mikä sinä olet

sinulle jarmo

Mikä sinä olet arvostelemaan minua vaikka olisit itse Bill clinttoni EU-ROOPAN omistajaksiko ajattelit ryhtyä. Jos joskus, edes sekunnin verran olisit kuunnellut ja yrittänyt edes opetella ymmärtämään. Tekosi kertovat enemmän kuin sanat.Vanhempasi voivat vielä vähemmän ymmärtää minua, eiväthän he edes tunne minua. Sanoit joskus että sinun täytyy järjestää aikaa edes sen verran, mutta sen sijaan päätit alkaa kertomaan perättömiä. Aika ja kaikki muu muuttavat ihmisiä, ei se niin ole että kaikki on pysähtynyttä hyvää loppuelämää sinulle ja perheellesi. Kaikki tapahtunut ei välttämättä ole tarkoituksen mukaista anteeksi siitä sinulle. Ihminen se minäkin olen ja koitan vain elää omaa elämääni.

4

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osannotto

      Taidat olla vielä aika nuori? Elämä tulee sinuakin opettamaan. Kyllä loppupeleissä jokaine itse päätöksensä tekee. Jos oikein rakastaa, niin uhmaa löytyy. Ehkä vain et ollut se oikea? Kuka tietää. Kun vanhenet niin ymmärrät, että arvomaailmalla, tai millään muullakaan ei ole onnen kanssa mitään tekemistä.

    • Nooh...

      Nooh, älä anna sen haitata sinua...

    • ameriikan omistaja

      Euroopan omistajaa ei ole.
      Aattelin ryhtyä ameriikan omistajaksi.
      You need:"american`s owners" club.

      tai sitä ennen, mennä suomeen Hotelli pyhätunturille "club extremeen" = "kerho äärimmäisyyteen"

      tai muutenvaan olla idiootti ja mennä nukkumaan!

      hehhhhehehehhe. t. jope from pyhä

      • kOKKI

        Amerikassa syödään ja lihotaan rasvasesta ruoasta. Ei ole aikaa syödä kunnon ruoakaa, vaan mennään pikaravintolaan hakemaan rasvasia burgereita. Sitten LIHOTAAN... KAIKEN LISÄKSI SIELLÄ MASENNUTAAN LIHOMISEN LISÄKSI!!NAPSITAAN MASENNUSLÄÄKKEITÄ!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe