Sex and the City on loistava sarja sellaisille jotka ovat jokseenkin kokemattomia seksin saralla.Lähes joka jaksossa tulee jokin kikka,kuten esim. viime jaksossakin naisten ollessa ravintolassa esille tuotiin Samanthan (ja väärinkäsityksen) toimesta "teebagging",jonka Miranda sitten vielä selvensi mitä se mahtanee tarkoittaa.
Surullista että sarja loppuu,mutta ainakin ymmärtävät lopettaa huipulla.Jään kyllä kaipaamaan naikkosten toilailuja ja miessotkuja.Edelläkävijähän ko. sarja oli siinä mielessä,että missään sarjoissa naiset eivät puhu asioista niiden oikeilla nimillä,miehet kyllä sitäkin enemmän.
Seksiopetusta
Loistavaa
5
2168
Vastaukset
- Höh
Olen ilmeisesti hieman tyhmä kun en tiedä, mutta kertoisitko minullekin, mitä tuo "teebagging" tarkoittaa?
- wiseguy
miesten hikisten pallien imeskelyä
- Höh
wiseguy kirjoitti:
miesten hikisten pallien imeskelyä
Onko siinä pallien oltava nimenomaan hikiset?
- HAHA
Höh kirjoitti:
Onko siinä pallien oltava nimenomaan hikiset?
HAHAHHAHAAAAAA
- Seksikäs nauru
HAHA kirjoitti:
HAHAHHAHAAAAAA
... tuo bua-ahhah-haa. Tekee mieli tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805