Ahteen palkkaus korruptiota
3
<50
Vastaukset
- t. ratu
------ Räty puhu itsensä pussiin. Jos Räty on itse näin kuvitellut palkatessaan Ahteen vaimon ilman että Matti Ahde itse siitä tietää. Jos Matti Ahde ei ole tästä "palveluksesta" itse tiennyt kuin jälkikäteen. Miksi Rädyllä meni välit Hilkka Ahteeseen?. Ehkä siksi kun Matti Ahde ei ruvennutkaan Rädyn sätkynukeksi palveluita tekemään. Räty teki ensin siis palveluksen ilman että Ahteet siitä mitään tiesivät. Nyt haluaa mustamaalata Ahteet------
Minun mielestäni asia näyttää juuri siltä, miltä otsikossa kirjoitetaan. Muistaakseni Hilkka Ahteella ei ollut sopivaa työkokemusta eikä koulutustakaan saamaansa työpaikkaan. Kuitenkin työpaikka oli varsin hyvin palkattu. Tehtävään olisi siis taatusti löytynyt pätevämpiä ja taustaltaan sopivampia ihmisiä. En tiedä oliko paikkaan edes avointa hakua. Jos olisi ollut avoin haku, olisi samaan paikkaan hakenut pätevämpi mies voinut nostaa tasa-arvokanteen ja saada liitolta hyvät korvaukset sukupuolisyrjinnästä.
- Sosialidemokratiaa
Mitä helkkarin väliä' nyt sitten on. Palkathan on maksettu työntekijöiltä kerätyillä pakkojäsenmaksuilla ja on aivan sama miten paljon niitä kerätään ja kenelle ne annetaan. Tämähän on vain Sosialidemokratiaa jossa on tapamana kerätä rahat ahkerilta ihmisiltä omaan pussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361710
- 301566