Näin tänään punaisen ristin työntekijän seisomassa rahalippaan kanssa kolikoita odotellen. Tuli siinä mieleen että onkos tuo nyt sitä hyväntekeväisyyttä, mitä niin kovin arvostetaan? Eikö hyväntekijän pitäisi tuottaa jotakin maailmaan eikä vain siirrellä toisten tuottamia rahoja, aiheuttaen hävikkiä siirtotoimissaan? Eikö hänen pitäisi mennä tehtaaseen ja vaikka ommella telttoja katastrofialueille jos haluaa tehdä hyvää? Onko hän vain hankkimassa hyvää omaatuntoa?
Ihmiset katsoo hyvällä kun joku on kerjäämässä rahaa köyhille punaisen ristin logo vaatteissaan, mutta jos köyhä itse tulee pyytämään rahaa ilman tätä hävikkiä aihuttavaa välikättä niin häntä katsotaan paheksuen ja kielletään kohta lailla. Onko jossakin systeemissä vikaa? Onko keräyksellä lähinnä mainosarvoa jotta ihmiset muistaa katastrofialueiden ihmisiä ja ehkä lähettävät rahaa tai hakeutuvat pelastusalan töihin? En tiedä mutta aloinpahan kyseenalaistamaan.
Virallinen kerjäläinen
Kuckaro
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998616Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682951- 141321
- 761018
- 66974
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61923- 55913
- 64862
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73844