Onko nähtävissä netistä miltään sivulta ilmaiseksi?Koko elokuva.
reindeer spotting-pako joulumaasta
41
10667
Vastaukset
- u.u.u
Youtubes näkyy koko elokuva sinne on yks läh pätkis ja 20minsaa kestää joka video.Itel on toi leffa
- Yunghii
U.u.u. irrota reindeerspotting?
- Daniela__
Tietääkö kukaan mitä niille tyypeille nykysin kuuluu?
Jani on kuollu, kuvaaja sai linnaa, entäs se pitkätukka heppu, kotirosvo heppu, hurtsi mikä lie oli kans ja sit se joku jätkä joka piikitteli Janin kans vessassa... Tietääkö kukaan mitä heille kuuluu? - tietämätön
ite en löyä youtubesta kun trailerin ja ekstran.. oon myös nähny promo version.. mutta se koko elokuva.. voitko u.u.u. vaikka linkata ne tai jotain.. jos sun koneella löytyy..? :)
ja Daniela__ , se roskistenkaivaja kimmo ainaki on korvaushoidossa.- u.u.u
tietämätön ! Jos haluut leffoja laitan tuleen.Laita joku posterestante osoite mulle.Mulla on yli 360kpl dvd leffoja ja noin sata poltettuu ja niis paljon samoja kuin ostetut.Mulla hyviä laitan tuleen jos haluut? Eikä maksa mitään.Nyt kiireitä katon illalla sivun.
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
tietämätön ! Jos haluut leffoja laitan tuleen.Laita joku posterestante osoite mulle.Mulla on yli 360kpl dvd leffoja ja noin sata poltettuu ja niis paljon samoja kuin ostetut.Mulla hyviä laitan tuleen jos haluut? Eikä maksa mitään.Nyt kiireitä katon illalla sivun.
ootsä tosissas? :D vau, haluan toki! [email protected] puhutaan siellä!
- u.u.u
tietämätön kirjoitti:
ootsä tosissas? :D vau, haluan toki! [email protected] puhutaan siellä!
Joo.En tee noil leffoilla mitään ku on itellä samat.Pitääkö mun avata joku guukle tili et pääsen ton? Kun mä en pääse omaan sähköpostiini kun en muista salasanaa.Ois pitäny ylös se laittaa.Ja si mun tietsikka sekasin mä vien sen liikkeeseen ku takuu vie voimas.Tänne textaan nokia 920.
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
Joo.En tee noil leffoilla mitään ku on itellä samat.Pitääkö mun avata joku guukle tili et pääsen ton? Kun mä en pääse omaan sähköpostiini kun en muista salasanaa.Ois pitäny ylös se laittaa.Ja si mun tietsikka sekasin mä vien sen liikkeeseen ku takuu vie voimas.Tänne textaan nokia 920.
sopii siihen mikä tahansa muukin sähköposti mutta jos ei ole mitään niin pahahan se sitte on tyhjästä nyhjästä :D mutta mulla ei ole tota posterestantea.. voisin huomenna käydä tekasemassa:)) jos jaksat odottaa
- u.u.u
tietämätön kirjoitti:
sopii siihen mikä tahansa muukin sähköposti mutta jos ei ole mitään niin pahahan se sitte on tyhjästä nyhjästä :D mutta mulla ei ole tota posterestantea.. voisin huomenna käydä tekasemassa:)) jos jaksat odottaa
Ok.Palailen asiaan huomenna.Nyt alan kattoon BB.Paras on pois talosta nyt eli Andy.Yritä joku poste-restante hommata ni saat hyvii leffoi.Nyt ötyjä.
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
Ok.Palailen asiaan huomenna.Nyt alan kattoon BB.Paras on pois talosta nyt eli Andy.Yritä joku poste-restante hommata ni saat hyvii leffoi.Nyt ötyjä.
oikeessa oot Andy oli kingi! öitä vaan sinnekki :DD
- Daniela__
tietämätön kirjoitti:
oikeessa oot Andy oli kingi! öitä vaan sinnekki :DD
Mäkin tykkäsin Andystä ja nyt se on poissa :(
Muuten näkee siitä Andystä aika hyvin et se on käyttäny heroiinii...
Ja voi luoja mikä pelle on se Anu Saagim !! - u.u.u
Daniela__ kirjoitti:
Ja voi luoja mikä pelle on se Anu Saagim !!Ällö akka se Anu.Andy on ihan ihana ja hyvin taiteellinen.Ei BB oo enää mielenkiintoo kun Andy pois.Mun pikkuveli oli kans samantyylinen kun Andy kun veti kamaa.Mun veli teki itsarin 2011 Huhtikuussa.Veli meni junan alle yöllä.Veli ois nyt 23vuotias.Mutta siitä ei sen enempää.Lähden asioille moi.
- leske
Daniela__ kirjoitti:
Ja voi luoja mikä pelle on se Anu Saagim !!Luulen että Andy olis saman näkönen ilman heroiiniikin ei se rappeuta niin pahasti kuin alkoholi.
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Ällö akka se Anu.Andy on ihan ihana ja hyvin taiteellinen.Ei BB oo enää mielenkiintoo kun Andy pois.Mun pikkuveli oli kans samantyylinen kun Andy kun veti kamaa.Mun veli teki itsarin 2011 Huhtikuussa.Veli meni junan alle yöllä.Veli ois nyt 23vuotias.Mutta siitä ei sen enempää.Lähden asioille moi.
Oon pahoillani veljes puolesta! Kenenkään ihmisen, ikää katsomatta ei pitäis tuollaseen tilanteeseen päätyä. Aina pitäs asioiden ratketa jollakin muulla tavalla.
- Daniela__
leske kirjoitti:
Luulen että Andy olis saman näkönen ilman heroiiniikin ei se rappeuta niin pahasti kuin alkoholi.
No emmä siitä ulkonäöstä, vaan käytöksestä. Miten se esimerkiks puhuu jne.
Onhan sillä Andyllä kyllä jo ikääkin, kun 50v täytti eli eiköhän se ikä myös paina jonkun verran kasvoilla.
Ja kyllähän ne molemmat hallaa aivoille/ulkonäölle tekee, alkoholin suurkulutus että myös heroiinin tai minkä tahansa huumausaineiden käyttö pidemmällä aika välillä. Silti mä olisin enemmän huolissani niiden ihmisten aivoista, kun loppujen lopuks siitä ulkonäöstä. - tietämätön
u.u.u kirjoitti:
eilen en millään kerennytkään käymään siellä postissa ja nyt viikonloppuna on posti näköjään kiinni kun yritin käydä.. :( et millään jaksaisi odottaa maanantaihin..? silloin saisin varmasti käytyä. :)
- u.u.u
Daniela__ kirjoitti:
Oon pahoillani veljes puolesta! Kenenkään ihmisen, ikää katsomatta ei pitäis tuollaseen tilanteeseen päätyä. Aina pitäs asioiden ratketa jollakin muulla tavalla.
Kiitos.Kävin muuten viemässä 4 kanervaa ja pienen enkelipatsaan veljeni haudalle tänään.Oli kiva ilma pyöräillä aurinko paistelee.Mun veljen kuolema oli sokki mä näen vieläkin painajaisii siitä.Mutta elämä jatkuu.Suru ja ikävä ei kuole koskaan mutta se muuttaa muotoaan.Mutta nyt moit sulle !
- u.u.u
tietämätön kirjoitti:
eilen en millään kerennytkään käymään siellä postissa ja nyt viikonloppuna on posti näköjään kiinni kun yritin käydä.. :( et millään jaksaisi odottaa maanantaihin..? silloin saisin varmasti käytyä. :)
Moi ! No laittele Maanantaina si niin laitan si tuleen noi ;-) Nyt toivottelen mukavaa Lauantaita sulle O:-) Poikkean sivulla taas illalla O:-)
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
Moi ! No laittele Maanantaina si niin laitan si tuleen noi ;-) Nyt toivottelen mukavaa Lauantaita sulle O:-) Poikkean sivulla taas illalla O:-)
sä se oot mukava ihminen :)) kiitos!
