sinä vaalee tukkane naine 19v? joka aamu bussi pysäkil.. oot tosi kaunis ois kivaa tutustuu
oulu oys
5
549
Vastaukset
- onnikka21
luuseri !
- hieman ihastunut
Sinä kaunis vaaleahiuksinen sairaanhoitaja OYS:n ihotautipoliklinikan edessä. Tapasin sinut heinäkuun alussa ja jäit mieleeni enkä ole saanut sinua mielestäsi.
- Ehkä minä
Mitä ikäluokkaa olen, entä sinä? Oletko tumma vai vaalea itse, ja kävitkö jonkun ihosairauden vuoksi, ja jos niin minkä?
- mysmis
iiih, sinä ,sinä,sinä, sinä. voi hellalettas kun on niin ehanaa, nain sut nurkalla eikökä näin sut siellä ja ihasstuin
- hieman ihastunut
Ikäluokaltaan hän oli ehkä 22-25 vuotias. Itse täytän 20 joulukuussa. Vaalea olen ja käytän silmälaseja. Todennäköisesti ei työskentele ihotautiosastolla, sillä käveli sen ohi. Näin hänet vain vilaukselta, kun odotin taksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894