Jos olen mopolla ajamatta viikon ja tankissa on suomen 98, kerkeän käydä kahvilla, ennenkuin saan sen pysymään ilman kaasullaleikkimistä käynnissä.
Venäläisellä bensiinillä, 95 tai 92, saan olla ajamatta kuukauden,ja pelaa silti mltei heti. miksi suomessa ei osata tehdä kunnon bensiiniä?
suomalainen bensiini
4
234
Vastaukset
- Valitus myyjälle
Kannattaisi ottaa yhteyttä siihen huoltoasemaan josta olet ostanut. Onhan se mahdollista että siinä bensassa on sattumalta ollutkin jotain pielessä, vaikkapa ihan kuravettä seassa.
Täältä keskustelupalstan kautta asia ei korjaannu.- Mille niistä
viidestä eri asemasta, joista 6v aikana olen bensiinini ostellut?
- 8+12
Osataan suomessakin tehdä polttoainetta se vaan maksaa enemmän eli pienmoottoribensiini.
Tämä nykyinen kuravesi on taas EU määräyksien aikaansaamaa eli se sun suomalainen 98 sisältää 5% etanoolia ja moposi ei siitä viinasta tykkää.
Pykälää isompi pääsuutin voi auttaa tai sitten ei.
Viinassa on vähemän energiaa eli pitää syöttää rikkaammalla, eron huomaa tarkalla seosmittarilla jo 98 ja 95 välillä. - 16+9
aivan sama homma kun ostaa suomalaisia mansikoita niin ovat 2 päivän pääatä homeessa mutta puolalaiset mansikat niin 2 viikkoa keittiön pöydällä eikä homeesta tietoakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.183991- 373781
- 223280
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****182109- 881981
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361872Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2491698Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171667Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k2011216Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.211130