YLE uutiset kertoi eilen Jenni Vartiaisen uudesta levystä, jonka tämä julkaisee "kolmen vuoden hiljaisuuden jälkeen". Tänään Helsingin Sanomat julkaisee runsaalla kahdella sivulla artikkelin "Tyttö joka ei tahdo olla tähti".
Hienoa, että vielä löytyy aitoa vaatimattomuutta!
Jenni on aidosti vaatimaton
13
69
Vastaukset
- 17+18
ihan sievä ja ok muuten mutta ääni hääppönen
- miss muruset on
Kaikki sanoitukset ei sovi kaikille äänenlaatuille / sävyille.
- Gulag
Oivaa sarkasmia kirjoitajalta S. taas.
- jotenki
turhan pliisu. Ämmä jossa oli särmää, Janis Joplin.
- w2tuj4pwigj
Yliarvostettu känisijä, todella ärsyttävä ääni.
- Mä en haluu..
Jenni ei halua olla tähti. Siksi pyrki aikoinaan laulukilpailuun, ettei vaan tulis koskaan tunnetuksi. Liittyi tytöbandiin eikä tykännyt olla siinä. Jenni haluaa laulava Siwan kassa,,niinku Antti Tuisku joka haluaa olla vaan normaali ihminen. Mä en ole tähti. MIKSI?...Käyn Jennin keikoilla tykkään.
- iihhhqqq
J vartiainen ei tosiaankaan ole puhunut yksityiselämästään julkisuudessa, toisin kuin moni muu artisti tai turhistyrkky. Hän puhuu vain työstään eli musiikista. Lisäksi hän on hankkinut laulupedagogin ammatin, toisin kuin moni turhistyrkky. Eli respectiä Jennille - on kaiken lisäks ijumalaisen kaunis nainen.
- tuli mieleen
Missikilpailuissa kun kysytään viimeisen päälle meikatuilta ja pyntätyiltä misseiltä: Miitä puolta arvostat eniten ihmisessä? Vastaus on aina: Sisäistä kauneutta ja älyä.
- laulaja OK
Rehti missikisa vaatisi että suoraa saunasta lavalle, tietty vähän vaatteita päällä.
Nythän kilpaa käydään siitä, kellä paras meikki / kampaus. - Wanha Rungari
laulaja OK kirjoitti:
Rehti missikisa vaatisi että suoraa saunasta lavalle, tietty vähän vaatteita päällä.
Nythän kilpaa käydään siitä, kellä paras meikki / kampaus.Spedehän laittoi aikoinaan missit saunaan ja avantoon. Olikohan Tii Heilimo silloin...mmmhhh...aannnanmmhhhh..
- Simca-KTS
Wanha Rungari kirjoitti:
Spedehän laittoi aikoinaan missit saunaan ja avantoon. Olikohan Tii Heilimo silloin...mmmhhh...aannnanmmhhhh..
tunnettu oli myös Galina Kulakova, hiihtäjänainen.
- Mosse 747
Simca-KTS kirjoitti:
tunnettu oli myös Galina Kulakova, hiihtäjänainen.
Siiree Äitee oli tunnettu hiukan aikaisemmin.
- turha jkättää
Kyllä Jenni Vartiaisen ääni on ylivoimasesti kaunein ja seksikkäin mitä tästä maasta löytyy - no doubt!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136