harmaat höyhenet

enkeleitäkö

Törmään usein höyheniin, mutta miksi minun löytämäni höyhenet ovat aina harmaita, eivätkä valkoisia?

4

3674

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä neuvo

No se johtuu siitä, että et ole lukenut enkelikirjoja tai käynyt enkeliseminaareissa.

Jos olisit, niin ihan sama minkä värinen se höyhen olisi, näkisit sen juuri sellaisena kuin itse haluaisit.

Eli kipin kapin maksamaan se kallis kirja/kurssi ja sitten vaan järki narikkaan niin johan alkaa enkeleitä ja höyheniä löytyä.

• enkeleitäkö

Kiitos hyvä neuvo, mutta eikö siihen voisi löytyä ihan yksiselitteistä vastausta näin tällä palstalla; ilman sitä kallista kirjaa...

• .EBM

Harmaat höyhenet ovat industrial-enkeleiden höyheniä.

• Höyhen ja enkeli

Pakko kertoa tähän. Mummo oli kuollut juuri sinä päivänä. Laitoin siitä tekstiviestinä tiedon henkilölle, joka on Kirsi Rannon tuttu. Muistelin samalla kun olin juuri lukenut lehdestä jutun Kirsistä jossa kertoi höyhen-kokemuksestaan. Oli joskus esittänyt kysymyksen onko enkeleitä: saisiko jonkin merkin.. ja sitten ilmestynyt höyhen hänen eteensä. Olin hieman skeptinen tuon "todistusarvon" vuoksi.

Olin silloin tekstiviestiä naputellessani pihalla koiran kanssa, penkillä istuin tuossa talon kulmilla. Lähettämisen jälkeen nousin ja lähdin sisälle, oli jo hieman hämärää, kun ulko-oven vieressä, meidän autotallin oven edessä, soran keskellä, silmiini osui yksi pieni valkoinen höyhen.

Mieheni sitten ehdotti, että laulaisin hautajaisissa "Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie..." Olin ajatellut etten laula, mutta mielestäni ehdotus oli niin hyvä, että päätin laulaa. Se oli ihanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      92
      2007
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1480
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1269
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      71
      1107
    5. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      225
      1082
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1044
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      974
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      237
      928
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      906
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      881
    Aihe