Morjens, Olisin kiinnostunut viiniseuroista. Onko seuroissa yleensä aloittelijoita 20-vuotiaita? Ja millä mielellä sellaiset otetaan vastaan, jos johonkin seuraan jäsenhakemuksen laittaisi.
Viiniseuroista....
3
174
Vastaukset
- Pirkkamaisteri
Suosittelen jättämään nuo valheellis-elitistiset seuroissa pyörimiset sikseen ja tutustumaan ainakin ensialkuun itsenäisesti viineihin, kuten vaikkapa Dorikseen.
- Alko palvelee
Etikettiklubi järjestää jäsenilleen vuosittain kymmeniä kiehtovia kursseja ja pruuveja – Helsingistä Rovaniemelle. Eli Alkon sivuille ja homma ei muuta kuin maistelemaan hyvässä seurassa hyviä juomia - suosittelen. Itse olen käynyt muutamassa tilaisuudessa, vähintäänkin rahanarvoisia ovat olleet.
http://www.alko.fi/ruoka--juoma/etikettiklubi/ - Juomanlatkija
Jos olet opiskelija ja mahdollisesti vielä asut pk-seudulla, niin seuraavassa seurassa saattaisit kenties saada sopivaa seuraa:
http://www.helsinki.fi/jarj/avs/
Itse en ole seuran jäsen. Olin jo ikäcivis seuran perustamisaikoihin. Jos olisin ollut silloin sukupolven verran nuorempi, olisin epäilemättä hakeutunut geimeihin mukaan.
Nyt olen tyytynyt vain seurailemaan seuraa ja oma armaani on saanut pitää minulle seuraa ihan ikiomissa tastingeissa ja maistingeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311