Näillä on sen verran idioottimaiset tavat toimia että vastustaessaan homoja itse asiassa hyödyttävät homoliikettä enemmän kuin vastaava määrä homoaktivisteja voisi edes kuvitella saavansa aikaan.
fi.wikipedia.org/wiki/Wesboron_babtistikirkko
Näiden takia homoliikkeen ei tarvitse hirveästi nähdä vaivaa mustamaalatakseen vastustajiaan tai esittääkseen kritsoijansa mahdollisimman negatiivisessa valossa.
Joku 100:n hengen porukka ja kykenee kääntämään suuren yleisön mielipidettä tehokkaammin homomyönteisemmäksi kuin 1000 homoaktivistia.
Tämä idiootti lahko
3
123
Vastaukset 3
Ärsyttää kun tuollainen porukka pilaa kaikkien kunnollisten tuomiopäivä-varoittelijoiden maineen.
- ---
"Kunnollisten tuomipäivävaroittelijoiden"
:D
Westboron babtistikirkon toiminta perustuu pitkälti nimenomaan ihmisten provosoimiseen ja sen kautta hyökkäyksen kohteeksi joutumiseen joka luonnolisesti sitten antaa heille oikeuden haastaa provosoimansa hyökkääjä oikeuteen ja tehdä rahaa tätä kautta. Ja tietysti muutenkin tavoittelevat pääasiassa vain julkisuutta.
Kaikista pahin tosin on se että valitettavan monet homovastaiset ihmiset ottavat kyseisen kirkon kampanjat äärimmäisen tosissaan ja puolustelevat näiden toimintaa. Ja tietysti surullisinta on se että valtaväestö kuvittelee ylipäänsäkin Raamatun olevan yksiselitteisesti homovastainen vaikka kyse on vain kauan kestäneestä kristinuskon enemmistön tavasta tulkita Raamattua ja todellisuudessa asiasta on myös muunlaisia täysin valideja tulkintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501088
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34679- 65601
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571- 64551
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48549Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23531- 59518