- u.u.u
tietämätön kirjoitti:
sä se oot mukava ihminen :)) kiitos!
Kiitos O:-) Anteeks kun utelen :-) Mutta minkä ikänen oot ?
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
Kiitos O:-) Anteeks kun utelen :-) Mutta minkä ikänen oot ?
liian nuori, valitan.. :((( ..
- tietämätön
u.u.u kirjoitti:
u.u.u ootkos vielä täälä ja haluisit piristää tän tytön syysiltoja dvd:llä ? :) mulla ois nyt sitä osotetta antaa!
- u.u.u
tietämätön kirjoitti:
u.u.u ootkos vielä täälä ja haluisit piristää tän tytön syysiltoja dvd:llä ? :) mulla ois nyt sitä osotetta antaa!
Moi.Kiireitä ollut.Mutta laita osoite ja katon sivun taas huomemissa.Nyt yöt.
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Kiitos.Kävin muuten viemässä 4 kanervaa ja pienen enkelipatsaan veljeni haudalle tänään.Oli kiva ilma pyöräillä aurinko paistelee.Mun veljen kuolema oli sokki mä näen vieläkin painajaisii siitä.Mutta elämä jatkuu.Suru ja ikävä ei kuole koskaan mutta se muuttaa muotoaan.Mutta nyt moit sulle !
Ootko saanu apua niihin sun painajaisiin?
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Hah, meillä on vähän hassu keskustelu täällä mut ite uskallan paljastaa et oon 18. :)
- u.u.u
Daniela__ kirjoitti:
Ootko saanu apua niihin sun painajaisiin?
Olen mutta ei ne oo auttanu.Mä nään aina saman unen jossa veli makaa kiskoilla tummiin ja juna ajaa päälle.Siihen mä sitten herään.Mun veljee ei ois tunnistettu jos hänellä ei olisi ollut henkkaria taskus joka jäi osittain ehkäksi sillä veli meni niin pslasiks että en saanut nähdä häntä kun sitä pyysin mutta se lääkäri sano että ei ole hyväksi.Elämä jatkuu ja veli on pilvenpäällä eikä haluu että elän täällä murehtien.Hyvää syksyä sullekkin:-) Nyt taas moi!
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Olen mutta ei ne oo auttanu.Mä nään aina saman unen jossa veli makaa kiskoilla tummiin ja juna ajaa päälle.Siihen mä sitten herään.Mun veljee ei ois tunnistettu jos hänellä ei olisi ollut henkkaria taskus joka jäi osittain ehkäksi sillä veli meni niin pslasiks että en saanut nähdä häntä kun sitä pyysin mutta se lääkäri sano että ei ole hyväksi.Elämä jatkuu ja veli on pilvenpäällä eikä haluu että elän täällä murehtien.Hyvää syksyä sullekkin:-) Nyt taas moi!
Voi ei :( no toivottavasti pystyt elää ees niiden sun painajaisten kans ja ettei niitä ois kovin usein..
Niin sitten ehkä pärjää ja voi toivoa että ne joskus menis kokonaan ohitsekin. :)
Ja sulla on hyvä ajatusmaailma kuitenkin tuon asian suhteen, et aattelet et veljes on siel pilven pääl, eikä haluu et eläsit tääl murehtien.. Siin on asia jossa oot varmasti aivan oikeessa!
Tsemppiä!
Ooksä sit minkä ikänen jos saa kysyy? - u.u.u.
Daniela__ kirjoitti:
Voi ei :( no toivottavasti pystyt elää ees niiden sun painajaisten kans ja ettei niitä ois kovin usein..
Niin sitten ehkä pärjää ja voi toivoa että ne joskus menis kokonaan ohitsekin. :)
Ja sulla on hyvä ajatusmaailma kuitenkin tuon asian suhteen, et aattelet et veljes on siel pilven pääl, eikä haluu et eläsit tääl murehtien.. Siin on asia jossa oot varmasti aivan oikeessa!
Tsemppiä!
Ooksä sit minkä ikänen jos saa kysyy?Oon jo 25.Mä oon eläny nuoresta iästä huolimatta elämän jossa oon vaan menettänyt niin sitä ehkä osaa ottaa asiat jotenkin eri tavalla ja kuori on siksi kovettunut Me veljen kaa kasvettiin laitoksissa ihan pienestä.Isä tappo mun äidin ja sitten ittensä siit oli kovat kirjotukset aikanaan lehissä.Mä en onnelseni ole sortunut huumeisiin en ees tupakkiin.Ihanelän normi elämää käyn töissä.
- Daniela__
u.u.u. kirjoitti:
Oon jo 25.Mä oon eläny nuoresta iästä huolimatta elämän jossa oon vaan menettänyt niin sitä ehkä osaa ottaa asiat jotenkin eri tavalla ja kuori on siksi kovettunut Me veljen kaa kasvettiin laitoksissa ihan pienestä.Isä tappo mun äidin ja sitten ittensä siit oli kovat kirjotukset aikanaan lehissä.Mä en onnelseni ole sortunut huumeisiin en ees tupakkiin.Ihanelän normi elämää käyn töissä.
Okei. Mitä "jo", ethän sä mikään vanhus vielä ole jos 25-vuotias vasta olet... :D
Mut ei oo tuo elämä mullakaan ollu ruusuilla tanssimista valitettavasti... Isän alkoholismia, äidin mielenterveysongelmia, koulukiusaamista, sairauksia, yksinäisyyttä...
Ja huh, on sulla ollut rankkaa! en ihmettele jos tunnet vieläkin vihaa isääsi kohtaan, kun hän vei sulta äidin...
Sairasta tuommonen. Oon sitä mieltä, että tappais ittensä jos on paha olla, mutta ei ois vieny lapsilta sitten kuitenkaan äitiä. Oo onnellinen, että se jätti sinut ees eloon...
Ja oon ylpee myös susta, ettet oo mihinkään tollaseen sortunu! :) - u.u.u
Daniela__ kirjoitti:
Okei. Mitä "jo", ethän sä mikään vanhus vielä ole jos 25-vuotias vasta olet... :D
Mut ei oo tuo elämä mullakaan ollu ruusuilla tanssimista valitettavasti... Isän alkoholismia, äidin mielenterveysongelmia, koulukiusaamista, sairauksia, yksinäisyyttä...
Ja huh, on sulla ollut rankkaa! en ihmettele jos tunnet vieläkin vihaa isääsi kohtaan, kun hän vei sulta äidin...
Sairasta tuommonen. Oon sitä mieltä, että tappais ittensä jos on paha olla, mutta ei ois vieny lapsilta sitten kuitenkaan äitiä. Oo onnellinen, että se jätti sinut ees eloon...
Ja oon ylpee myös susta, ettet oo mihinkään tollaseen sortunu! :)Mä olin kans koulukiusattu.Oon myös aika yksinäinen työ,koti ja kauppa.En käy juhlimaska kun en juo ollenka ku lapsuus oli niin lasinen.En seukkaa en uskalla päästää ketään lähelle memettämisen pelko niin kova.Hyvät viikonloput sulle.Moi !
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Mä olin kans koulukiusattu.Oon myös aika yksinäinen työ,koti ja kauppa.En käy juhlimaska kun en juo ollenka ku lapsuus oli niin lasinen.En seukkaa en uskalla päästää ketään lähelle memettämisen pelko niin kova.Hyvät viikonloput sulle.Moi !
Mul taas niin päin, et se pelko on kova että minua satutetaan aina rakkaus suhteissa. En pelkää siis sitä, että päästäisin jonkun välttämättä lähelle tai menettäisin, vaan sitä että minua satutetaan..
Miks sua kiusattiin?
Mut ei tosta saa kun rohjeta ja koittaa reippaasti päästää joku ihminen lähelle, tai muuten jäät aina pyörii tohon! ei siitä muuten voi selvii... - u.u.u
Daniela__ kirjoitti:
Mul taas niin päin, et se pelko on kova että minua satutetaan aina rakkaus suhteissa. En pelkää siis sitä, että päästäisin jonkun välttämättä lähelle tai menettäisin, vaan sitä että minua satutetaan..
