Heippa, en oo hirveesti netistä mitään tilaillu, joten kysynkin teiltä, että onko tämmönen ihan normaalia? Tilasin Sportamore verkkokaupasta torstaina tavaraa, ja sain ensinnäkin kaksi seurantakoodia? Miksi? (Tilasin huikeat kolme paria kenkiä, ei niitä varmaan useampaan pakettiin tarvii laittaa)
Ensimmäisessä koodissa on vaan tää:
2013-09-06 14:06 Posten Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä
Ja toisessa tää:
2013-09-09 03:53 Stockholm Lähetys on lajiteltu
2013-09-06 17:05 Veddesta Lähetys on lajiteltu
2013-09-06 14:06 Posten Posten Logistik on vastaanottanut eletronisen etukäteisinformaation lähettäjältä
Ensimmäisestä on siis saatu vaan ilmotus, mutta pakettia ei oo ikinä näkyny ja toisessa viimeisin merkintä maanantai aamuyöltä, ja sen jälkeen ei oo sitäkää näkyny? Ja tosiaan toimitusaika oli 2-5arkipäivä, eli huomenna pitäis periaatteessa olla perillä?
Aiemmin oon kerran joutunu käyttää tota my packia ja sillonki siinä oli jotain hämärää... Tekstiviesti ilmotusta en koskaan saanu (sivuil luki et semmonen tulee) ja nettiä kun tarkast seurasin nii menin hakemaan. Siitä meni yli viikko, kun tuli se kirjallinen ilmotus saapumisesta..
My Pack toimitus
apuaa??
0
606
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789