Yllättäviä molekyylejä

spällymälöö

11

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua ei yllätä, että meteoriitista löytyi yllättäviä molekyylejä :) Pidän jo päivänselvänä sitä, että meteoriiteilla oli ratkaiseva merkitys elämän synnyssä.

      • Uskova is Best!

        Anna mun kaikki kestää....Mutta minkäs sille voi jos ÄÖ on nolla luokkaa.....


      • Epä Se
        Uskova is Best! kirjoitti:

        Anna mun kaikki kestää....Mutta minkäs sille voi jos ÄÖ on nolla luokkaa.....

        Oletko testannut ÄO:si vai oletatko että sinulla on poikkeuksellisen alhainen ÄO?


      • Epä Se kirjoitti:

        Oletko testannut ÄO:si vai oletatko että sinulla on poikkeuksellisen alhainen ÄO?

        Heikko itsetunto voi saattaa ihmisen kuvittelemaan ÄO:nsa jopa todellista pienemmäksi.


    • Sepä Se

      "Löytö on merkittävä elämää edeltäneiden molekyylien kehityksen ymmärtämiselle."

      Tuossa esitetään todistamaton oletus totena.

      Ei siis mitään uutta auringon alla. Evokki artikkelissa vain valetelee kuten tyypillistä evoille.

      • spällymälöö

        "Tuossa esitetään todistamaton oletus totena."

        Tiesin kyllä että luetun ymmärtämisen taito on sinulta jäänyt oppimatta mutta silti...


    • evolutti on tyhmä

      VAU!!! Tämähän selittää vihdoin elämän alun ja evo-teorian ja kumoaa jumalan olemassa olon heti!!! kai tässä on pakko ryhtyä ateistiksi!! : D

      eli näin se menee: Molekyylit hyppäsivät avaruusalukseensa mikä oli kivenmöhkäle,ja lähtivät kohti uusia seikkailuja.Pitkän lentomatkan jälkeen he näkivät hienon planeetan ,jota aurinkokin näytti juuri sopivasti lämmittävän .Molekyylit päättivät laskeutua maan päälle ,ja valua ulos kivimöykystä,ja aloittaa kehittymään viisaiksi olennoiksi täällä maan päällä.

      • Oikoluvun ja pienen hiomisen (perus/kansakoulu käytynä, arvaan?) jälkeen voit liittää tuon mainion ajatuksenkulkusi ateistisesta evo-opista kertovaan kreationistiseen suurteokseen.


      • Frans II

        Yrittäisit tutustua johonkin muuhunkin kirjaan kuin raamattusi (jos olet sen jo värittänyt).


    • iIkimys

      Nuo teikäläisten alkuräjähdys-alkusynty-evoluutiofantasianne ovat kieltämättä hauskoja. Ja pakkohan teidän onkin niihin turvautua kun ette muuhun pysty.

      Melkein jo tiedän Sepä Sen vastauksen...

    • Ei taida kreationistit antaa juurikaan arvoa meteoriittilöydöille, jolleivat molekyylit ja bakteerit löydettäessä laula virsiä ja siteeraa Raamattua. Ja vielä sitä oikeaa versiota Raamatusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      2080
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1940
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1682
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      258
      1159
    5. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      5
      1092
    6. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      49
      1069
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      900
    8. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      46
      897
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      176
      892
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      50
      871
    Aihe