toivottavasti emme sa taas niitä typeriä naivia kommettejasi mihin olemme tottuneet niitä tylsiä lausahduksia .
tuomari pääskysari
6
502
Vastaukset
- hgfvnbjnulokp
naivia kommetteja ?
- pääsky lennä pois
väittää olevansa ''kansan silmin'' arvosteleva tuomari, mutta silti yrittää olla asiantunteva ja napisee jostai jalan asennosta joka menee vahingossa vähän väärin jossain kohdassa.
- hiukan ärsytt.
Narsisti voi itse tehdä itsestään ammattituomarin kisan kuluessa. Näin on käynyt Pääskysaaren kohdalla.
- Raxun kimppa
pääskysaarella ei ole ammattitaitoa ollenkaan kun vain nuoleskelee Raxua kympeillään vai onko sukua?
- Yksi toteamus
Pääsky, Vappu, Paksu, kolmen tyrkyn kimppa formaatti "turhimmat julkkikset"
- äkämystynyt
Ohjelman kaikkein heikoin lenkki on juuri pääskysaari. Hänestä tulee mieleen joku pikkuvanha kakara!
On muka niin ammattitaitoinen. Kehtaa soittaa suutaan juontajalle, tanssijoille, javieläpä oikeille tanssin ammattilaisille tuomareille. Hän lyttää muita tuomareita, kehuskelee kiimaisesti jonkun rintakarvattomuutta tai että joku karva näkyi, en tajua...
Täydellinen paska pelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408