Isosuulla hitsasi eilen viimeisen päälle kiinni ryöpytyksessä, jonka seurauksena hän teki ylilyönnin.
Teosta saatu rangaistus vain on lapsellinen; vain kaksi ottelua pelikieltoa. Ulkopuolisena tilanteeseen tulo ja törkeä hyppy ovat omiaan loukkaamaan vastustajia. Teko näytti tahalliselta ja tarkkaan harkitulta. Teosta seuranneesta rangaistuksessa nähdään Liigan kurinpitäjän näkemys pelaajien keskinäisestä kunnioituksesta ja taitokiekosta.
Linkki kurinpitopäätökseen:
http://www.liiga.fi/arkisto/kurinpito/kurinpitopaatos-tapparan-ville-niemisen-asiassa-ottelussa-tappara-ilves-13.9.2013.html
Voisiko joku kuvitella, että noin pienellä sanktiolla selviäisi hallin pihalla sattuneesta tapahtumasta? 1,67 prosenttia palkasta...
Käpy paloi ankarasti -> lapsellinen tuomio
Missä sanktio?
3
198
Vastaukset
- Vippinakki, vekseli
Varsinkin kun taklataan Ilveksen pelaajia, ne on niin heikkoja koska ne syö vain ilmaisnakkeja sekä maksaa vuokransakin pikavipeillä.
- Heppikakki, kekseli
Tekstistäsi huokuva älykkyysosamääräsi paljastaa sinut trollaavaksi Tappara-faniksi.
- ville 5
Käyttääkö ville nieminen huumeita ja epoa sekä steroideja . ku suu auki ku räksän pojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408