Morjens, Olisin kiinnostunut viiniseuroista. Onko seuroissa yleensä aloittelijoita 20-vuotiaita? Ja millä mielellä sellaiset otetaan vastaan, jos johonkin seuraan jäsenhakemuksen laittaisi.
Viiniseuroista....
3
223
Vastaukset
- Pirkkamaisteri
Suosittelen jättämään nuo valheellis-elitistiset seuroissa pyörimiset sikseen ja tutustumaan ainakin ensialkuun itsenäisesti viineihin, kuten vaikkapa Dorikseen.
- Alko palvelee
Etikettiklubi järjestää jäsenilleen vuosittain kymmeniä kiehtovia kursseja ja pruuveja – Helsingistä Rovaniemelle. Eli Alkon sivuille ja homma ei muuta kuin maistelemaan hyvässä seurassa hyviä juomia - suosittelen. Itse olen käynyt muutamassa tilaisuudessa, vähintäänkin rahanarvoisia ovat olleet.
http://www.alko.fi/ruoka--juoma/etikettiklubi/ - Juomanlatkija
Jos olet opiskelija ja mahdollisesti vielä asut pk-seudulla, niin seuraavassa seurassa saattaisit kenties saada sopivaa seuraa:
http://www.helsinki.fi/jarj/avs/
Itse en ole seuran jäsen. Olin jo ikäcivis seuran perustamisaikoihin. Jos olisin ollut silloin sukupolven verran nuorempi, olisin epäilemättä hakeutunut geimeihin mukaan.
Nyt olen tyytynyt vain seurailemaan seuraa ja oma armaani on saanut pitää minulle seuraa ihan ikiomissa tastingeissa ja maistingeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464