Eturauhasen stimulointi sormella suuseksin aikana

Tahtoisin niin

Hei. Tahtoisin ehdottaa miesystävälleni tätä, mutta en oikein tiedä, kuinka tehdä se hienovaraisesti. Emme ole puhuneet aiheesta, enkä oikeastaan tiedä, kuinka paljon tavallinen aikuinen keskivertomies tällaisia pohtii. Puhuvatko miehet aiheesta, vai onko se tabu? Onko tämä ihan "peruskauraa" miehille, vai vähän erikoisempi juttu? Itse en ole aiemmin päässyt kokeilemaan, mutta mieli tekisi kovasti. Käsittääkseni myöskään miehellä ei tästä ole kokemusta, sillä koko peppuosasto on tuoreehkossa suhteessamme toistaiseksi koskematonta aluetta. Kuulisin mielelläni miesten ajatuksia aiheesta. Kuinka itse suhtautuisitte, jos nainen pyytäisi tähän lupaa? Vai olisiko parempi edetä asiassa pikku hiljaa siihen suuntaan kokeillen? Myös vinkit ja ohjeet olisivat tarpeen, jotta mahdollinen eka kerta (molemmille) olisi niin ihana, kuin haaveilen.

8

2721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+12

Ensinnäkin kannttaa saada selville miehen suhtautuminen asiaan. Useat miehet ovat hyvinkin.... jyrkkiä omaan peppuunsa kohdistuvien juttujen kanssa. Siellä jyllää usein joku "homojen hommaa" mentaliteetti, joka on tietysti ihan naurettava. Eli pieni vihjailu ennen suoraa kysymystä voisi olla paikallaan, esim jotain että "luin, että eturauhasta hieromalla voi mies saada aivan uskomattomia orgasmeja", ja tarkastele miehen reaktiota.

Se ei ole kuitenkaan ihan normi kauraa yleisesti miehille, yleisempää on karttaa koko ajatusta, melko sama juttu kuin naisilla on yleensä oletuksena, että peppujutut on epämiellyttäviä ja tai kivuliaita ja likaisia ja ällöttäviä, kunnes kokemus usein muuttaa mielipiteen. Miehillä on siihen päälle vielä se homofobia.

Tai vastaavasti voit tarjota vähän tärppiä, että sinua voisi kiinnostaa omaan peppuusi kohdistuvat nautinnot, jos miestäkin kiinnostaa kokeilla omia rajojaan.

Vaikeampaa siinä voi olla lähinnä se tekniikka, eturauhasen stimulointi kun ei välttämättä ole lainkaan niin helppoa kun voisi äkkiseltään kuvitella, että sitä voi joutua harjoittelemaan enemmänkin ennen kuin oikea asento, kohta ja tekniikka löytyy :)

• Mieshän siinä häviää jos ei tuosta tykkää.

Ei se mitään peruskauraa miehille ole, ja harva mies sitä kehtaa pyytää mutta sitten miesporukassa kyllä tarpeeksi monen kaljan jälkeen kehutaan että tämmöistäkin tuli saatua!

Miehillä on pääsääntöisesti semmoinen ajattelutapa että kaikki peppuun liittyvä on homostelua, mutta kyllähän tuo sopivassa tilanteessa unohtuu! Kyllä siinä suihinoton aikana voi hyvin ensin vähän hieroa peppua ja sitten kun mies alkaa olla valmis niin sujauttaa sormi reikään ja painella eturauhasta - se on pikkuinen kyhmy noin suunnilleen sormen mitan päässä peppureiästä. Jos paikka löytyy niin sen kyllä huomaa! Ja huomaa sen mieskin!

Jos mies on vähän varautunut asiaan niin muutaman kerran kannattaa ehkä vaan hieroa peppua, niin että mies tottuu alueen kosketteluun.

• ukm 39v

Suihinoton yhteydessä nainen alkaa varovaisesti hyväillä miehen puppureikää, niin tilanne yleensä etenee hyvinkin omalla painollaan eteenpäin.

• S.M.

Olen puolestani yrittänyt naistani tekemään samaa, mutta häntä ei kiinnosta. Joten taas häviäjänä on mies. Onnellinen on se mies, jonka nainen on noin kiinnostunut kuin sinä olet! Mulle kans!

• yöööökkk!!!!

Hyi helvetti tunkee sormee toisen persiiseen paskaako meinasit kaivaa

• vihreä se skoda

No taas ahtaalla miehet tai ainakin mielet, itse koin melkein oikeasti neitsyenä kun eräs, nykyääkin saman miehen kanssa varmaan onnellisesti naimisissa oleva nuori nainen silloin, otti minulta suihin, ajaessani häntä ja kaveriansa Rauman opettajien koulutuslaitoksesta viikonloppulomalle.

Saavuttamme Mouhijärven mökille takapenkin matkustajan mennessä nukkumaan tuo nainen jatkoi suihinottoaan ja nautin ja nautin ja hän veti housuni täysin alas ja alkoi hyväilemään peräaukkoani ja se olikin taivaallista, kaiken tämän lisänä vielä kiihottavampaa ja kohta sormi työntyi ja liikkui yhä kiivaammin pyllyssäni ja nainen imi kulliani saaden aikaan orgasmin jollaista en unohda, se lähti selkäytimestä ja tuo opettajaksiopiskeleva imi minut niin kuivaksi skodan etupenkillä, että polvet narisivat seuraavalla viikollakin.

Vieläkin kohta kolmentävuotta sitten tapahtunutta kaihoten muistellen, en voi uskoa että ihmiset olisivat tänäpäivänä niin rajoittuneita tai jotenkin korservatiivisempiä kuin silloin 1980- luvun alussa koska kokeilemalla el'ät niin tiedät.

• Kaikkea voi kokeilla

Vastauksissa viitataan homouteen ja siihen liittyvään pelkoon. Itse olen nauttinut suuresti eturauhasen hieronnasta, mutta sen pitää alkaa varovaisesti vasta kiihotustilan kehityttyä riittävän pitkälle. Eli kevyttä hierontaa kivesten ja peräaukon välille on hyvä alku. Sen jälkeen voi varovasti lähestyä anuksen kautta noita erogeenisiä alueita. Survaista sormea tai dildoa sisään ei kannata tehdä. Ainakin kiihoittumisen myötä rauhallisesti ensimmäisillä kerroilla edeten tuloksena on miehelle hienot orkut tiedossa. Olen siis itse täysin hetero, mutta silti nautin tosta. Ne alueethan sitten ovat joitain senttejä peräsuolen sisällä vatsan puolella.

• N4ughty_m4n

Tärkein vinkki lienee juurikin tuo, ettei heti tarvitse sisään työntää.

Kevyt hively kassien alta, lähestyen välilihaa ja lopulta peppureikää antavat kyllä vinkin voisiko mies tykätä. Kannattaa tehdä ekan kerran vaikkapa saunan jälkeen suihkussa, niin ei ainakaan huoli omasta hygieniasta aiheuta huolta.

Kevyt painelu peppureiän päältä antaa jo melkoiset lisäsävärit suihinottoon tai panoon. Normi lähetyssaarnaajassa löytää panonkin aikana helposti asennon, jossa vaikka molemmat voivat hyväillä toistensa peppuja. Uskomattoman kiimaista :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2661
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2285
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      207
      2259
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      269
      1741
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      143
      1371
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1224
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1178
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1062
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1030
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe