UPS paketti kuriiripalvelu...

Missä viipyy paketti

Tänään olis USA:sta tilattu paketti pitäny tulla kotiin, kun UPS:ltä otettiin yhteyttä keskiviikkona tulliselvitystä varten ja sanottiin, että paketti tulee kotiovelle perjantaina, et pitäs olla kotona odottelemassa.
Nyt on koko päivän odotettu ja vahdattu ikkunasta, että UPS auto ilmestyy kadulle, mutta eipä ole paketin tuojaa kuulunu.
Meneekö se ...na kahteentoista asti, kun toimitus aikataulussa oli, että toimitus perjantaina 13.9 päivän loppuun mennessä.

Soitin sinne asiakas palveluun eilen ja kyselin tarkempia aikoja paketin toimitukselle, mutta ei sieltä mitään vastausta saanu.
Sanoivat kylläkin, että jos menee vaikka kaupungilla käymään, niin voi laittaa ulko oveen valtakirjan, että paketin voi jättää siihen oven viereen tai sopivaan paikkaan.
Luulisi paketin tuojan jättävän paketin ulko-oven vierelle, kun sitä pyydän, niin sehän on kaikista yksinkertaisinta ja helpointa, kuin montaa kertaa yrittää tuoda pakettia kotiin ja sen takia joutuis oleen koko päivän kotona.
Jos käy kaupassa, niin varmana se paketin tuoja käy just sillon sitä pakettia tuomassa.
En minä kyllä enää maanantaina ala koko päivää odottelemaan pakettia, kun sehän piti tulla tänään, kuten asia on sovittu.
Tosi kankea systeemi tolla UPS firmalla, kun lähettävät paketin takas USA:aan, jos ei kolmannella kerralla saa pakettia toimitettua.
Miksi eivät laita sitä Itellan huomaan, kuten eräs toinen pakettifirma teki, kun en ollut kotona, niin postilaatikossa oli viesti, että paketin toimittaa Itella, kun emme saaneet pakettia toimitettua, kun ketään ei ollut kotona.

Tullipostista olen tottunut noutamaan itse paketin, kun olen joskus USA:sta jotain tilanut.
Jos olisin tiennyt, että UPS toiminta on näin jäykkää, niin olisin vaatinut tavallisen pakettilähetyksen vakuutettuna, kuin tämän UPS firman kautta.
Itellan ja matkahuollon pakettipalvelu on 100 kertaa parempi, kuin UPS, koska sieltä tulee tieto, milloin paketti on noudettavissa ja sen voi sitten noutaa, kun itselle parhaimmaksi sopii.

Tampere, Finland 12.09.2013 13:33 Määränpääskannaus
12.09.2013 11:38 Määränpääskannaus
12.09.2013 10:30 Saapumisskannaus
Helsinki, Finland 12.09.2013 8:22 Lähtöskannaus
12.09.2013 7:35 Tuontiskannaus
12.09.2013 4:00 Saapumisskannaus
Glostrup, Denmark 10.09.2013 19:50 Lähtöskannaus
10.09.2013 15:00 Saapumisskannaus
Langenhagen, Germany 10.09.2013 7:23 Lähtöskannaus
10.09.2013 3:13 Saapumisskannaus
Koeln, Germany 09.09.2013 23:25 Lähtöskannaus
Koeln, Germany 06.09.2013 21:46 Saapumisskannaus
Philadelphia, PA, United States 06.09.2013 8:38 Lähtöskannaus
06.09.2013 4:59 Saapumisskannaus
Louisville, KY, United States 06.09.2013 3:30 Lähtöskannaus
Louisville, KY, United States 05.09.2013 10:38 Saapumisskannaus
DFW Airport, TX, United States 05.09.2013 7:45 Lähtöskannaus
05.09.2013 2:34 Saapumisskannaus
Dallas, TX, United States 05.09.2013 2:01 Lähtöskannaus
05.09.2013 1:40 Saapumisskannaus
Austin, TX, United States 04.09.2013 22:18 Lähtöskannaus
04.09.2013 21:36 Lähtöskannaus
United States 04.09.2013 16:46 Tilaus käsitelty: Valmis UPS:lle

7

3627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä viipyy paketti

      Tänään aamupäivällä paketti tuli perille, ei UPS auton kuljettamana, vaan Ahlskogin pakettiauton tuomana.
      Eivät taida UPS firman autot liikennöidä firman sijaintipaikoilta kauemmas, vaan lähettävät paketit toisen firman kuljetettaviksi.
      Mutta hyvä niin, että paketti tuli perille ja ehjänä.

