Törmään usein höyheniin, mutta miksi minun löytämäni höyhenet ovat aina harmaita, eivätkä valkoisia?
harmaat höyhenet
4
3917
Vastaukset
- hyvä neuvo
No se johtuu siitä, että et ole lukenut enkelikirjoja tai käynyt enkeliseminaareissa.
Jos olisit, niin ihan sama minkä värinen se höyhen olisi, näkisit sen juuri sellaisena kuin itse haluaisit.
Eli kipin kapin maksamaan se kallis kirja/kurssi ja sitten vaan järki narikkaan niin johan alkaa enkeleitä ja höyheniä löytyä.- enkeleitäkö
Kiitos hyvä neuvo, mutta eikö siihen voisi löytyä ihan yksiselitteistä vastausta näin tällä palstalla; ilman sitä kallista kirjaa...
- .EBM
Harmaat höyhenet ovat industrial-enkeleiden höyheniä.
- Höyhen ja enkeli
Pakko kertoa tähän. Mummo oli kuollut juuri sinä päivänä. Laitoin siitä tekstiviestinä tiedon henkilölle, joka on Kirsi Rannon tuttu. Muistelin samalla kun olin juuri lukenut lehdestä jutun Kirsistä jossa kertoi höyhen-kokemuksestaan. Oli joskus esittänyt kysymyksen onko enkeleitä: saisiko jonkin merkin.. ja sitten ilmestynyt höyhen hänen eteensä. Olin hieman skeptinen tuon "todistusarvon" vuoksi.
Olin silloin tekstiviestiä naputellessani pihalla koiran kanssa, penkillä istuin tuossa talon kulmilla. Lähettämisen jälkeen nousin ja lähdin sisälle, oli jo hieman hämärää, kun ulko-oven vieressä, meidän autotallin oven edessä, soran keskellä, silmiini osui yksi pieni valkoinen höyhen.
Mieheni sitten ehdotti, että laulaisin hautajaisissa "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie..." Olin ajatellut etten laula, mutta mielestäni ehdotus oli niin hyvä, että päätin laulaa. Se oli ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2686658Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2206217Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385643Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1514968Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi293774Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953719Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313445HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan43123Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3322785