yksin tallissa

Yksinäinenmusta

Onko oikein pitää ponia yötä yksin tallissa. Onko sille välttämätöntä saada jotakin seuraa, tuunteeko hevonen olevansa kamalan yksinäinen pimeässä tallissa joka ei ole edes hirmusen kodikas ?
Kaverini pitää mustaa 6v risteytysruunaansa pimeässä minun mielestäni karsinassa yksin yöllä jolloin jos olisin itse tämä heppa pelkäisin varmasti.
Toivoisin että tähän vastaa sellasisia henkilöitä jotka omistaa oman hevosen ja pitää yksin tallissa yön ja ne muutkin ajat.

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioikeinmuttaoikein

Mun mielestä hevonen kaipaisi seuraa jotenka oisko pari pupua?
      Toki eihän ihan maailmanloppu ole jos hevonen on aina yksin ja on tottunut siihen mutta silti onkohan susta kiva olla yksin yöllä?

• Yksin meillä...

Voihan sitä pitää yksin tallissa mutta hevonenhan on laumaeläin kylläkin...!
      Itse valitettavasti joudun pitämään hevostani yksin tallissa kun ei ole varaa oikein mihinkään vuokrata tai ottaa kavereita kun pitää niistäkin huolehtia ja tulee kahta kauheammin töitä. Kyllä mun hevonen on selviytyny ihan hyvin yöt tallissa ypöyksin :)

• laumaeläin

Yksin minun mielestä ei voi pitää koska aina on sanottu että hevonen tarvitsee seuraa ja onkin kuin onki se LAUMAELÄIN.

• niiskuneiti5

Tunnen aika moni jotka on pitäny hevosta yksin. Jos on mahdollista niin ottakaa vaikka pupu talliin. Kyllä se hevonen pärjää varsinkin josse on jo tottunut aluksi se tietenkin voi hirnua ja olla levoton koko yön jos edellisellä omistajalla tallissa oli useampi toveri.

• välttämätöntä

hevonen tarvii ystäviä ja oon lukenu kirjoista jotain että sillä on aika välttämätöntä olla sama lajikumppani. Jos on lähellä tallia niin esim. kesälaitumille voi videä muiden hevosien seuraan.

• heppahullu

Ymmärsinkö että hepo on ihan pilkkopimeässä tilassa?

• Selssi
        heppahullu kirjoitti:

Ymmärsinkö että hepo on ihan pilkkopimeässä tilassa?

Yleensäkkin yöksi sammutetaan valot tallista. Niin sammutetaan meilläkin joten talli on pimeä öisin.

• Tyttö17v

Pimeä talli ja yksi hevonen... Kurr nau! Sähän voisit vaikka hieroa sen kyrpää. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      830
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe