13vuotias ja vissii raskaana :-o

Tyttö 13v

Moi, mä oon 13vuotias tyttö :) Ja mulla on muuten ihana elämä mutta... RASKAANA?!? Eli mulla oli just tälläset bileet jos juhlittii mun yht juttuu x) Ja mun kamu oli kutsunnu pari poikaa 13-18 vuotiaita... Jotka tarjoili vähä siduu :p Yhes kohtaa olin jo vähä humalassa nii yks poika tuli vaa " Nukuttaaks?" Tietty olin et joo kun en tajunnu tilannetta. Niisit se mulla vähä niinku sammu :/ Nii sil aikaa se poika oli tehny sitä :@ Nytte niist on menny lähempi kolme viikkoo ja mua on turvottannu ja oksettaa :( Pelottaa et oon raskaan kun sit äiti ja iskä tappaa mut :"( Enkä mä jonkuu elämää haluis riistää :( Mut hei kiitti jos jelpitte ;)

7

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko tämä provo?

      Teet raskaustestin, jos se on positiivinen niin heti kerrot sitten vanhemmillesi. Rikokseenhan tuossa ollaan sitten syyllistytty jos on sammunutta käytetty hyväksi, eli rikosilmoituksen tekoon.
      Muista sitten testauttaa ajallaan kaikki sukupuolitaudit.

      Miksi 13 vuotias muuten juo alkoholia?

    • katherine

      13 vuotias juo alkoholia ja on raskaana koska on trolli:) sori aloittaja, oot tosi nolo ku sanot että se teki sitä. :D

      • trollinepäkamu

        voi lapsi rakas, hanki itsellesi kavereita ettei tartte täällä suoli24 jauhaa pa**aa.


    • ---

      lapsi rakas ei vielä kolmen viikon jälkeen pitäisi oksettaa ja turvottaa :D

      • poro200

        Eli:
        Ensinnäkin...Jos oot trolli,niinkuin luultavasti ootkin,niin nauran sulle koska oot niin tyhmä.
        Jos taas et ole trolli,ja olet oikeasti pulassa,niin selvitä nyt herranjumala sen lapsen isäkin ja tee testi ja ja ja.... hmmm...
        Ja kerro vanhemmilles ihmeessä. Eine voi tappaa sua. Hmm... ja jos ny oot raskaana niin saat luultavasti keskenmenon,ku oot niin nuori ja jos selviit synnytykseen asti niin se on sulle luultavasti hengenvarallinen,koska hirveen monta 13-vuotiasta äitiä en ole nähnyt ehjänä... enkä ainakaan niin että lapsi olisi ehjä... kannattaa miettiä,että onko abirtti murha...vai ei...
        T:mä


      • leikkimäänvielä

        Taisit syödä huonosti kypsynyttä hernerokkaa ,sillä kun on taipumus turvottaa.Ja sitä miehen kalua oot tainnu nähdä vain kuvassa,mees vielä nukeilla joksikin aikaa leikkimään.


    • apuatarviin

      Mäkin kysyisin,voiks mä olla raskaana? Näin ukkoin alushousut pyykkinarulla.Nyt on ollut niin kamalan paha olo,maha on ihan turvoksissa,kamalasti myös pierettää.Kelle mä voisin kertoo kun äiti kuoli jo 1996 ja isäkin 1997.Auttakaa mitä mä teen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe