"Luontainen vanilja-aromi" voi olla peräisin majavan perärauhasesta
Sunnuntai 15.9.2013 klo 17.48
Ruoanvalmistuksessa käytetyt ainekset ovat jälleen herättäneet keskustelua ruotsalaismedian tartuttua erityisen ällöttävään käytäntöön.
Vaniljaisen jäätelön tai leivonnaisen maku saattaa olla peräisin aivan muualta kuin perinteisestä vaniljatangosta.
Ruotsalaisuutistoimisto TT:n haastatteleman asiantuntijan mukaan elintarviketeollisuudessa esimerkiksi vaniljan tilalla "luontaisena aromina" käytetään muun muassa majavan perärauhasesta saatavaa eritettä, castoreumia eli haustetta.
Homojen perärauhanen
tuotantantoon
3
304
Vastaukset
- Pimeä syksy
Pankkopojalle iso kiitos tästäkin infosta. Jatka valitsemallasi perätiellä, mutta tee se jossain muualla kuin täällä.
- Älä pierase !
Kasvissyöjä oraksella tulee kaalinpaloja peräaukosta, ja sekös homokavereita kiihottaa.
Joko Mooseksella otti etteen ? - SSSSEEEE
Jyrki Katainenhan on tunnettu majavanmetsästäjä.
...Ikekin myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978