soran keskellä, silmiini osui yksi pieni valkoinen höyhen.
Mieheni sitten ehdotti, että laulaisin hautajaisissa "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie..." Olin ajatellut etten laula, mutta mielestäni ehdotus oli niin hyvä, että päätin laulaa. Se oli ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268- 1021069
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975