Miks sua kiusattiin?
Mut ei tosta saa kun rohjeta ja koittaa reippaasti päästää joku ihminen lähelle, tai muuten jäät aina pyörii tohon! ei siitä muuten voi selvii...Mua kiusattiin kun uskalsin olla erilainen.Pukeutuminen ym.Mä olen jo niin tottunut tähän sinkkuuteen.Mä en oo sen jälkeen kattonu muuten ollenkaan BB,tä kun Andy tippu,ku ei siellä ollu muita hyvii tyyppei O:-) Alan väsään iltapalaa ja si jatkan surffailuu netis.Kivat illanjstkot.
- Daniela__
u.u.u kirjoitti:
Mua kiusattiin kun uskalsin olla erilainen.Pukeutuminen ym.Mä olen jo niin tottunut tähän sinkkuuteen.Mä en oo sen jälkeen kattonu muuten ollenkaan BB,tä kun Andy tippu,ku ei siellä ollu muita hyvii tyyppei O:-) Alan väsään iltapalaa ja si jatkan surffailuu netis.Kivat illanjstkot.
Höh, tuommonen kyl tosi tyhmää ja ilkeetä kun kiusataan.. Ei ketään sais kiusata mistään syystä, kiusaaminen on aina väärin!
Ja joo, en oo mäkään paljon katellu. Teppo on ihan hyvännäkönen mies, mutta täysi kusipää :D ja on se Sara Sieppi siellä ihan kiva, mut tosi hiljanen. Ja ketäs muita siellä enää onkaan...
Ja mä en varmaan koskaan vois sinkkuuteen tottua, musta on ihana rakastaa/olla rakastunu :) - tietämätön
u.u.u kirjoitti:
mihinhän osa viesteistä on hävinnyt...? mutta joo, jos u.u.u olet vielä täällä niin sellasta kysymystä että onko sulla joku koodi tai joku minkä olisit saanut kun lähetit paketin? paketti kun ei vieläkään ole tullut ja postissa neuvottiin kysymään lähettäjältä koodia.. olisi kuulemma pitänyt tulla jo, ja epäilivät jo ettei pakettia ole edes lähetetty..
- Daniela__
Joo, tuon korvaushoito jutun tiesinkin. Tuli joskus siitä haastattelu. :)
Osaako muuten kukaan selittää siitä korvaushoidosta, et mikä sen tarkotus niinku on?
Autetaanko siinä kanssa pääsemään niistä huumeista kuiville ja sit kun on päästy, niin pystyy lopettamaan sen korvaushoidon?
Vai onko ainut ero nyt siinä, et ne saa laillisesti vaan sitä tavaraa? mut tulevat luultavasti tässä korvaus"hoidossa" olemaan koko lopunikänsä? ja samalla myös koko lopunikänsä narkomaaneja...?- Khrules
Voisitko googlaa OPIOIDIKORVAUSHOITO :) JA SAMAA SYSSYY "ANI LAITINEN" ...SAAT VÄHÄ FAKTAA MITÄ KUULUU.HOIDOS OLLES VOI RAKENTAA:-*
- öppö
Sain syövän tästä
- WayK
Saa ladattua ilmasiks ilman mitää kiinnijäämisriskejä..
Leffa ei ole palvelimella.. ;)
http://lefzz.890m.com/LEFFAT/ - Anonyymi
Kuka se Antti on? Kimmoa ja Miraa ei ole näkynyt pariin vuoteen Rovaniemellä. Jouni on ainakin ollut Ruotsissa. Tuomioita yhdellä ja toisella. Janin lisäksi kai muutama muukin jo mullan alla. Kellään tietoa?
- Anonyymi
Katoin Lost Boys , huumehörhöilyä Kampodzassa . Näki , että tuossa ei tule hyvin käymään . Ja se oli outoa , en tuntenut pienintäkään myötätuntoa näitä tyyppejä kohtaan , päinvastoin ; tervemenoa !
- Anonyymi
Ei ole
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839