Sex and the City on loistava sarja sellaisille jotka ovat jokseenkin kokemattomia seksin saralla.Lähes joka jaksossa tulee jokin kikka,kuten esim. viime jaksossakin naisten ollessa ravintolassa esille tuotiin Samanthan (ja väärinkäsityksen) toimesta "teebagging",jonka Miranda sitten vielä selvensi mitä se mahtanee tarkoittaa.
Surullista että sarja loppuu,mutta ainakin ymmärtävät lopettaa huipulla.Jään kyllä kaipaamaan naikkosten toilailuja ja miessotkuja.Edelläkävijähän ko. sarja oli siinä mielessä,että missään sarjoissa naiset eivät puhu asioista niiden oikeilla nimillä,miehet kyllä sitäkin enemmän.
Seksiopetusta
Loistavaa
5
2179
Vastaukset
- Höh
Olen ilmeisesti hieman tyhmä kun en tiedä, mutta kertoisitko minullekin, mitä tuo "teebagging" tarkoittaa?
- wiseguy
miesten hikisten pallien imeskelyä
- Höh
wiseguy kirjoitti:
miesten hikisten pallien imeskelyä
Onko siinä pallien oltava nimenomaan hikiset?
- HAHA
Höh kirjoitti:
Onko siinä pallien oltava nimenomaan hikiset?
HAHAHHAHAAAAAA
- Seksikäs nauru
HAHA kirjoitti:
HAHAHHAHAAAAAA
... tuo bua-ahhah-haa. Tekee mieli tavata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248