      • Anonyymi

        UPS:n kuskit löysinä piereskelee autoissaan eikä hoida hommiaan.


    • Anonyymi

      olen myös ihmetellyt mitä tarkoittaa heidän nkäkannasta katsottuna toimitetaan ovän loppuun asti? Minulta pyydettiin ovikoodi mutta ei ikinä toimitettu minulle sain myöhemmin ilmoituksen että pitää noutaa.... En nouda sillä piti toimittaa kotiovelle ja jos UPS ei osaa toimia asiakkaan valitessaan kotiinkuljetus niin palsuttakoon sitten lähetys lähettäjälle. ja lähettäjä joutuu palauttamaan maksun tililleni. UPS saa sellaisen kuvan että ovat postiakin laiskempia ja vievät jonnekin josta pitää noutaa vaikka valittu kotiinkuljetus.... Ehkä UPS henkilökunta pitäisi mennä kurssille ja oppia eri sanojen tarkoitukset kun ei oikein ymmärretä mitä tarkoittaa sana =kotiinkuljetus ?? ....

      • Anonyymi

        UPS ovat laiskoja, valita yritykselle josta tilasit niin näkevät miten UPS toimitus ei toteudu asianmukaisesti ja kerro myös yhteydenotostasi UPS:ssään ja ovatko vastanneet ikinä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        UPS ovat laiskoja, valita yritykselle josta tilasit niin näkevät miten UPS toimitus ei toteudu asianmukaisesti ja kerro myös yhteydenotostasi UPS:ssään ja ovatko vastanneet ikinä ??

        tein niin ja Ilmoitin UPS haluttomuudesta toimittaa pakettia kotiin...tilaushetkellä valitsin kotiinkuljetuksen .UPS Ei myöskään vastaa jos annat palautetta ja yritys josta tilasin ... sanottiin että lähetyksen palautuessaan heille sen jälkeen hyvittävät koko summan ? No moni ei varmaan tiedä että etämyynnissä on etämyynti peruutus oikeus (ilman mitään velvoitteita ilmoittaa peruutuksen syytä) jolloin yrityksen tulee palauttaa koko summa,varoituksena kuitenkin että varsinkin ruotsalaiset yritykset yrittävät vedota ruotsin lain säädäntöön ja olla korvaamatta koko maksettu summaa joka ei ole etämyynti sopimuksen mukaista ja koko summa tulee palauttaa joka koskee kaikkia jotka myyvät ns netissä. Ruotsalaisten yrityksien kanssa joutuu tekemään hieman enemmän työtä mutta palauttavat vain jos osaat vaatia..... UPS oli suuri pettymys miten vähän välittävät asiakkaasta ja pyrkivät muuttamaan asiakkaan tekemää toimitus tapaa kotiinkuljetus heidän valitsemaansa pisteeseen noutona?? Ikävä toiminta malli UPS: sillä on.


    • Anonyymi

      UPS Miksi tämä yritys ei tarvitse noudattaa Suomen lain säädäntöjä? Heittelevät paketteja tahallisesti ja kielenkäyttö voisi parantaa

      • Anonyymi

        Me asiakkaat periaatteessa olemme itse syyllisiä kun sallimme.... sinulla on mahdollisuus tehdä yrityksestä kantelu ja se kannattaa tehdä USA johonkin isompaan toimistoon..... ja sinulla on myös Suomessa mahdollista tehdä kantelu mutta vaatii pientä työtä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe